Afrodita MAKE IT MATT matirajuća krema za lice

By Beauty junkie - 31.7.15

Ćao još jednom.

Ponovo se "gledamo", ako tako može da se kaže. :)
Danas vam pišem o kremi koju sam kupila neposredno pred more, i evo koristim je već skoro mesec dana.
Priznajem nisam bila revnosna pri nanošenju, pa sam poneko veče preskočila, ali sam je uglavnom ujutru stavljala na lice. I evo mojih utisaka nakon mesec dana korišćenja.


Krema dolazi upakovana u kartonsku kutiju, u kojoj je tuba sa 50 ml proizvoda. U lokalnoj parfimeriji cena joj je bila 520 din.

Krema pripada Afroditinoj kolekciji Young & Pure, koja je namenjena mlađoj koži sa nepravilnostima.
Pa zašto sam je onda ja izabrala, kada sam napunila 30?

Nažalost, na srpskom tržištu nema krema koje su namenjena nepravilnostima na koži kada imate preko 25 godina, zato morate da kombinujete, kreme za stariju kožu i protiv nepravilnosti. Ovde govorima o drogerijskim kremama, jer medicinske kreme imaju u ponudi i nešto za odraslu kožu sa nepravilnostima, ali to obično košta od 2000 din, pa naviše.
Verujte mi, ja sam probala  mnoge, ali dok ne upoznate svoju kožu i ne pronađete šta vama najviše odgovara prvo ispobajte nešto pristuačnije, pa onda pređite na "high end" kozmetiku.

Evo i male škole o bubuljicama, ako vam je potrebna pomoć da razumete svoju kožu:

Ako imate manje od 25 godina i bubuljice/akne na koži, kao i neprevilnosti, velika je verovatnoća da imate oblik akni za mlade, koje se zovu još juvenilne akne. Za čišćenje kože od ovog tipa akni potrebno je oko 7 godina ( ovo je najduži period, mogu i ranije da se očiste, i koža bi trebala da se do 25-e godine očisti ).
Ako ste stariji od 25 godina, kao ja, a još se borite sa bubuljicama i nepravilnostima i to ne samo u "onim" danima, onda imate "odrasle" aklne. One su češće kod žena i mogu biti posledica hormona ili cista na jajnicima i dojkama itd.
Sa njima je teže izaći na kraj, i ako nisu posledica gore navedinih promena u organizmu eto belaja i muke. Ja znam.

U oba sličaja je jako bitno da hidrirate i negujete kožu i ujutru i uveče. Ujutru obavezno pre šminkanja - nakon umivanja, a uveče obavezno nakon skidanja šminke.

Ova krema je upravo namenjena tome i ona treba da pomogne u sprečavanju preteranog sebuma na koži, tj. u matiranju kože lica.
Krem je bez parabena, parafina, silikona, i nije komedogena!!!


Evo i šta proizvođač kaže o ovoj kremi: lagana, brzo upijajuća tekstura smiruje kožu, osigurava dugotrajni mat izgled kože - Pomaže u uklanjanju nastalih bubuljica i sprečava nastanak novih (slikala sam originalni hrvatski opis).


Evo i sastava krema i kao što možete videti na prvom mestu je voda, što je za nas masnokošce jako bitno: 
aqua, propylheptyl caprylate, dicaprylyl ether, polyglyceryl-3 methylglucose distearate, glycerin, pantylene glycol, butylen glycol, glyceryl stearate, steryl alcohol, butyrospermum parkii butter,ethoxydiglycol, propylene glycol, butylene glycol, hamamelis virgiliana, bark/ leaf/ twig extract, lactic acid, glucose, caramel, sodium benzoate, potassium sorbate, ethylhexylglycerin, phenoxyethanol, bisabolol, simmondsia chinensis seed oil, rosmarinus officinalis extract, brassica campestris seed oil, tocopheryl acetate, retinyl palmitate, capryilc/capric triglyceride, tocopherol, copaifera officinalis oil, carapa guaianensis oil, euterpa oleracea oil, betula alba leaf extract, talc, parfum, sodium hydroxide, carbomer


Pakovanje kreme je klasično, a tubica je vrlo praktična i možete istisnuti jako malo proizvoda, pa precizno dozirati, jer se ova krema jako lepo razmazuje i mala količina ( veličine kikirikija ) dovoljna je za celo lice i vrat.



Krema je bele boje, i na koži ostavlja silikonski trag iako na samom pakovanju piše da nema silikona. Jako se lepo razmazuje i potrebno je malo vremena da se upije. Nakon toga nećete je osetiti na koži. 
Iako nema silikona mojoj koži se ova krema pokazala kao sjajna podloga za šminku. Matiranost moje masne kože nije potpuna, pogotova sad u ovim toplim letnjim danima.. Postižem polu mat izgled koji ostaje na mom licu 4-5 sati, što je za jednu drogerijsku kremu prosek. 
Imajte na umu moje godine i da je ovo krema namenjena mlađima. (probaću ovu kremu da stavim na lice kada bude malo hladnije, moguće je da ću tada imati potpuno mat izgled )

Ni jedna bubuljica se nije pojavila od nje, ali nije ni delovala na moje bubuljice, jer je namenjena potpuno drugoj vrsti bubuljića, onoj koja nastaje kod mladih.
Iskreno verujem da bi ova krema nekom u tinejdžerskom dobu bila jako dobra i dala pravu hidrataciju i mat izgled, a može da se koristi i za dan i za noć što je pozitivno za budžet i omogućuje korišćenje jedne kreme i ujutru i uveče.



Evo i ukupnnih utisaka koje imam o ovoj kremi.

Pozitivno:
  • povoljna krema koja ostvaruje osnovnu namenu - matiranje i hidrataciju
  • odlličan odnos cene i kvaliteta (proverila sam sastav proizvoda i nijedan, ponavljam nijedan ne ulazi u crvenu zonu po štetnosti, a većina ima zelene crtice, jednu ili dve što znači da su sastojci korisni za kožu i na duže vreme)
  • mala količina potreba je da se prekrije lice i vrat
  • nema osećaja težine ne koži
  • odlična kao podloga za šminku
  • nije komedogena, pa nema opasnosti od nastanka novih bubuljica
  • nema silikona, parabena ili parafina
Negativno:
  • nije uticala na moje bubuljice
  • nije namenjena koži preko 25 godina
Ukupna ocena: 7/10

Kako sam naziv kolekcije kaže ovo je krema za mlađu kožu i verujem da će nekom odgovarajuće dobi biti vrlo korisna. Njen sastav je njeno najjače oružje, jer nema štetnih sastojaka.

Što se moje "starije" kože tiče, probaću sa kolekcijom Afrodita oil kontrol, jer verujem da je namenjena osobama kao što sam ja.
Ma koliko skeptična bila u probanju novih krema, Arodita mi je dala razlog da probam još nešto iz njihove kolekcije, jer sam ovom kremom pijatno iznenađena.

Napišite mi svoje utiske o ovoj kremi ako ste je koristili, ili o nekim super povoljnim kremam za masnu, stariju kožu koje ja možda još nisam otkrila.

Do novog čitanja...

Pozdrav!!!
Dunja

HVALA ŠTO ME PRATITE!!!

  • Share:

You Might Also Like

10 comments

  1. Tek meni onda nece odgovarati, ja sam u 35+ grupi :). Meni je lice normalno ali mi se zato celo nenormalno masti, nekad nije bilo tako, mislim da mi se to desava zbog hormona. I ja isprobavam razne kreme ali jos ne naidjoh na neku efikasnu :|. Hvala ti sto si podelila utiske sa nama Dunja. Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala za komentar Kristina. Probaj Estar hanmade kozmetiku. Oni su iz NS-a i super su. Njihov serum za lice je sjajan za sve tipove koze.

      Избриши
  2. Koristila sam je, ali nisam zadovoljna, ne matira skoro nista, ostavlja taj trag na licu, a i pored toga sadrzi talk, sto nisam vidjela prije kupovine i zato je ne bih vise uzimala. Ok su mi proizvodi za ciscenje od afrodite, ali krema ne.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja lice cistim Manna sapunima i oni mi savrseno pdgovaraju. Ali kako se Mannapovla i iz Srbije mozda probam i nesto od Afrodite. Hvala na komentaru.

      Избриши
  3. Afrodita je za moju kozu katastrofa. Probala sam nekoliko proizvoda. Sto se tice bubuljica u kasnijem dobu najbolje proveriti sa lekarima,jer hoce da iz organizma to krene. Znam mnoge cure koje su taj problem resile prvo hormonski i bubuljice su se povukle.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala za savet i komentara. Ja sam hormone vadila bas zbog toga i u redu su, pa pokusavam jos malo sa kozmetikom, a onda kod endokrinologa. :)

      Избриши
  4. Одговори
    1. Ako nisi mnogo masna i imas manje godina od mene, verovatno bi... Hvala za komentar!

      Избриши
  5. Za masnu kozu preporucujem Rocher Effaclar gel za umivanje. PROVERENO MATIRA,a ipak je kvalitetni brend koji je delotvoran.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koristila sam ga i u pravu si odlican, je. Hvala sto si me podsetila. skroooz sam zaboravila na njega. :)

      Избриши