Ulje čajnog drveta - kako koristiti kod problematične kože - MOJE ISKUSTVO

By Beauty junkie - 19.10.15

Ćao!!!
Čitamo se ponovo.

Drago mi je što ste tu i čitate ovaj post i posećujete blog. Tu sam zbog vas i radujem se svakom novom susretu i broju čitalaca koji se svakodnevno povećava. Na tome vam neizmerno hvala.
Upravo zbog tih brojki koje me usrećuju, a nadam se da i vama prija čitanje ovog bloga u narednom periodu sledi malo darivanje s moje strane. Zato ostanite u toku i pratite me preko društvenih mreža, jer tako najlakše možete imati uvid u postove i objave koje ostavljam.

Današnji post je posvećen ulju čajnog drveta, koja ja već dve goodine koristim za lečenje problematične kože, akni i bubuljica na licu.
Nakon toliko vremena rašila sam da vam dam nekoliko informacija o ovom proizvodu i kako ga koristiti, pogotovo ako imate problematičnu kožu.

Ulje čajnog drveta je eterično ulje koje se može direktno nanositi na kožu ili u obliku rastvora, gde je drugi deo voda.
Ovo ulje ima antibakterijsko dejstvo i po tom pitanju je bolje od joda pri prevenciji infekcije rana i slično.
Kod nas se ovo ulje uglavnom može kupiti u drogeriama u flašicama od 10ml i tada dobiijate čisto ulje koje se mora dozirati malo i pravilno koristiti, jer kod nekih osoba ono može izazvati reakcije na koži.
 Ovo je stara slika sa bloga, čisto da vidite kakvu ambalažu i količinu da očekujete. (na slici je Manna ulje koje sam koristila, ali nažalost oni više ne posluju na teritorijsi Srbije)


Ovo ulje, ovako koncentrisano, tj. 100% prirodno na kožu se nanosi ciljano kao tretman za bubuljice. Nanosite ga običnim štapićem za uši, koji ćete nakvasiti sa par kapi. Ja lično vam ne preporučujem da ga koristite tako što ćete nakvasiti tufer i preći po celom licu - nije ekonomično, tufer upije proizvod više od vate sa štapiću za uši, a i koža lica nije na svim mestima ista, pa neki delovi, oni suvlji mogu da peckaju i reaguju na ulje.
Kao  što sam rekla ulje možete rastvoriti sa vodom ili drugim uljima (poput maslinovog), ali ja to nikada nisam probala.

Ulje imam izuzetno jak miris koji će vam u početku smetati, a verujem da ćete se vremenom navići na njega.

Cena ulja u drogeriama varira od 500 do 800din.

Ulje čajnog drveta ili ti čajevca koje ja trenutno koristim kupujem na sajtu iherb.com. Na ovom sajtu izbor prirodnih ulja i drugih prirodnih proizvoda je izvrsan, sa velikim brojem proizvođača i velikim izborom proizvoda. Pitanje je: "U moru sličnih kako odabrati najbolje?"
Bitno je pregledati komentare i ocene kupaca, ali i uskladiti cenu proizvoda sa svojim mogućnostima. Na sajtu iherb.com poštarina se naplaćuje, i najjeftinija je od 3 do 5 evra, pa imajte i  to na umu ako se odlučite za online kupovinu.

Proizvod koji trenutno koristim je rastvor ulja čajnog drveta i izgleda ovako:



Mililitraža ovog ulja je znatno veća, 60ml, a cena je 6,88 evra. Sastav možete videti ispod, a ovo je link do proizvoda (klik).
U sebi sadrži vodu, kao osnovu i ulje čajnog drveta. Uz to tu je i alkohol SD-40. Da vas ne bi bunilo čemu sad alkohol, on je tu da bi ublažio onaj neprijatan miris i pomogao pri rastvaranju ulja u vodu. Isto je i sa poslednjim sastojkom - polysorbate-60, koji se koristi upravo u te svrhe, rastvaranje ulja u vodi, i to pogotovo eteričnih ulja, kao što je ulje čajnog drveta.


U ovom obliku ulje se nanosi na celo lice tuferom i nema bojazni od reakcija.
Na internetu sam čitala dosta o ovom ulju pre nego što sam počela da ga koristim, a i sada sam se dodatno podsetila, ovo ulje u retkim slučajevima izaziva reakciju, to nije česta pojava, pa ne treba da strepite

U koliko niste sigurni da li da probate ulje, još jedna opcija je moguća.
Ako želite možete probati sapun sa uljem čajnog drvate. Ja lično koristim obe stvari i moje lice se transformisalo.
To se nikako nije desilo preko noći.

Bitno je znati da kod upotrebe prirodnih proizvoda vreme lečenja, tj. vreme kada ćete videti prve pomake je znatno duže nego kod komercijalnih krema, minimum 3 meseca, kada je koža lica u pitanju.

Na našem tržištu sapune sa uljem čajnog drveta je imala gore pomenuta Manna, ali kako nam nisu dostupni, ja sa opet posegla za proizvodima sa iherb-a.
Svi manna sapuni su bili na bazi kokosovog ulja, pa sam i sada to gledala kao bitnu stvaku pri odabiru sapuna. Kokosovo ulje je dobro za sve tipov kože, a kombinacija kokosovog i ulja čajnog drveta meni je bila odlična, pa sam odlučila da ne menjam ono što "radi".

Sapun koji sam uzela je ovaj. Sadrži samo dva sastojka, ulje kokosa i ulje čajnog drveta. Sve je kontrolisano, bez dodataka, pogodno za vegane, organsko itd. Nisam ga još probala, jer manna sapun nije završio svoje, ali kada ga budem probala napisaću svoje utiske ako želite.





Sapun sadrži 198g, a košta 5,70 evra (link).

Ako ipak ne želite da naručujete sa interneta proizvode, možete da probate Sebi Handmade kozmetiku, koja takođe poseduje prirodne sapune (juče sam to otkrila), a među njima i jedan sa uljem čajnog drveta. Baza ovog sapuna je kamilje mleko, što verujem da ne može da škodi vašoj koži. (link za sapun)
Cene i način kako da dođete do ovih proizvoda videćete na njihovom sajtu.

Ja ovaj sapun kombinujem u nezi kože uz sapun sa kamforom. Nažalost to je bez manne teško sada naći, ali ako neko ima sugestiju ili zna gde moe slična stvar da se nabavi neka mi javi. Kamfor je odličan za bubuljice i mnogo pomaže u njihovom lečenju, ali koristi se ograničeno i samo jednom dnevno jer zna da isuši kožu.

Da se vratimo temi...

Ako ste do sada bili neodlučni po pitanju ovog eteričnog ulja, nadam se da sam bar malo pomogla.
Ulje deluje antibakterijski i vrlo je efikasno kada ga nanesete na bubuljicu. Preko noći može da izvuče sve one potkožne bubuljice koje vas smaraju i da ih zaleči nakon par dana.
Poželjno je nanositi ga jednom dnevno, i ja to činim pred spavanje. Ako je bubuljica veća ili ako imam više njih, nekada ću naneti i ujutru i uveče. Nakon nanošenja ovog ulja koristim neku hidratantnu kremu za masnu kožu.

Ako imate pitanja u vezi sa negom kože prirodnim preparatim, tu sam da odgovorim i možda pomognem. Ostavite mi ih u komentarima.
Nadam se da vam se sviđa post.

Do novog čitanja
Pozdrav...
Dunja

HVALA ŠTO PRATITE MOJ BLOG!!!

  • Share:

You Might Also Like

3 comments

  1. A jesi li probala Oriflame ulje od cajnog drveta? Inace dugo nije bio post o sminci i mogla bi da nas obradujes. Darivanje uvek :-) pozzzx

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam probala. Hvala na predlogu. Bice 2 nova posta i darivanje, cekam par posiljki sa interneta .Hvala za komentar.:-)

      Избриши
    2. Аутор је уклонио коментар.

      Избриши