MACADAMIA professional - BLOW DRY LOTION - prvi utisci

By Beauty junkie - 1.11.15

Hello!!!
Još jedan pozdrav od mene.

Čitamo se opet, i danas vam u postu pišem o jednoj divnoj i preko potrebnoj stvarčici za negu kose.
Reč je o losionu kozmetičke kuće MACADAMIA (linija professional) za zaštitu kose od toplote.

Ako svoju kosu sami stilizujete, znate koliko je jedna ovakva stvarčica neophodna pri korišćenju prese za kosu ili figara. Iskreno ne bi "bilo zgoreg" koristiti je i kada samo sušite kosu fenom.

U privatno životu sam vrlo disciplinovana i ponekad verovatno "kontrol freek", pa nije čudo što se ta crta karaktera u potpunosti kosi sa mojom prirodnom kosom.
Neukrotiva, divlja, oštra, gusta i talasasta, moja kosa posle sušenja ne liči ni na šta. Nema oblik, niti definiciju (a lepo sam ošišana), razleti se na sve strane i uvek ide više u širinu nego u dužinu.
Nemam ni jednu sliku sa mojoj prirodnom kosom, jer jednostavno nemoguće ju je samo pustiti.
Jedini period kada su mi lokne bar malo definisane, jeste leto kada na nju deluje morska voda.

Upravo je ovo jedan od razloga zašto često posežem za presom za kosu ili figarom. Jednom nedeljno sama pravim frizuru i sređujem kosu i kada je već ovakav proces neophodan da bih bila pristojna i mogla da se pojavim pred ljudima i na poslu, nega kose jedna je od ključnih stvari u mom životu.

Zvučim li strašno ili nenormalno? Ali istina je.
Mnoooogo vodim računa o nezi kose i trudim se da uvek imam kvalitetne proizvode koji će pomoći definisanju i ukrićivanju ove neumorne grive.

Do sada sam probala mnoge proizvode za negu kose.
Sada već imam neki svoj način održavanja kose, i nije mnogo promenjen od poslednjeg posta koji je o tome pisan (klik).

Šampon uvek kupujem jeftiniji, bez silikona, jer učini moju kosu još gorom. Balzam ne koristim, ali zato su obavezne maske za kosu. Koristim one koje mogu da stavim na 5 minuta, ali i da ih držim na kosi satima. Volim maske Serikal, a od skora sam otkrila i mađarske maske Kalos.
Kokosovo ulje je nešto što povremeno stavljam na kosu kao dubinski tretman, i mada ne učinni čudo sa mojom kosom, jasno je da posle njegove upotrebe kosa bude nahranjena i mekana.

Novac ulažem u proizvode za stilizovanje kose. Trudim se uvek da kupim proizvode kozmetičkih kuća koje imaju poseban program za profesionalnu negu kose i koje imaju poverenje kupaca.

Kako već dugo koristim MACADAMIA ulje za kosu (treću boočicu sam kupila) logičan izbor pri traženju nečeg novog što će štititi kosu od toplote bio je proizvod istog proizvođača.

Alexandar-cosmetics je skoro predstavio novu liniju professional (klik), koja ima nove šampone za tri tipa kose, novo ulje i masku, ali i posebne proizvode namenjene stilizovanju kose (klik).

Baš tu sam "bacila oko" na ovaj proizvod i kupila ga kada mi je Alexandar radnja bila blizu.


Losion dolazi u braon pakovanju sa zelenim logom i štampom, koji povezuje ovu liniju sa standardnim pakovanjem MACADAMIA proizvoda. Pakovanje je sa pumpicom, što znatno olakšava upotrebu i mogućnost preciznog doziranja.



U pakovanju se nalazi 198ml, a cena mu je 1650 din. Iz mog iskustva pri kupovini ovakvih proizvoda ovo je vrlo povoljna cena, jer jedan ovakav losion možeda traje i duže od godinu dana.

 

 


Losion je na bazi vode, gelaste strukture. Miris mu je mnogo blaži od standardne linije Macadamia, i ima više citrusnu notu. Na kosi se miris ne oseti, a na moju dužinu, koja je do ramena nanosim jednu celu pumlicu. Kolika je to količina videćete na slikama.

Losion gladi kosu i stvara na njoj zaštitni sloj koji se oseti i kada rukom prođete kroz prosušenu kosu. Moja neukrotiva griva biva sa ovim losionom već kod sušenja fenom zaglađena i gotovo ravna, a ne izgubi na volumenu.
Uz presu za kosu ona biva i ukovrdžana, i ispravljena, i sjajna. 
Ne reaguje na vlagu i kada je ispravim presom za kosu mogu i do 7 dana da imam frizuru. 3 dana će biti potpuno ravna, a nakon toga mogu da je vežem u rep koji je gladak i lepo izgleda.
Kada imate jako suvu kosu kao ja, bitno je da je ponekad ostavite da se izmasti i da dlaka pokupi prirodna ulja koja se nalaze u kosi.


Sastav proizvoda dosta govori o karakteristikama koje možete da očekujete. Ovde je voda prvi sastojak, a ulja koja se nalaze u proizvodu počinju od 6 mesta, što znači da ih ima dosta i u većem procentu.

Evo i sastava:
Aqua, Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Glicerin,Hydroxypropyl Guar, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Argania Spinosa (Argan) Kerel Oil, Cocis Nucifera Oil, Olea Europea Fruit Oil,Vitis Vinifer (Grape) Seed Oil, PistaciaVera Seed Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Hydrolyzed Rice Protein, Hydrolyzed Soy Protein, Keratin Amino Acid, Tocopheryl Acetate, Ascorbic Acid, Retinyl Palmitate, Behentrimonium Methosulfate, Cetearyl Alcohol, Polyquaternium-4, Polyquaternium-69, Panthenol, Phenoxyethanol, Ethxlhexylglycerin, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, D-Limonene, Citronellol, Fragrance

Da proverite sastav proizvoda i njihove karakteristike kliknite ovde.

Poslednja slika je prikaz samog proizvoda. Na mojoj ruci je istisnuta jedna pumpica do kraja i ovo je količina koju ja koristim za moju dužinu kose.
Proizvod se nanosi na kosu prosušenu peškirom, pre feniraanja ili korišćenja drugih aparata za stilizovanje.
Bitna stavka je da ovaj proizvod nema Alkohol-dental. Ova vrsta alkohola isušuje kosu i ako se nalazi u prvoj polovini sastava nakog proizvoda probajte da ga zaobiđete.


Sa ovim proizvodom morate biti obazrivi, jer veća količina može da vam umasti kosu.
Kada sam ga probala prvi put pritisnula sam pumpicu tri puta i činilo mi se da je proizvoda izašlo malo, ali izgled vara.
Previše sam ga stavila na kosu pa se ona posle 3 dana izmastila.
Znam, znam, neko će reći " Tri dana!!!" Ali zapamtite da je moja kosa jako suva i da je perem 2 puta nedeljno, tj. svaki četvrti dan.
Ako imate masnu kosu, zaista malo proizvoda treba da stavite i to od polovine dužine kose ka krajevima.

Kako je ovo post o prvim utiscima o ovom proizvodu ne mogu reći kakav će njegov učinak biti na duže staze, ali ako želite neki "update" napisaću ga.

Ocena u odnosu na dosadašnji učinak je 9/10.

  • Kosu sam uz njega uspela i da ispravim i da uvijem
  • Zaglađena je i sjajna
  • Nema krajeva koji štrče
  • Nema mirisa
  • Kosa ne gubi volumen
  • Nije teška i masna
  • Kvalitetni sastojci i pristojna cena
Ako vi imate svog favorita u kategoriji termo zaštita za kosu pišite mi.
Ja sam do sada koristila Kerastase Ciment Thermique, ali je ovo proizvod koji je jako skup i čija cena na stranim sajtovima stalno raste, pa je trenutno 28e, iako sam ga ja kupila prošle godine po ceni od 15e, sada je nemoguće naći ga tako jeftino.

Nadam se da vam se sviđa post.
Pišite, komentarišite, očekujem to.

Do novog čitanja...
Pozdra!!!
Dunja

HVALA ŠTO PRATITE MOJ BLOG!

  • Share:

You Might Also Like

1 comments