Moja borba sa bubuljicama i trenutna nega kože.

By Beauty junkie - 5.10.15

Ćao!!!
Dobar dan, jutro ili veče, u zavisnosti  kada se čitamo.

Evo posta o proizvodima za negu problematične kože, koji sam najavila na svojoj FB stranici, i koji su me zaista istinski iznenadili svojim delovanjem i učinkovitošću.

Putujući malo po Srbiji ove godine na jednom izletu sam posetila manastir Ravanicu. Bio je veliki svetac i porta manastira je bila puna ljudi, a pomoćni objekti manastira izgledali su primamljivo,pogotovo razne bočice koje sam videla na polici manastirske suvenirnice.
Mlada devojka koja u njoj radi objasnila mi je da manastir poseduje apoteku i da tamo mogu potražiti savet za svoj problem.
I zaista... Skrivena u starom zdanju, uvučena od očiju posetilaca koji ne znaju za nju ova mala manastirska apoteka enterijerom podseća na moderne čajdžinice, male dućane sa autentičnim proizvodima i rukotvorinama. Bela je i svetla sa detaljima u vidu nameštaja koji su ljubičaste i roza boje. Sve je sređeno vrlo ukusno i prosto vas mami da vidite šta se unutra nalazi.

Ovde su rukotvorine melemi, tinkure i čajevi koje monahinje prave za lečenje raznih oboljenja i negu lica i tela.

Iskreno me je iznenadilo šta sve poseduju i koliko preduzetništva pokazuju ove, većinom malde žene u monaškoj odori.
Poseban utisak ostavlja činjenica da im pomažu mlade devojke i devojčice koje su tu da pomognu u sabiranju i da usluže mnogobrojne mušterije ovog dana.

Nakon što sam im izložila svoj problem ponudile su mi 6 proizvoda koji mi mogu pomoći.
U tom trenutku mi je sve to izgledalo mnogo i bila sam skeptična, pa sam se odlučila za tri proizvoda za koje je monahinja rekla da su mi neophodni.

Do sada sam probala mnoge kozmetičke proizvode koji se javljaju na našem tržištu i koji su imali na mojoj koži samo delimičnu učinkovitost.

Pre 2 godine počela sam samoinicijativno da koristim samo prirodne preparate, prvenstveno Manna kozmetiku, ali nažalost ova kompanija se povlači sa tržišta Srbije, tako da mi njihovi proizvodi više neće biti dostupni.

Upravo zato sam tragala za novom opcijom koja će mi pomoći i dati očekivane rezultate.
Iskreno, ovolikom poboljšanju se nisam nadala.

Moja koža sada spada u odraslu, pa su tako i bubuljice koje imam one koje su karakteristične za odrasle. One se češće javljaju kod žena i to u predelu brade, obraza i vrata.
Moja koža je do pre 2-3 godine patila od mladalačkih bubuljica i samo se u jednom periodu desio prelaz sa jedne vrste na drugu. Nisam imala sreće kao većina da se rešim onih dosadnih tinejdžerskih bubuljica i imam čisto lice, već se sada borim sa ovim drugim vidom problematične kože.

Ukupno se 13 godina borim sa njima. I to je baš puno!!!

Prolazila sam kroz razna stanja. Iako nekima izgleda glupo i površno problemi sa kožom mogu da učine da se povučete u sebe, da ne izlazite, jer niste zadovoljni svojim izgledom i da se poprilično igraju sa vašom psihom.

Ponekad je bilo baš teško prevazići sve i biti normalan, bez stalnog obaziranja na to kakva mi je koža, smem li da izađem iz kuće bez šminke, ili u majici otvorenih leđa, jer sam i na tom predelu imala bubuljice.

Mislim da sam tek oko 25-e  godine postala sigurnija u sebe iako sam bila svesna da je moj problem vidljiv i da moram da se naviknem na život sa tim.

Moram reći da i sada imam faze, kada mi se gotovo plače zbog izgleda mog lica i kada pomislim da ne mogu više ni da se lečim ni da se borim sa tim.

Znam da postoje mnogo teža oboljenja i da se ljudi sa raznim problemima nose svaki dan, ali problem poput akni ili bubuljica je vrlo teško podneti psihički, jer ste svakog dana izloženi pogledima ljudi i morate biti svesni da će neki prvo videti sve naprevilnost na vašem licu, a neki se neće libiti da pitaju zašto vam je koža takva ili "Šta ti je to na licu i leđima?".

Šminka je zaista izlaz u većini ovakvih situacija i način da se kamuflirate i prilagodite, da dobijete samopouzdanje koje je osobama sa problematičnom kožom često najpotrebnije.

Teško je biti drugima lep kada sami sebi niste i zato je ovaj post malo intimniji i ličan, kako bi i druge devojke i momci koji imaju ovaka vproblem shvatili da nisu sami i da nas ima mnogo sa istim problemom i borimo se sa tim svakodnbnevno.

A evo i proizvoda koje koristim.


Tinktura za pročišćavanje organizma
Domaći prirodni melem

Kao što rekoh oba proizvoda se prave i prodaju u manastiru Ravanica, a moguće ih je i naručti, a kako saznaćete na kraju posta. Pakovanje ovih proizvoda je krajnje jednostavno i služi svrsi, jer je bitnije ono što se nalazi unutra, od same ambalaže.

Tinktura - utisci - proizvod koji se pije i to u malo vode se razmuti do 15 kapi. Vrlo je jakog mirisa, ali nema ukus. Mene miris podseća na beli luk, i sreća je što se pije mala količina, jer celu čašu ne bih mogla da popijem zbog jakog mirisa.
Na bočici piše čemu je sve ovaj proizovod namenjen.


Kao što vidite na bočici ne piše da je za bubuljice i akne, ali je jasno da pomaže pročišćenju organizma, i ne može da vam školdi, to je sigurno.
Dozer je klasičan sa rupicom na vrhu, kao kod kapi za uši i sličnih proizvoda, samo što ovde sama tinktura mnogo lakše izlazi.
Primetila sam da kada uzimam ovu tinkturu pijem više vode, što je pozitivno, ali je i izlučivanje iz tela češće. Uzimala sam je i ujutru i uvece - jednom dnevno,  nema nikakve razlike, niti se osećam drugačije u zavisnosti od vremena uzimanja.

Melem - utisci - ovo je melem koji podseća na slične proizvode prirodnog porekla. Zelenkaste je boje, jako mastan i prirodnog mirisa, tj. mirisa na bilje, koji nije jak. 
Kako je jako mastan teže se upija, i nekada ga ujutru preskočim, ako žurim na posao i ne mogu da čekam da se upije.
Ovo nije proizvod koji nanosite na celo lice, već na problematična mesta i kako kažu na ambalaži više puta na dan. Evo i par slika.




Ovi proizvodi su mi značajno pomogli. Koristim ih već meec i po i uviđam razliku, jer je broj bubuljica koje mi izlaze mnooooogo manji. Jedva par njih izađe tokom meseca.
Melem ih ne sasuši odmah, ali ima učinka, jer nakon njega ne ostaju tamni tragovi na koži.
Ja, lično, diram bubuljice, ali i kad to ne činim moja koža jednostavno tako reaguje da se svaka tačkica pretvri u tamnu fleku koja postepeno bledi.
Sa ovim melemom proces zarastanja i lečenja i bubuljice i flekice je mnogo kraći.

Proizvodi se naručuju telefonom na broj koji postoj na samoj bočici. Svaki proizvod ima svoj broj, a mislim da moja tinktura nosi br. 7, a melem 24.
Evo i telefona za poručivanje i informisanje.


U manastru postoji mnogo proizovda iz linije tinktura i čajeva, ali i kozmetičkih proizvoda koje takođe monahinje prave.
Pri poseti manstiru dobila sam i katalog proizvoda i već razmišljam da sledećom prilikom poručim balzam za usne i losion za lice.
Na slikama vidite kataloge, a reći ću vam da su proizvodi raznovrsni i namenjeni raznim oboljenjima, pa i onim teškim.
Verujem da ne mogu imati neželjene efekte, jer se bilja potapaju u vino i rakiju koju monahinje prave, a doziranje je u kapima ili na kašiku (maximalno dve) što ne predstvalja prevelik i štetan unos.

Ako dobro pogledate slike kataloga videćete još par kontakata koje možete pozvati, a na internetu je moguće pronaći i spisak svih proizvoda koje poseduju.



Kako vam se sviđa ovaj post.
Da li ste nekada probali nešto slično ili čuli nešto o ovim lekovitim prozvodima.
Pišite mi u komentarima.

Do sledeće nedelje i sledećeg čitanja...
Pozdrav
Dunja!

HVALA VAM ŠTO ME PRATITE!!!

  • Share:

You Might Also Like

4 comments