Mali "giveaway" povodom 50 000 pregleda

By Beauty junkie - 6.11.15

Pozdrav!!!

Današnji post je vrlo uzbudljiv za mene, a nadam se i za vas.
Uskoro ćemo premašiti cifru od 50 000 pregleda na blogu, pa shodno tome red bi bio da nekoga i nagradimo i usrećimo, jer mene upravo ovaj blog, pisanje i deljenje iskustava i informacija sa vama čini srećnom.

Kada sam se odlučila za pisanje bloga nisam znala koliko blogera ima u Srbiji. Postala sam nesvesno i slučajno deo te zajednice.
Nisam se nadala da će iko čitati ovo što piše, jer sam počela da stvaram postove kako bih pobegla od svakodnevnih obaveza i posla, a ispostavilo se da je ovo ne samo beg već jedan deo mog života koji se razvija, raste, koji me usrećuje i podstipče na stvaranje.

50000 pregleda je brojka o kojoj nisam ni sanjala, a evo tu je. Sada mi baš taj broj daje polet, zalet, nadu i iščekivanje novih brojeva, a sa njima i novih postova, pisanja i svega što može da se desi dok zajedno stvaramo ove priče.

Zato danas nagrađujem jednog čitaoca paletom Tanje Bur, Fairytale. Evo i slike iste.



Šta je potrebno da biste učestvovali:
  •  potrebno je da lajkujete moju FB stranicu. (klik)
  • da lajkujete post na njoj o kolekciji šminke Tanje Burr
  • da isti post šerujete na svojoj stranici ili profilu.
Nadam se da ovo nije previše uslova za dobijanje ovakve nagrade.
Ako do sada niste čuli za ovu kolekciju i ne znate o čemu govorim, pogledajte moj post.

Nadam se da ćete se priključiti ovom darivanju, i svima koji učestvuju želim mnogo uspeha.

Nagrađivanje se završava 15.11.2015. god.

Dobitnik će biti objavljen na blogu i FB stranici.

SREĆNO!!!


IZVUKLI SMO DOBITNIKA PALETE SENKI TANJE BUR!!!
Kako?
Baš kao i kod prethodne nagradne igre. Ja ispišem na listićima imena ljudi koji su učestvovali u igri i izvučem dobitnika iz činije ili bilo kakve druge posude.

Da se uverite da je izvlačenja bilo i  ko je dobitnik pogledajte sliku ispod.
Čestitam dobitnici. Ostalima želim više sreće u sledećoj nagradnoj igri.


HVALA ŠTO PRATITE MOJ BLOG!!!

  • Share:

You Might Also Like

2 comments