Mat karmini iz drogerija - moji utisci (AURA, GR, NYX)

By Beauty junkie - 22.10.15

Hello!!!
Još jedna radna nedelja je za nama i evo novog posta koji je zaokružuje.

Danas vam pišem o vrlo popularnim mat karminima, koji postoje u mnogo boja, od mnogo proizvođača i cena im je različita.
U drogerijama su prisutni razni brendovi koji nude svoje verzije mat krmina, u tečnom obliku ili u čvrstom, kao standardni karmini.

Ja lično nisam bila ljubitelj karmina u prethodnom periodu i trebalo mi je dosta da se naviknem da ih nosim, a sada se dešava da su na mojim usnama svakodnevno i da uživam noseći ih. Nosim samo mat karmine, jer imaju najduži period trajanja na usnama i na mojim tankim i malin usnama izgledaju mnogo lepše od sjajnih karmina ili sjajeva uopše, koje baš retko koristim.

Današnji post je poređenje 3 drogerijska brenda koja posedujem i čije karmine nosim. O svakom ću vam reći moje utiske, koliko traju, kako se ponašaju na usnama i cenu.



Mat karmini generalno znaju da budu suvi na usnama, pa je potrebno pre nanošenja dobro hidrirati usne, labelom ili nekim drugim balzamom, a ja stavljam i pantenol kremu.

Moje usne su suve u predelu iznad same gornje usne, tamo gde se stvaraju fine bore. Koža zna da se mnogo osuši i jako ispuca. Ovo je pojava koju primećujem u poslednje dve godine i često samo balzam za usne nije dovoljan, moram da imam dubinsku hidratacij i po mogućstvu piling za koji sam često lenja.
Same usne mi nisu suve i retko će se desiti da su ispucale. To valjda ima veze i sa tim što mi je koža lica masna pa i usne ivaju više vlažnosti.

U mojoj skromnoj kolekciji preovlađuju mat karmini tri brenda - NYX, AURA i GR.
Cenovno nisu blizu, ali su nam svima dotupni i vrlo popularni pa sam želela da ih u jednom postu uporedim, otkrivajući vam i koji karmin je moj favorit.

Na slici vidite 6 mat karmina - 4 karmina su standardni i čvrsti, a Aura karmini su tečni. NYX takođe u svom asortimanu ima tečne mat karmine, ali ja sam se pri kupovini odlučila za ove standardne. Planiram da kupim i koji mat tečni karmin kako bih uporedila boje i osećaj na usnama u odnosu na Aura karmine, ali i na ove mat karmine u klasičnom pakovanju.

Počećemo sa jeftinijim proizvodima, a to su GR mat karmini koji u lokalnoj parfimeriji koštaju 230 din.

Predstavljam vam dva karmina suprotnog kolorita ili ti dve krajnosti - nude i crveni karmin.
GR mat karmini dolaze u jednostavnom i elegantnom pakovanju, mat bordo boje sa zlatnim slovima. Kada ih kupite upakovani su u foliju, pa znate da prethodno nisu korišćeni niti otvarani.
Nijanse su poređane po brojevima, bez imena i nalaze se na dnu pakovanja.
Nijansa 10 je tipična "nude" nijansa, koja mislim da odgovara većini, dok je 19, tamnije crvena nijansa, plavog podtona, koja mene podseća na boju višanja.



br10 je nude nijansa, a 19 crvena
UTISCI: Ovo su odlični mat karmini koji se lako nanose, pigmentacija im je odlična i postojanost im je nekoliko sati, oko 4, ako ne jedete ništa. Na mojim usnama podnose piće, ali ne i hranu. Ne skinu se u potpunosti, ali je boja na usnama nakon jela znatno manja. 
Nisu suvi i kada ih stavim nemam osećaj da mi je išta na usnama. 
Odnos cene i kvaliteta smatram odličnim, jer jeftiniji mat karmin ne postoji od ovoga na našem tržištu, a da ima ovakve karakteristike. 
Lepo se zaklapaju i ne morate se bojati da će se otvoriti  u torbi. Ne čuje se "klik" kada ih zatvorite, ali ja do sada nisam imala problem sa samim pakovanjem. ( nosim ih u torbi, u džepiću, ne u neseseru, sa još  stvari i nikada se nisu otvorili )

Kada smo počeli sa tvrdim karminima, nastavićemo u istom maniru.

Na redu su NYX mat karmini. Kao i GR dolaze u lepom, elegantnom mat crnom pakovanju, koje ima na sredini providnu plastiku na kojoj vidite samu nijansu, tj. boju karmina. Pri kupovini su tkđ. upakovani u providnu foliju, pa znate da nisu otvarani i probani. Cena im je trenutno 629 din, mada ja mislim da su bili jeftiniji kada sam ih kupovala, ali nisam 100% sigurna.
Na dnu proizvoda je broj i sam naziv boje karmina.
Dve nijanse koje vam prokazuje su Tea rose - zagasito roza nijansa, i Temptress - svetlija nud-kajsija nijansa, koja je na usnima mnogo jača nego na slikama. Moram reći da od ove dve nijanse prva je moj favorit i videćete da je pakovanje poprilično muzgavo što je posledica korišćenja.


kao što slika pokazuje ovi karmini su vrlo voljeni i nošeni...


UTISCI: ovo su vrlo mekani i kremasti mat ruževi. Na usnama nemate utisak da je ruž isušujući ili čvrst. Potrebno je nekoliko trenutaka da se potpuno osuše. Vrlo su postojani i izuzetno prijatni na usnama. Ne isušuju usne, ali moguće je da se malo skupe u uglovima usana. Prežive i hranu i piće u manjim količinama. Juče sam ga nosila u bioskop i nakon jedenja naćosa i dalje je bio na usnama, samo manjeg intenziteta.
O kvalitetu NYX proizvoda ne treba posebno govoriti, jer sve što sam do sada probala ispunilo je moja očekivanja i preko mere...
Pakovanje je praktično i lepo se zatvara. Uz to se čuje "klik" kada stavite poklopac, tako da je karmin bezbedan u vašoj torbi.

Za kraj sam ostavila predstavljanje dva tečna mat karmina kozmetičke kuće AURA. 
Ovo su prvi mat karmini koje sam kupila, i možda zbog toga imaju posebno mesto u  mom neseseru sa šminkom. Cena ovih karmina je od 510 do 540 din, u zavisnosti gde ih kupujete.
Karmini dolaze u pakovanju sa sunđerasti aplikatorom. Sama bočica u kojoj je proizvod je providna, od čvršće plastike. Boja proizvoda u bočici odgovara nijansi koju ćete dobiti na usnama (ovo važi za nijanse koje vam predstavljam, nisam probala sve boje koje se proizvode).
Naziv proizvoda se nalazi na dnu, i obeležen je brojem i imenom. U prodavnici boje možete videti i probati na testerima, a kada kupite proizvod imate zaštitnu traku koja se pokida pri prvom otvaranju i tako vidite da li je proizvod već korišćen.
Evo i slika dva karmina. Nijanse su 605 - Checkmatte - koja je divna crvena boja, poput krvi. Podseća na Holivud i pin-up luk koji je popularan. Druga nijansa je 624 - Last Goodbye - koja je tipična "nude" nijansa, sa malo rozikastog. Neće se svima svideti, jer ovakvi proizvodi na različitim usnama daju drugačiji efekat, što je posledica same boje usana.






UTISCI: Ova dva karmina različita su po strukturi i pigmentaciji. Crveni karmin je moj omiljeni, savršeni primerak. Lako se nanosi na usne, u jednom sloju se dobija odlična pigmentacija koja traje, traje, traje na usnama. On preživi i hranu i piće, ne razliva se i ne miče. Stvarno ga mnogo volim i uživam noseći ga na usnama. Svaki AURA karmin može da se nanosi u više slojeva, i tako se dobija na pigmentaciji i jačini boje. Potrebno je samo sačekati da se prvi sloj osuši.
"Nude" karmin je malo tečniji od prethodnog. Vrlo lako se nanosi, ali da bih postigla željeni izgled na usnama njega nanosim u dva sloja. Postojanost im je odentična. Oni zaista traju i ne skidaju se.
Odnos cene i kvaliteta je ovde neosporan. Ako kupite neki od AURA mat karmina nećete se pokajati. 

I za kraj posta pregled svih nijansi. 


Mislim da boje, pigmentaciju i teksturu ovde možete jasno videti. 
Mene svi ovi karmini oduševljavaju. Želim da imam sve nijanse, iako znam da mi neće sve odgovarati. 

Ako ste čitali tekst ili samo masna slova shvatili ste koji je moj favorit - AURA 605 - dah Holivuda na usnama i odlična pigmentacija. Postojanost je neverovatna i zaista uživam u ovom karminu.

Moram probati i NYX tečne mat karmine, kao i Aura mat čvrste karmine... Meni i nije potreban izgovor da trošim pare, pogotovo kada je šminka u pitanju.
Kojih primeraka ću se prvo dokopati, videćemo. Do tada ću da uživam u svim ovim nijansama, A vama preporučujem da obavezno probate nešto od asortimana mat karmina iz drogerija - nećete se pokajati.

Toliko u ovom postu.
Ako vi imate svoje favorite ili predlog šta treba probati u velikom svetu mat karmina pišite mi slobodno u komentarima. 
Do novog čitanja...
Pozdrav!

Dunja...

HVALA ŠTO PRATITE MOJ BLOG!!!

  • Share:

You Might Also Like

12 comments

  1. Želja mi je da probam Auru, non stop čitam o tim karminima i gledam swatcheve a kod nas ih nema nažalost. Najviše mi se sviđa Aura 625,GR 19. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Isto tako ja gledam Catrice proizvode. Ovde ih nema. GR 19 je odličan, a baš ću da pogledam koja je nijansa AURA 625. Hvala na komentaru.

      Избриши
  2. ORIFLAME MATTE je odlucan. Cena je oko 400 na snizenju. Postojan i veoma mmmmirisan :-) Golden rose je katastrofa,meni su ti ruzevi teski na usnama.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probala sam neki mat iz Avona, ali nije mi bio nesto, pogresila sam i nijansu pa ga ne koristim uopste, Orifame nisam probala, sto ne znaci da necu. :) Kada su jeftiniji brndovi u pitanju mislim da dosta zavisi od usana. Ja bas uzivam u crvenom i nemam utisak da ga nosim. :)

      Избриши
  3. Odlican post, bas si se potrudila. Najlepsi mi je Tea Rose. Imam GR mat, samo u drugoj nijansi, a Nyx i Aurine tecne jos nisam probala. Nameravam da kupim neki Aurin mat cvrsti ruz, a mogu da ti preporucim Flormar Supermatte liniju, fenomenalni su ovi ruzevi, jedina moja mala zamerka - vrlo su suvi. Ali su svejedno super :) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala za komentar Kristina i preporuku. Videcu bar neki da probam od tih Flormar karmina.

      Избриши
  4. Posto živim u Njemackoj neznam kako doci do Aurini proizvoda?!?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Van Srbije tesko. Najlakse je da ti neko koga znas odavde posalje postom. Nisu skupi i odlicnog su kvaliteta, pa ih vredi probati. Nadam se da ce uskoro moci i online da se kupuju, a do imas samo prethodnu opciju.

      Избриши
  5. Isprobala sam jedino GR velvet mat ruževe, GR tekuće ruževe i Avonove mat ruževe. Sve ih volim ali najviše primjeraka imam od GR velvet mat i za njima najčešće posežem. Također imam jako tanke usnice na kojima se nijedan klasični ruž ne zadržava, jednostavno brzo kliznu ili ih ja nesvjesno pojedem. Otkako su se pojavili GR velvet mat ja sam odahnula, nanesem ruž i mirna sam, čak i bez olovke za usne. Auri se još uvijek nadam, dostupna je kod nas samo u pojedinim gradovima, ali ako neće Aura k meni ja ću k Auri. Imam poveći spisak želja i nadam se putu u Beograd i pokupovat ću sve što želim isprobati.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da imamo iste favorite. Meni su GR tecni mat karmini trenutno omiljeni. Ako budes Aura proiyvode kupovala pored karmina probaj prajmer, puder, maskare itd. Imaju yasta kvalitetne proizvode po super cenama.
      A posto volic cetkice za sminkanje probaj i AURA cetkice.

      Избриши
    2. Hvala na preporukama, četkice obavezno :) Na spisku mi je i onaj tvoj HG Aura puder, highlighter i ostalo. Samo mi reci kakve su im spužvice za nanošenje podloge ako si probala. Iskustva i dojmovi ostalih su podijeljeni.

      Избриши
    3. Moja se jako brzo pokidala. Verna sam RT sunđeru, a cena im je slicna.

      Избриши