ESSENCE - All about ROSES paleta senki - prvi utisci

By Beauty junkie - 27.9.15

Hi! Ćao još jednom.

Nakon što sam ove nedelje na Instagramu i Fajsbuku pokazala slike nove ESSENCE paletice senki koju sam kupila, i nakon što sam je nosila dva - tri puta, rešila sam da vam pišem o prvim utiscima o ovom proizvodu.

Paleta je deo nove kolekcije koju je ESSENCE pustio u prodaju za jesen. Ako pogledate stalke sa šminkom u drogeriama, DM ili Lilly, videćete nekolicinu novih proizvoda, a među njima i četiri palete. Naziv paleta je All about ....BRONZE, NUDES, ROSES i GREYS.
U Lilly drogeriama cena im je 579din, ako sam dobro videla. Uvek zaboravim cene, a račun ponesem jedino ako ga gurnu u kesicu.
U svakom slučaju kao i kod svih ostalih ESSENCE prozvodi ovo je vrlo povolja cena.
Nosila sam senke ovih dana za razne prilike i evo koji je prvi utisak o paleti.

Ove ESSENCE palete su u standardnom pakovanju, tj. u kutijici od providne plastike, koja iman jako zatvaranje i može da se nosi u tašni. Nemaju ogledalo i četkicu.
U pakovanju se nalazi 8 senki, različite završnice. Ukupna gramaža proizvoda je 9,5g, i mogu reći da su senke pristojne veličine, čak i veće nego sto sam se nadala.
U mojoj paleti imam kombinaciju 3 mat-saten senke i 5 sjajnih senki koje su nekako za mene zaštitni znak kompanije.



Pošto imam jako masne kapke nosila sam ove senke sa ARTDECO bazom i izdržale su celo popodne i večernji izlazak bez skupljanja u prevoju kapka.

Sa bazom pigmentacja senki je mnogo jača, lepo se stapaju, i kombinuju, i ako dodate i mat crnu u sve ovo možete da pravite milion kombinacija za dan i noć.

Moje dve možete videti ovde:

Dnevno svetlo i šminka za dan.

Izlazak... Veštačko svetlo.

Aparat nažalos nije dobro uhvatio boje, niti se sve vide. Uživo čitava paleta na očima izgleda više ljubičasto.
Boje su dobro balansirane, tako da nećete izgledati kao da imate masnicu na oku.
Nisam ih probala sa vodom ili nekim fiksatorom šminke, ali verujem da je tada pigmentacija još veća.
Pokušaću to, koliko sutra, :)

A evo i "svočeva", pa prosudite sami pigmentaciju.

slikano je pod veštačkim svetlom, jer današnji dan nije imao ni malo sunca!!!


 
Ono što treba napomenuti jeste da se pojedine senke, pogotovo tamnije malo trune, rasipaju pri kontaktu sa četkicom, ali sve se to da srediti kada ih pažljivo koristite.

Pigmentacija senki je više nego solidna za novac koji dajete, a uz bazu, rekoh veće, njihov intenzitet je još jači.

UKUPAN UTISAK:  7/10                                                                                                                   Ovu Ocenu dajem zbog sitnih nedostataka, poput pigmentacije pojedinih senki, pogotovo u prvom redu. Mi masnokošci moramo da nosimo podlogu, bazu za senke kako bi ih fiksirali.

Iskreno, volela bih da posedujem sve 4 palete. Smatram da se sve odlično dopunjuju i da mogu da stvore sjajne kombinacije. Mislim da u paleti GREYS postoji matt crna, ili bar crna sa satenskom završnicom, koja omogućava da dobijjete dramatičan izgled ako je kombinujete sa bilo kojom drugom paletom.

Ako ste neko ko traga za proizvodima koji nisu preskupi i odgovaraju vašem budžetu, ESSENCE je pravi izbor.
Pogledajte sve novitete, opipajte senke na stalcima i izaberite paletu koja vama najviše odgovara i verujte nećete zažaliti.

U ovo postu toliko.

Čitamo se sledeće nedelje!!!

Ćao!
Dunja!

HVALA ŠTO ME PRATITE!!!    

  • Share:

You Might Also Like

4 comments

  1. Essense-nikako. Posle onih otrovnih olovaka sto su povukli iz prodaje ne usudjuem se. Odlicne se avon cetvorobojne i Maybelline.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U poslednje vreme su dosta hvaljeni i pos stranim YT analima. Mada..k Kad se jednom opeces, tesko je ponovo porbati nesto od iste kompanije. Meni su sve te Avonove senke nedovoljno pigmentovane i nekako brasnjave. Meybelline samimala davno, jednu duo senku i yaista je bila divna. Dobro si mepodsetila na to, mogla bih da probam ove nove pojedinacne senke. Hvala za komentar.

      Избриши
  2. Lepa prezentacija :) Ne sumnjam da su ove senke dobre, imala sam pre godinu dana Essence paletu jako slicnih nijansi, mislim da se zvala All About Nude, bas sam je sa uzivanjem potrosila. Pogledacu ove nove palete detaljnije u radnji. Hvala za informacije :) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala za komentar Krisitna. i ja bas uzivam ovih dana noseci ovu paletu, pa se nadam da ce i drugi. Cekam priliku da zgrabim jos koju.

      Избриши