POTROŠENI PROIZVODI drugi put!!!

By Beauty junkie - 22.8.15

Hello!!!
Moj drugi post ovog tipa.

Ja ne uspevam brzo da potrošim kozmetiku, jer je koristim samo ja, i onda traje dosta dugo. Ono što uvek potrošim brzo su lakovi za kosu i dezodoransi, a u jednom od prvih postova sam pisala da dezodoranse uvek imam u rezervi i da ih kupujem samo na sniženju.

Ovaj put sam skoro 3 meseca skupljala potrošene proizvode i odjednom čini mi se da je gomila tu, a onda opet čini mi se da je to malo.
Ovaj put pisaću vam i da li ću ponovo kupiti neke proizvode ili ne i zašto.
Nema mnogo proizvoda koji mi se nisu svideli, jer čini mi se da nisam baš probirljiva, ali ako imam stvorenu sliku o određenom proizvodu, neću je baš lako promenti, bila dobra ili loša.

I evo slike proizvoda koje sam potrošila.



Iako ih sve vidite na gomili pokazaću i slike pojedinačnih proizvoda ili grupe proizvoda koji su slični, ili isti.


1.Insight maska za suvu kosu - povoljan i odličan proizvod. Kupiću je opet, možda u nekoj drugoj varijanti, jer ova mi je ponekad brže mastila kosu. 

2. Alin tečnost za čišćenje četkica - ovo je proizvod za koji su mi utisci tako-tako. Dobar je kod čišćenja četkica, pogotovo onih manjih, ali kada su četkice za lice, posebno puder, u ptanju sapun ili neki blag šampon mnogo bolje odrade posao.
Realno je da bez ovoga možete da živite, ali ako vam je ponekad potrebno da uštedite vreme oko čišćenja četkica vredi ga pogledati.


3. BU dezodorans Candy love, Fa luxurious moments i Fa pink passion dezodoransi - Šta reći!? Volim ovakve dezodoranse i stalno ih kupujem. Pored ova tri potrošena, kod sebe trenutno imam još 3. Možda je ovo moja opsesija, kada je kupovina kozmetike u pitanju ?! :)


4. Still Double Bubble šampon sa malinom - ovo su zaista sjajni šamponi o kojima sam već pisala. Pošto ne živim u BG ili nekom većem gradu sada mi je zaista teško da ih pronađem, ali čim budem u prilici kupujem novi ili par njih da napravim sebi zalihe.


5. Taft lak za kosu - verujem da svi već znate koliko je dobar. Potrošila sam dve boce i treća je kod mene. Kupujem obično različite verzije ovih lakova, ne primećujem neku razliku kada ih nanosim na kosu, osim u mirisu.


6. Garnier BB krema za masnu kožu i BB krema Pure Active - na mojoj koži obe su se pokazale izvrsne i kupiću ih ponovo. Različite su teksture i smeta mi kod BB kreme za masnu kožu što je toliko tečna, ali divno pokriva i matira kožu. Pure Active BB krema je gušća, manje matirajuća, ali vrlo laka za nanošenje i postojana na licu.

7. Estar cosmetics serum za lice - ovo je proizvod koji me je oduševio i o kom možete čitati ovde. Kupujem ga prvom prilikom, jer sve što sam posle njega probala nije tako prijatno na koži kao on.

8. Ulje čajnog drveta KIRKA - ovo je proizvod koji je promenio moje gledanje na negu problematične kože lica. Koristim ga za ciljano nanošenje na bubuljlice, pomoću štapića za uši, ne nanosi se na celo lice, već samo na bubuljice. Proizvođač nije toliko bitan, koliko da na ulju piše da je 100% prirodno. 

9. Sixteen lak za nokte, nijansa 441- Lak koji nisam ni bila svesna da sam potrošila. U bočici je blo manje od pola proizvoda, ali se sasušio. Ovo su vrlo povoljni lakovi koji su se na mojim noktima pokazali postojani i pored ove nijane imam još par boja istog proizvođača, pa ne sumnjam da ću ih i u buduće kupovati.


10. Bioten micelarna voda za osetljivu kožu - ovo je proizvod koji sigurno neću opet kupiti. Ovo je jedina micelarna voda koja me je jako pekla po očima i nikako nisam mogla da je potrošim. Čitavo iskustvo sa njom je bilo katastrofa, a kupila sam je zbog finih recenzija na internetu. Moguće je da je samo kod mene bila ovakva reakcija, a da će nekom drugom odgovarati. Ovo je moje lično mišljenje.

Od mene toliko u ovom postu. Bilo je brzinski, ali ne zamerite, jer imam mnogo obaveza oko selidbe i drugih privatnih i poslovnih obaveza zbog koji se nisam duže javljala, ali nadam se da će se to več sledećeg meseca promeniti.

Do novog čitanja...
Veliki pozdrav!!!

Dunja!

HVALA ŠTO ME PRATITE!!!

  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. Moja sestra ima ovaj tirkizni BU i kaze da je divan. A sad ne znam koju od ove dve BB kreme da kupim, obe imaju ok karakteristike kako kazes..razmislicu :). Bioten micelarna mi je odlicno skidala sminku, ali onaj miris, uff, a i meni je tu i tamo pekla oci. Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. BU i Fa su jedini koje koristim, jednostavno prijaju mojoj kozi i ne volim one puderaste dezodoranse osecaj mi je fuj! Iskreno, iako imam 30 godina i BB krema Pure Active je namenjena mladoj kozi, mislim da cu tu kupiti pre, jer ima bolje nijanse i gusta je, pa ne moze lako da iscuri, dok je BB krema za masnu kozu vrlo tecna i moras uvek da je drzis uspravno i cepom nagore, jer lako iscuri u isti.
      Hvala za komentar!!!

      Избриши