AURA - prime me -baza za senku!!!

By Beauty junkie - 16.9.15

Ćao!!!
Evo me konačno sa novim postom.

Danas vam pišem o AURA bazi za senku.
Priznajem da mi u drogerijskom svetu naš, domaći brend postaje jedan od omiljenih. Ne kupujem high end šminku, jer jednostavno jošnisam smogla snage da potrošim toliki novac na puder ili maskaru, mada za senke za oči bih dala i veće pare, samo kad bude ostalo dovoljno za tako nešto.

Dok ta bolja vremena ne stignu, kada ću imati dovoljno novca da trošim na skupu kozmetiku, ja se zadovoljavam kupovinom drogerijskih proizvoda koji ponekad mogu zaista dobro da odrade posao i da se osetite savršeno našminkani iako niste na to potrošili previše novca.

AURA svakako ima proizvode koji su vredni vaše pažnje i koji odlično pariraju stranim brendovima koji su prisutni na našem tržištu. Mislim da su njihovi mat tečni ruževi već kultna stvar, i da nema ko ih nije probao i nije se zaljubio u  njih. Ja lično posedujem samo dva, ali zato planiram da proširim tu liniju.

Šmnka za oči i lice ove kozmetičke kuće je svakako nešto što češće kupujem nego proizvode za usne, pa je pojavljivanje ove baze za senku značilo da još jedan proizvod mora naći svoje mesto u mom neseseru.


Bazu sam kupila u Lilly dregerii za 399 din, a sada ću vam predstaviti moje utiske o njoj.

Baza dolazi u pakovanju od 7ml i u odnosu na cenu to je vrlo povoljno. Ovo je proizvod koji se ne troši lako, i ne treba da ga ima previše u pakovanaju, jer neke baze znaju od stajanja da se osuše.


Osnovni sastojak ove baze je voda, a sadrži i silikon, iako nije u potpunosti silikonske teksture i osećaja na očima. Evo i sastava proizvoda:


Pakovanje proizvoda je sa sunđerastim aplikatorom poput onog kod korektora i autinih tečnih karmina, a prijatno sam se iznenadila kad sam videla da je baza neutralne boje, tj. boje kože, a ne bela, kako sam očekivala na osnovu pakovanja (AURA prajmer je upakovan u belu tubicu i zaista je beo unutar nje, pa sam mislila da će isto biti i sa bazom ).


Baza je tečne strukture i jako malo proizvoda je potrebno da bi se nanela na ceo kapak.Pošto je tečnija i na bazi vode, pri nanošenju na oči blago hladi. Na ocima ne ostavlja trag u smislu boje, ali prekriva nedostatke koje možete imati na kapcima ili vene koje mogu da se vide.
Sadrži i vitamin E što možete videti na pakovanju.

Na mojoj koži možda nećete najbolje videti boju samog proizvoda, jer sam i dalje dosta tamna od mora i sunčanja, ali moći ćete da vidite teksturu o kojoj sam upravo pričala.


Baza pomaže da se postigne veća pigmentacija senki, lako se sjedinjuju ili ti blendaju, a o dugotrajnost senki ću vam još pričati. Evo i prikaza dve senke - NYX i AURA - na mojoj koži sa bazom i bez nje.


Ja imam izrazito masne kapke na kojima drogerijske senke jedva opstanu 4 sata i to u najboljem slucaju. Neke baze na mojim očima nikako nisu funkcionisale i nisu davale željeni efekat.
Jedina baza koja je zaista produžavala trajanje moje šminke na očima, a da nije preskupa i spada u grupu drogerijskih proizvoda jeste ARTDECO baza uz koju moje senke na očima se ne pomere celu noć.

Kada sam kupila AURA bazu o njoj nisam videla nikakve postove i komentare, pa nisam ni znala šta da očekujem.

Utici nakon nošenja ove baza par nedelja su sledeći:

  • produžava trajanje senki i njihovu pigmentaciju bar 4 sata u osnosu na standardno vreme trajanja senki na mojim masnim kapcima.
  • mat senke traju dosta duže od sedefastih i onih sa odsjajem, koje uz bazu na mojim očima traju do 6 sati.
  • kada se baza fiksira transparentnim puderom trajnost senki je mnogo duža i tada mogu da izdrže i celu noć.
  • jako lako se nanosi i ujednačava boju kože na kapcima
  • posle 10 sati nošenja šminke na očima sa ovom bazom, boje su izbledele, ne značajno, ali primetno.
  • nema miris, i sadrži vitamin E


Opšta ocena ove baze je 7/10.
Zašto ova ocena?

Smatram da je ova baza odlična za one koji imaju suvu ili normalnu kožu na kapcima. Za svakodnevno korišćene je pristojna i za nas sa izrazito masnim kapcima, ali nažalost za neke svečanije prilike nisam sigurna da bih je koristila, jer tokom vremena nošenja boje na mojim masnim kapcima su  počele da blede iako se senke nisu skupile u samom kapku.

Odnos cene i kaliteta je odličan i mislim da je ovo proizvod koji  vredi probati.
Napominjem da sam bazu nosila samo sa drogerijskim senkama za oči, tako da ne znam kakva je njena učinkovitos sa kvalitetnijim senkama profesionalnih brendova.
Mislim da ću ovu bazu nastaviti da kositim za svakodnevno šminkanje na posao, ali u večernjim prilikama ostajem verna ARTDECO bazi koja me do sada nije izneverila.

Jeste li već probali AURA bazu za senku? Koji su vaši utisci? Pišite mi u komentarima.

Do novog čitanja...
Pozdrav!!!
Dunja

HVALA ŠTO ME PRATITE!!!

  • Share:

You Might Also Like

6 comments

  1. Prvo, moram da se slozim sa uvodnim delom posta - i ja sam profesor, i koliko god da volim sminku, ne mogu niti zelim da izdvajam novac za high end proizvode. Mozda se situacija nekad promeni, mozda ne, u svakom slucaju ne patim od toga i nisam makeup snob. A sad tema posta :) Pre neki dan sam se pocastila Artdeco bazom i prezadovoljna sam njome, onaj sjaj koji ima u sebi se nimalo ne primecuje kad nanesem senke, ma divna je ! Pre toga sam koristila Avonovu koja mi je bila dobra, i Essence koja nije bila tako dobra :). Hvala za informacije za Aurinu bazu, odlican je post. Pozdrav, Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala za komentar Kristina. Drago mi je da se razumemo.:) ARTDECO je meni odlicna baza, samo pazi da ti se ne osusi, ako dugo bude stajala bez koriscenja. AURA je topla preporuka u koliko se sminkas svaki dan.

      Избриши
  2. Meni je slična Catrice prime and fine bazi, nisam probala Aurinu ali mi djeluje tako, ukoliko mi se pruži prilika definitivno ću je probati :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala za komentar. Nazalost u Srbiji nema Catrice, ali da sada sve njihovo sto sam probala i kupila u CG ili BiH bilo je bas korektno i rado sve koristijm. Aurina baza je stavrno dobar proizvod za male pare, jer 400din je oko 3e, i mislima da je trenutno najbolja drogerijaska baza koja se moze kupiti na srpskog trzistu, ako izuzmemo Artdeco.

      Избриши
  3. A je li ta baza kao tecni puder? Nisam nikad to koristila. Mozda moze sa se zameni kamenim ili tecnim puderom.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baza se stavlja na lice pre tecnog pudera. Ona omogucava da puder duze traje na kozi ili ispravlja sitne nepravilnosti na licu i ujednacava ton koze, tkdj. moze da matira kozu ako imas masno lice. Hvala na komentaru. Pozdrav!

      Избриши