ZIAJA dnevna krema za masnu kožu - recenzija

By Beauty junkie - 3.1.19

Kada je Ziaja brend u pitanju mislim da sam prvo probala njihova mleka za telo i pisala o tome davno na blogu. Nakon toga nisam ni razmišljala da probam neki proizvod iz njihove kolekcije za negu lica, ali, iskreno, kada je Željka sa bloga In relationship with beauty, počela da priča o njihovim proizvodima sve češće sam stajala kraj dela drogerija gde je kozmetika za negu lica i tražila nešto što bi mom masnom licu odgovaralo. 
Nedavno sam u Lilly drogeriji pronašla liniju za negu masne i kombinovane kože na bazi krastavca i morala sam da je probam. 
Danas vam prenosim svoje utiske o ovoj kremici, a koristim je svako jutro i veče skoro mesec dana.



Ziaja linija sa krastavcem ima 3 proizvoda u ponudi - tonik za lice, dnevnu kremu i masku za lice. 
Kako sam proizvođač kože ovo je kolekcija koja je na bazi krastavca za normalnu, masnu i kombinovanu kožu. Zahvaljujući bogatim sastojcima poput mineralnih soli, koža postaje intenzivno hidrirana, čista i meka a masna koža i pigmentne mrlje postaju prošlost. 

U postu pred vama pričamo o dnevnoj kremi koja je iz ove linije, i koja spada u jednu od najpovoljnijih krema dorgerijskog ranga koje su dostupne za masnu kožu. Generalno u drogerijama je malo proizvoda koji su ciljano namenjeni masnoj, kombinovanoj i problematičnoj koži. Ziaja brend pored ove linije poseduje i liniju sa Manuka tree uljem, koja je dostupna online u nekim apotekama, ali ne u DM i Lilly drogerijama i koju  planiram sledeću da probam, jer ima baš zanimljive proizvode koji sadrže kiseline i specijalno su formulisani za masnu i problematičnu kožu.



Dnevna krema koju sam kupila sadrži 50ml i cena joj je 399din. Ja mislim da sam je našla na sniženju i da joj je cena u tom trenutku bila 319 dinara.
Znam da će mnogima biti čudo, ali za masnu kožu prava hidratacija je neophodna. Kako bih to najlakse objasnila - masna koža se masti baš zato što nema dovoljno vlage i mozak šalje impulse koži da proizvodi više sebuma kako bi se nadoknadila hidratacija koja joj nedostaje. 
Prava hidratacija za masnu kožu je često izazov kada kupujete proizvode, jer masne i jake kreme zatvaraju pore i tako nastaju bubuljice ili npr imaju ulja koja su često masnoj koži preteška. 
Skoro sam gledala video na YT devojke koja vodi kanal Thataylaa i koja je pričala o svom iskustvu da aknoznom i masnom kožom i činjenicom da je pila Accutane da bi se rešila cističnih akni. Kao posledica pijenja ovih tableta njena koža je od masne postala suva. Na kraju videa ona govori da li bi pre imala suvu ili masnu kožu i odgovor je - suvu. Iako verujem da osobe sa suvom kožom vode drugačiju borbu od nas masnokožaca, činjenica je da je masna koža pravi izazov kada je naga u pitanju, i da ćesto proizvodi za njenu negu nikako nisu pristupačni 


Sve ovo je razlog zašto sam rešila da vam pišem o ovoj kremi i ukažem i sama na brend koji je jako povoljan, dostupan i koji može biti odlična opcija u nezi kože. 

Ako bih ukratko opisala ovu kremu rekla bih - prava lagana gel krema za masnu kožu. Upravo ovakve lagane kreme su masnoj koži potrebne, jer se upijaju lako i pružaju osećaj svežine i nahranjenosti kože. 
Za mene je ovo letnja krema, ona prava letnja krema pod kojom mi neće biti vruće leti, koja će se brzu upiti i dati svežinu licu. Krema miriše na krastavac i ima finu beličastu teksturu, jako lako se razmazuje i ne treba mnogo proizvoda da biste namazali lice. Kako proizvođač kaže:
Bogata i hranjiva krema za masnu, kombinovanu i normalnu kožu. Obezbeđuje kožu vrednim hranjivim sastojcima i zaglađuje je. Sprečava dehidraciju kože i vraća joj vlažnost i zdrav izgled. Ima odlična umirujuća svojstva. Stabilizuje rad lojnih žlezda i smanjuje preterano lučenje masti. Optički prosvetljuje kožu uklanjajući pigmentske mrlje i diskoloracije i ujednačava ten. Koža ostaje mekana i hidrirana.  pH uravnotežena  i  dermatološki i alergološki testirana.



Od pobrojanih prednosti ove kreme složila bih se da ova krema pruža hidrataciju koži, i da nije za osobe kojima koža može naginjati ka suvoj. Koža zaista ima osećaj zaglađenosti nakon nanošenja. Mislim da je još nisam koristila dovoljno da bih primetila manje lučenje sebuma, ali retko koja krema kod mene uspe da smanji nivo mašćenja tokom dana i to i ne očekujem. 
Krema nije izazvala nikakve iritacije na mojoj koži, nisam sigurna kako deluje na mrlje od bubuljica na koži, jer pored nje uvek koristim salicilnu ili azelaičnu kiselinu koje su tu upravo da smanje bubuljice i ujednače moj ten i uklone sve flekice od bubuljica. 

Moji utisci kada je ova krema u pitanju su jako pozitivni. Hidratacija koju pruža tkom dana je meni sasvim dovoljna, ako mi treba više naneću pre nje hijaluron hidrator od brenda Hada Labo. 
Zimi hladan vazduh i vetar znaju da vam dodatno isuše kožu pa posebno obratite pažnju da li vam se tokom dana na licu pojavljuju neki suvi delovi kože - obrazi i nos su ono što najčešće nastrada 

Sastav ove kreme možete videli dole - nisam stručnjak, pa neću ni pokušavati da vam rastumačim šta se nalazi u njoj. Ali ako znate da vam neki sastojci ne odgovaraju ovo je prilika da ih pogledate.



Sve Ziaja kreme dolaze u kartonskim kutijcam i u ceofanu, tako da ste sigurno da je niko nije otvarao pre vas. 
Mislim da je ovo odlična krema za novac koji dajte - pruža vam mnogo i radi baš ono što proizvođač obećava ' daje hidrataciju koja je meni u ovom periodu baš potrebna. Mislim da će u februaru ova krema pokazati svoj puni potencijal, jer idem u toplije krajeve, pa će i moja nega kože morati da bude tome prilagođena. 


Toliko u ovom kratkom postu. :)
Pišite mi koje Ziaja proizvode biste mi preporučili da dalje probam?
Do novog čitanja pozdrav. 
Dunja. 

  • Share:

You Might Also Like

4 comments

  1. Анониман30. мај 2019. 22:46

    Kao prvo, Balea, Alverde, Afrodita, L’oreal, Bioten- svi imaju proizvode za masnu i problematicnu kozu. Sto se tice Ziaje, bukvalno je koliko para- toliko i muzike. Nikada goru kremu na lice nisam stavila ( kad’ sam poslije progooglala sastav, bilo mi je jasno i zasto ). Ne znam niti jedan Ziajin proizvod koji je imao ok sastav i obavljao svoju “funkciju”. Tri mjeseca sam oporavljala lice od ove kreme. Mama takodjer. Razumijem ja da je svaka koza razlicita, ali nije moguce da apsolutno nikome iz moje okoline ne odgovara. Ali kao sto rekoh.. na ovaj sastav, samo fenomenu odgovara :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno za komentar - bas kako si sama rekla ne odgovaraju sve kreme svima pa tako je imam upalu lica od krema Loreala i Garnier. Ja znam mnogo ljudi koji koriste Ziaja proizove i odgovaraju im. Drago mi je sto mozemo razlicita iskusta da podelimo i naucimo jedni od drugih.

      Избриши
    2. Meni je ova krema nesto najbolje ikada sto sam u zivotu probala! Smirila mi je sve na kozi i nikada bolje nije izgledala! Najsavrsenija na svetu i volim je do neba. :)

      Избриши
    3. Krema je fenomenalna i radi tačno to što si rekla!!! Još u kombinaciji sa tonikom od krastavca iz iste linije-pun pogodak!!!
      Ne razumem onoliko hejta u prvom komentaru. "Meni ne odgovara, sastav mi se ne svidja, ćao", jel problem to napisati? Devojka se potrudi da nam napiše ovoliki text i priblizi proizvod koji btw zaista jeste dobar, ali uvek se nadje neki hejter-ka da popljuje i bude zao i sarkastičan. Za to nazalost ne postoji krema🙂
      Ziaja je sjajna i trošim već ne znam koje pakovanje i kreme i tonika.

      Избриши