Prvi dan, nedelja, mesec škole - Šta obući?

By Beauty junkie - 1.9.15

Hello!!!

Javljam se nakon dužeg vremena, selidbe i milion obaveza vezanih za istu. Bio je ovo naporan mesec avgust, ali i lep, jer sređujem stan po svom ukusu, mogu da maštam, igram se i uživam u tom procesu.

Ako pratite moj blog znate da radim u školi kao profesor (nastavnik). Poslednjih dana primetila sam da su na YT kanalima popularni video postovi pod nazivom "Šminka za školu".
Ja se baš i nisam šminkala kad sam išla u školu, niti razmišljala o tome. Mislim da je samo maskara bila u mom posedu od kozmetike, ali sam zato volela uvek da se dobro obučem, u smislu da bude moderno, lepo i prikladno.

Danas se dosta pomerila granica šta je prikladno za školu i šta se sve nosi na svakodnevnom nivou, a šta u posebnim prilikama ili za izlazak.
Zato je moj post posvećen upravo ovoj temi - Kako se obući za školu!?

Da ovo ne bi bio problem i "kost u grlu", u ovom postu ću vam predstaviti neke osnovne komade garderobe koje možete nositi u školu.
Pa da počnemo ovaj novi modni post... Dugo ih nisam pisala.

Osnova svakog dobrog izgleda u školi jesu farke. Večite i nezaobilazne. Danas ih možete naći raznim modela, krojeva, boja, ali dobar, stari, plavi džins nikada ne izlazi iz mode, samo dobije neku novu primesu.
Poslednjih godinu-dve, možda i više, je popularan iscepan džins i farmerice u dečačkom fazonu. Volim oba stila, ali nažalos ovaj drugi na meni izgleda kao da sa obukla džak, a možda samo nisam našla pravi kroj. U svakom slučaju farke su laskave za svaku figuru, u njima je udobno i lako se kombinuju.
Čemu onda moja priča o džinsu.
Pa ovako...
Koliko god bile popularne iscepane farke, neka mera mora da se zna. Kada je rupa od butina do listova postavlja se pitanje da li nosite šorts ili farmerice. Dobro doziran iscepan džins je seksi i privlačan, pa dobro razmislite kada kupujete farmerice da li su baš prikladne za školu.
Evo i mog predloga kako farke treba da izgledaju:

slike preuzete sa interneta

Uz farmerice najlepše i najprikladnije je nositi neku košulju ili bluzu (majicu). Proverite da li je u školi dozvoljeno nositi mešto bez rukava, da ne biste imali problema već prvog dana. Svima nam je podjednako toplo, ali odlazak u školu i na posao znači i pravilno oblačenje.

Ja lično volim košulje jer su multifunkcionalne, pogotovo one kojima se savijaju rukavi. Uz štikle i suknju mogu biti poslovne, ali i sexi, sa džinsom mogu da se nose za noć u gradu (uz koje dugme više otkopčano ili vezane u struku), a uz patike i baletanke su prikladne za školu.
Ne zaboravimo da na košulju možete obući sako ili džemper kada je hladnije, tako da gotovo preko cele godine možete da nosite dobru košulju.

Moj predlog:

slike preuzete sa interneta

Kada je obuća u pitanju najčesšće svi nosimo patike i za školu su one vrlo prikladne. Trend nošenja starki je omogućio da jednu laganu patiku nosite leti, a da vem ne bude vruće. Nisu bas udobne, ali zarad mode ponekad se trpi.
Pored patika odličan iznbor za leto, jesen i proleće su baletanke. Osim toga što su udobne i lagane i poneke mogu da se nose na bosu nogu, mogu baš mnogo da utiču na to šta i kako nosite, pogotovo ako su jarkih boja.
Sandale, platforme i štikle nisu primerene za školu. Pojedine škole imaju jasno istaknut kodeks oblačenja, a opšte je poznato  da papuče i japanke nisu dozvoljene u školi.
Moj predlog obuće koju treba nositi u školu vidite ovde:

preuzeto sa www.polyvore.com

Naravno uz sve ovo obavezni su ranac ili torba. Lično, ja sam uvek nosila ranac i mnogo sam volela jedan koji sam imala. Danas je opcija mnogo i sve više srednjoškolki nosi standardnu tašnu na časove što je ok, ako je ona velika i u nju mogu da stanu neka knjiga, sveska i olovke... I naravno karmin, labelo, dezodorans i parfem, jer o tome uveliko devojke razmišljaju pogotovo kada krenu u srednju školu.

Još jedna bitna stavka su dodaci ili asesoar. Sat je često preko potreba, a i odličan dodatak svakoj kombinaciji. Minđuše mogu da budu glavni deo odevne kombinacije ili diskretni detalj, važno je ne preterati.

Ako sada krećete u školu, pogotovo u novu sredinu i novi razred, raspitajte se da li postoji kodeks oblačenja i da li je baš sve dozvoljeno kada je odeća i obuća u pitanju.
U koliko nema jasnih pravila podrazumeva se ono osnovno - suknja do kolena, nikako visoka štikla, papuče, japanke i slično, šorts nije dozvoljen, niti prpovidne majice i dubok dekolte, kao ni majice na bretele ili otvorenih leđa.
Kako se oblačite u školu mnogo govori o vama. Možda će utisak kod vršnjaka biti pozitivan, ali treba ostaviti utisak i na profesore.

Kodeks oblačenja postaje sve bitiniji kako bivate stariji, na fakultetu, na praksi, a posebno na poslu. 
Prvi odlazak na intervju je jako bitan za svakog od vas, a poslodavac će u mnogome steći utisak o vama na osnovu onoga što ste obukli i kako izgledate.

Dok ne krenete u te vode, i dok se još družite i uživate u školskim danima, ovaj post završaavam jednom kombinacijom sa sajta polyvore, koju sam sastavila kako bih vam pokazala šta je za mene savršeni "look" za školu.

preuzeto sa www.polyvore.com

Toliko u ovom postu. Nadam se da ste sve ovo već znali, a da sam onim mađima koji tek stupaju u svet mode i sopstvenog stila pomogla.
Biri prikladno obučen nikako ne znači izgubiti stil ili lični pečat koji imate pri oblačenju.
To je samo svedenija varijant onoga što volite da nosite i što vam se sviđa.
Koristitie klasične komade garderobe, koje ćete upotpuniti detaljima koji mogu biti u boji. Nađite odevnu kombinaciju koja može da se za kratko vreme promeni iz dnevne u večernju promenom cipela, torbe i detalja.

Do novog čitanja svima koji su počeli sa školom želim mnogo uspeha ove godine, bili oni učenici ili profesori.

Nadam se da vam se sviđa post.
Pišite mi svoje utiske u komentarima i recite mi da li biste voleli da vidite post o oblačenju za razgovor za posao, gde bih se ja slikala u prikladnm odevnim kombinacijama.

Do novog čitanja...
Pozdrav!!!
Dunja

HVALA ŠTO ME PRATITE!!!

  • Share:

You Might Also Like

5 comments

  1. Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  2. Moze nesto za vecernju varijantu :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moze, mada mislim da za to imam pomalo sveden ukus i ne preterujem sa seksipilom, mada, mozda vam se i svidi. Hvala za komentar!!!

      Избриши
  3. Pa da ,za nas koje smo starije od Vad 35 plus :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja imam 30 godina. Verujem da je ovo komentar za predlog novog posta za oblačenje za posao. Sprema se, čekam da moja drugarica, koja slika bude slobodna.

      Избриши