Empties/potrošeno x 8!!!

By Beauty junkie - 1.2.17

 This is one of those post I like to write and to read from other blogers. I will show you what I have tried and used over past 2-3 months.
I usually try new stuff but also I love to use some old favorites. I will talk a little bit about every product so you can decide is it worth it if you haven't try them.

Postovi o potrošenim proizvodima su moji omiljeni. Volim da ih čitam i da ih pišem. Tako pogledam i sama šta koristim često, šta sam volela, a zaboravila na to ili šta nisam volela.
U ovom postu predstavljam vam šta sam potrošila u poslednja 2-3 meseca.


I divided all those empties in two categories. First one is in picture below and it's all skin and hair care.
In this picture there are some of my favorite things and some new that I tried and some of them I really like.
First Batiste dry shampoo - I use it a lot. It's drugstore and here in Serbia is available everywhere and I think that we don't have a lot to choose from. This one is good and lasts a log time.
Second product I will talk about is Tea tree oil. I use different kind of it for 3-4 years now to help my acne situation. It really works and it helped me a lot with problems on my skin.
One more product I buy every time is Garnier micellar water. It's good for my oily skin and helps to clean my face and take off makeup. I use it over and over again.
Next product is Rich protect & shine thermal protection. This is full size product, that is not so cheep. It helps to protect hair from heat damage. This product has specific sent and does what it claims. Only problem I had with this product is that makes dandruff on my scalp, so I can't use it again.
Tea tree mattifying lotion from The body shop is so good for oily skin. I will try to buy it again because in Serbia Body shop is available just in airport.
Two more products to go. One of them is a big size Syoss keratin hairspray. This product is like every other to me. I have strong, wavy hair that holds everything so I don't have just one type of hairspray I use. Important thing for me is not to be sticky. This one does the job so I bought it again in different bottle.
Last but not the leas is a Toothpaste. This one is from new brand, Trista, and it's good so I wanted to share with you.

Sve proizvode sam podelila u dve kategorije. Prva su proizvodi za negu lica i kose. Među njima su neki favoriti, kao i proizvodi koje sam probala prvi put.
Jedan od tih proizvoda koje stalno koristim je Batiste šampon za suvo pranje kose. Ovo je po meni najbolji drogerijski šampon za suvo pranje kose i iznova ga kupujem.
Drugi favorit na ovoj slici jeste Ulje čajnog drveta. Kupujem ga stalno od različitih proizvođača, i već 3-4 godine ga koristim za negu kože, posebno bubuljica.
Treći proizvod koji je stalno u mom kupatilu jeste Garnier micelarna voda. Ovo je proizvod pomoću koga najefikasnije skidam šminku i čistim kožu.
Još jedan proizvod koji mi je jako prijao, ali nažalost ne mogu da ga kupim ovde, jeste matirajući losion sa uljem čajnog drveta, The body shop. Ovo je odlična nega za masnu kožu uz matirajući efekat.
Još jedan proizvod vredan vaše pažnje jeste Rich sprej za zaštitu kose od uticaja toplote fena, prese, figara. Ovo je odličan proizvod, specifičnog mirisa, uz čiju upotrebu kosa biva zaštićena i neverovatno  lepa na dodir. Jedini nedostatak ovog proizoda za mene jeste to što mi je izazvao perut, pa ga više neću koristiti.
Proizvod koji sam skoro počela da koristim jeste Sayoss lak za kosu. Uzela sam ga zbog velikog pakovanja. Moja kosa uvek dobro reaguje na ovakve proizvode i ne treba joj mnogo laka da bi mi frizura stajala. Od laka za kosu trazim samo da je ne lepi i da se na kosi ne oseti sutradan, već da se lepo iščešlja, i ovaj lak je poslužio svrsi. Sada koristim lak iste kompanije ljubičaste boje za koji mogu reći da je bolji od ove verzije sa keratinom.
Poslednji proizvod na ovoj slici je Trista pasta za zube. Dobila sam je kao deo Golden rose paketa, jer je uvozi kompanija Danijela commerce doo. U ovom postu je jer je pasta zaista dobra. Lično imam probleme sa jakim pastama za zube i smem samo paste dva-tri proizvođača da koristim. Drago mi je što se i ova pasta pokazala kao dobar izbor i sigurno ću je koristiti opet.


Second part of this post is a makeup products I used.
As you can see I used more then enough. I used two pair of lashes, one of them are from Ardell and the other one from brand called Cala.
From the brands that are available in Eastern Europe I used eye shadow base from Serbian brand Aura, and Eye brow powder form Golden Rose.
In the picture you see three face masks from 7th Heaven. I wrote about this brand here. I really like these masks and I use one of them every 4 days.
I also used up BH cosmetics liquid eyeliner. It's like marker, and the tip is fine, but doesn't hold that shape for a long time and becomes soft and too flexible. Color of it is good, real black and eyeliner is matte.
There is a Bourjois brow mascara. It's fine but I found other products to be better for my eyebrows.
One of my favorites that I use a lot is L'oreal Infallible foundation. It's great and I have two more because it's so good for oily skin.
Here are and two more favorites - Essence all about matte is a great cheep transparent powder, and I like it.
One new favorite is Catrice liquid camouflage concealer, that is so, so, so good and I recommend it to you all.
One more thing left to share with you. It's Evelin 8 in 1 care for your nails that improves their strength. It really works and I use it every time I have problems with my nails.

Drugi deo ovog posta namenjen je dekorativnoj kozmetici. Na slici su meni neki omiljeni proizvodi, kao i oni koje neću opet kupiti.
Počećemo od veštačkih trepavica. Dvoje je na slici - Ardel i Cala trepavice. Oboje sam uspela čak 4 puta da koristim i jako sam zadovoljna i jednim i drugim parom.
Na slici su i tri 7th Heaven maske za lice koje sam probala skoro i već ih redovno koristim. Pisala sam već o njima OVDE i stvarno su super, svaka 4 dana probam neku.
Na slici je i Aura baza za senku, koja je za prvu pomoć ok, ali postoje meni draže baze za senke koje češće koristim.
Tu je i GR senka za obrve, koja je jedan od favorita, mada mislim da sam joj našla dopunu, kako bi moje obrve izgledale što bolje, a ipak ne veštačko.
Još par favorita je tu.
Essence all about Matte kompaktni puder je za mene savršen, a prejeftin. Odlično se pokazao na mojoj koži, iako znam da se nekima ne sviđa. Ovo je druga-treća kutijica koju trošim. Nadam se da ću moći da ga kupim opet,  jer je njihov stalak u Lilly drogerijama poprilično prazan i načula sam da se više ne uvoze u Srbiju.
Noviji proizvod, a savršen i obavezan u mojoj makeup rutini, jeste Catice korektor o kom svi pričaju, a i ja sam mu posvetila post. Stvaro odličan korektor po povoljnoj ceni. Novi moram da kupim, a i vama ga preporučujem ukoliko ga niste do sada probali.
Tu je i Evelin 8u1 lak za jačanje noktiju. Nisam da skroz potrošila, ali se zgusnuo, pa nije moguće koristiti ga. Kupila sam novi, jer su mi nokti bili u očajno stanju. Situacija se uz korišćenje ovog proizvoda popravlja. Nadam se da ste čuli za njega, a ako niste obavezno ga probajte ako imate krte i lomljive nokte i obavezno koristite po uputstvu. 
Ne smem zaboravim L'oreal infallible puder, koji je savršen za masnu kožu. Koristim ga stalno i već imam dodatne tube kod sebe. Kada je matiranje u pitanju ovom puderu nema premca.
Proizvodi koje sam probala, a neću im se vratiti jesu:
BH cosmetics ajlajner u vidu markera. Ovo je dobar proizvod ako volite tečni ajlajner. Ima lep aplikator, jaku crnu boju i mat je. Nedostatak ovog proizvoda je što aplikator vremenom postane prmekan, a vrh se rascveta, pa nije moguće povući preciznu liniju i tanku liniju. 
Tu je i maskara za obrve Bourjois, koja mi je bila odlična kada sam je kupila i stvarno je ovo dobar proizvod. Mađuim, vremenom se moj način sređivanja obrva promenio, tako da mi ova maskara više ne odgovara i zamenila sam je drugim proizvodima, koji su i jefitniji i za moj ukus bolji efekat daju.


That's all in this fast  post. Hope you like it.
See you soon.
Till next time...
Buy!
Dunja!

Toliko u ovom brzinskom postu.
Nadam se da vam se sviđa. Pišite mi svoje utiske o ovim proizvodima.
Do novog čitanja...
Pozdrav!

Dunja!

  • Share:

You Might Also Like

7 comments

  1. Svasta nesto interesantno si potrosila :) Evelinov 8 in 1 mi je odličan nokti od njega su mi cvrsti ne listaju se i rastu samo tako.. 7th maske nisam probala, ali cu svakako kupiti neku. Catrice korektor imam zelju da probam ali ne znam da li je za suvu kozu posto su mi kapci jao suvi.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jovana hvala za komentar. Mislim da je za suvu kožu bolje probati one palete korektora od Golden rose. Msm da će koži više prijati, jer su masnjikavi, ali kako nemam suvu kožu ispod očiju nisam 100% sigurna.

      Избриши
  2. Roze Garnier micelarna nikad vise ( preagresivna za mene ), Essence kameni puder mi je bio ok, Lorealov puder takodje, ali mnogo mi vise odgovara Essence Camouflage 2 in 1, on mi je savrsen. Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam da Garnier micelarna voda ne odgovara svima, verujem da je Mixa bolja kod takve kože. Taj Essence nisam probala, ali hvala na preporuci, videcu ima li ga u Lilliju.

      Избриши
    2. ima ga u liliju ili dm-u sigurno,ja sam ga kupila u dm-u

      Избриши
  3. Batiste koristim redovno,i to uglavnom ovaj plavi jer mirise divni,probala sam i baleine,saumine,sajosve ali ni jedan nije kao batiste ni prici,ali zadnji koji sam kupila je bilo totalno razocarenje,ne znam da li si ga probala to je novi XXL volumen,on daje kosi volumen to je tacno i najbolje je odvajati pramen po pramen i malo naprskati ali ni blizu ne skupla masnocu,nego mi je kosa od njega kruta kao da sam koristila lak za kosu,a evelin 8 u 1 je uspeo od mojih noktica koji su se stalno listali i nije bilo sanse da se odgaje,nego sam morala stalno nadogradnju kada sam htela nokte sto ih je jos vise unistilo,medjutim posle malo vise od mesec dana koriscenja eveline 8 u 1 moji nokti ne samo sto su porasli nego postali cvrsti toliko da me ljudi zaustavljaju na ulici i pitaju da li su mi nokti vestacki,i nikad nisam bez njega,sad kada sam konacno uspela da ojacam i odgajim nokte,pocela sam da skupljam lakove to mi je trenutna opsesija,a eveline 8 u 1 sada koristim kao bazu pre stavljanja laka,a sto se tice esence to je moja omiljena marka i brend ,jer kao samohrana mjka bez ikakvih primanja jedino sto od sminke sebi mogu da prustim je njihova i 99 posto sve sminke sto imam je od esence od tecnog pudera,maskare,kamenog,senki,lakova za nokte ali bukvalnlno sve,jos imam srecu sto mi cerka studira u Nemackoj i svaki zimski i letnji raspust donosi mami punu kesu esence sminke i sve od balee sto postoji ,kod nas su baleini proizvodi ,kupke,samponi i sve ostalo takodje jeftini a kvalitet im nije los ali tamo je bagatela tamo jedna predivna kupka kosta 65 centi,dezodorans 70 centkii,bas su jeftini tako da mi je celo kupatilo u znaku balee,a sto se tice evelina nastavi da ga koristis i videces za najvise dva meseca rezultate neces moci da verujes kao ni ja evo sada dok kucam na tastaturi,toliko su veliki da mi prosto smetaju,sto nikad nisam mogla da zamislim

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na komentaru. Ne znam zasto, ali u mojoj Lilly drogeriji stand Essence je skoro prazan. Cula sam da su prestali da ga uvoze, a nadam se da nije tako. Za Evelin znam, ali ova druga bocica koju koristim nikako ne daje efekat kao prva. Mozda sam kupila neki koji je dugo stajao ili je nesto drugaciji, ali ne odustajem, Jer su mi nokti katastrofa.

      Избриши