winter favorites / favoriti ove zime

By Beauty junkie - 17.3.18

Kako je došlo lepše vreme i sunčani dani, shvatila sam da je vreme da vam pokažem koji proizvodi su mi u prethodnim mesecima bili omiljeni i zašto.
Svela sam ih na minimum, na samo one koji su se baš izdvojili, jer svakodnevno mogu koristiti i neke druge proizvode, ali osnovu mog dana, nege kože, kose i šminke predstavljaju ovi proizvodi. 

With spring weather coming our way it is right time to talk about my winter favorites. I will show you products that I really loved in last few months and used them daily. You will see products that were favorites for skin care, hair care, and makeup products.


Počećemo od onih proizvoda koji preovlađuju na slici, a to je svakako šminka - dekorativna kozmetika.
Omiljeni puder ne moram ni da pominjem, jer se ponavljam stalno, a na slici vidite da imam čak četiri nijanse. U pitanju je Maybelline Super stay 24h tečni puder. Zašto 4 nijanse? Jednostavno sve nijanse su malo drugačije od mog tena i podtona - ili suviše žute ili roza, a moj ton kože je neutralan, pa moram da mešam bar 2 nijanse. Takođe brojevi ne idu od najmanjeg do najvećeg tako da najmanji označava najsvetliju nijansu već skroz bez reda i zato ne uzimajte ovaj puder bez prethodnog probanja. 
Ako ste čitali moj post o ovom puderu znate žašto ga volim - ima sjajnu moć prekrivanja, nije suviše mat, odgovara svima, prelepo izgleda na koži, dugo traje na njoj, a da ne budem suviše masna. Od kad sam ga probala ni jedan drugi puder ne koristim, mada ga nekad mešam sa drugim puderima i dobijam druge kombinacije koje volim. 

We will start with products that occupy the majority of this picture - that is makeup. 
As you probably know from my previous posts and Instagram pictures my favorite foundation this winter and still is Maybelline Superstay 24h foundation that I have in 4 shades. I am neutral tone when it comes to my skin tone and this foundation doesn't have a shade that suits me so I need to mix 2. The numbering of this foundation is strange and numbers from lowest to highest don't cover shades from lighter to darkest. The shade range is the only problem I have with this foundation but everything else is perfect. It stays put on my oily skin and has beautiful look onto it. All my impressions of this foundation you can read in my post. From the first time, I bought it I am wearing it non-stop and love mixing it with other foundations.
Full post about this foundation you can read here.


Uz puder tu su i korektori. Ove zime koristila sam paralelno Catrice liquid camouflage i Colourpop korektore (sa belim vrhom). Moram priznati da mi je Catrice bolji, jer ima veću moć prekrivanja i više je mat. Colourpop korektori su manje prekrivne moći i hidratantni. Jako lako se nakupe u linijama ispod očiju i morate da ih setujete i utapkate dobro. Posle toga su odlični. Ove zime mi je predeo oko očiju bio suve pa sam često koristila ove korektore, ali ako izlazim ili ako imam neku posebnu priliku uvek biram Catrice, jer je pokrivanje i dugotrajnost nešto što je savršeno kod ovog korektora.
Za setovanje koristim Rimmer Stay matte puder. Nema potrebe pričati previše o ovom proizvodu, jer ga svi pominju i to sa razlogom, jer je ovo definitivno najbolji drogerijski puder za setovanje. Iako imam i RCMA no color puder ovaj je 3 puta jeftiniji, i pakovanje je bolje pa ga baš često koristim.

With foundation goes and concealer and setting powder. Over the winter I used two concealers - standard Catrice cosmetics liquid camouflage and Colourpop once. 
I love both of them but they are completely different in texture and feeling on the skin. 
Colourpop one is more hydrated and you need a little more time to work with it but it is so good for everyday use. This is good concealer for dry skin and if you have dry under eye area. When you sett it stays put and lasts a whole day. 
Catrice concealer is my favorite one from the drugstore because it is full coverage and long lasting, but also perfect for my oily skin. I love using it on special occasions, and I do not need more coverage and expensive concealer when I use this one.
I use Rimmel stay matte as my go to setting powder. It is so easy to take with you, so compact and nice to use. I love that makes my skin matte and lasts long on my skin. I also have RCMA no color powder that is the best when it comes how matte makes me but the packaging is not practical at all so most of the times on everyday basics I will reach for this one.


Male stvari koje čine život lakšim u mom slučaju su puder za obrve, ajajner, baza za senku i belzam za usne.
Balazm za usne iz Dm me je vratio u detinjstvo, jer miriše na kokos i na nešto što smo kao mali stalno kupovali. U zimskom periodu uvek imam bar 3 labala, ili neke balzame za usne - jedan za malu torbu, drugi za veliku torbu i jedan u džepu jakne. 
Ajlajner je nešto što godinama korstim, a ovaj Essence mi je davno bio omiljen, ali sam prestala da ga koristim i okrenula sa drugim proizvodima. Ove zime rešila sam da ga ponovo probam i vidim da li je toliko dobar kao što se sećam. I zaista jeste. Ovo je najpovoljniji ajlajner na  tržištu koji je vodootporan, jako crn i mat i traje ceo dan. Savršen je i ne veruje da išta može pobediti njegovu cenu od 400din kada gledamo koji kvalitet dobijate za te pare.
Za obrve ove zime sam najčešće koristila GP puder za obrve. Jedno vreme sam samo koristila olovke za obrve, ali ove zime ovaj puder je bio pun pogodak, jer mogu obrve da docrtam brzo, a da izgledaju prirodno, a opet dovoljno jako i upečatljivo. Za 250 dinara ovo je definitivno proizvod koji ne smete da propustite. 
Još jedan proizvod brenda GR koji sam svakodnevno koristila jese njihov set za konturisanje. Sjajana mala paleta koja staje u svaku torbu, a svi proizvodi u njoj su nosivi i savršeno balansirani. U paleti je bronzer koji ima odličan podton i nije mnogo topao, pa možete da ga koristite za konturisanje lica. Rumenilo je jako dobro pigmentovno i sa njim treba da pazite, a hajlajter je najlepši proizvod u paleti i savršeno izgleda na licu.
Svakako ni jedan makeup look ne bi bio potpun bez baze za senku, a od kad sam probala MAC cosmetics pain pot u nijansi Soft Ochre retko koristim bilo koju drugu. Ona odlično prekrije kapak i ne pomera se sa mesta. Sa njom senke traju ceo dan i noć i dobijaju na intenzitetu. Vredi probati je.

Small things that make life easy are my brow powder, eyeliner, eye base and lip balm.
I fell in love with this DM lip balm that smells like coconut and reminds me of childhood so I just love it. I have always at least 3 lip balms - one for a bigger bag, one for a small bag and one for my jacket.
Also, I use this essence liquid eyeliner - it's been my go-to eyeliner for years and then I stopped using it and decided to give him a second look after some time and it is still good as I remember. This one is waterproof and matte and it really stays on my eyes whole day and night.
For brows this winter I used my GR brow powder. I was pencil girl for some time when it comes to brows but with this powder, everything is much easier and I need just a few minutes to do my brows the way I want and they look natural and so good and this product is 2$.
One more hidden gem from brand GR is this small contour palette. This product is always in my makeup bag whenever I stay on someplace for a night or 5. I need to have it with me. It can fit in a small purse and has all you need - bronzer cool toned for contouring, blush super pigmented and pretty and highlighter that looks so nice on skin without sparkles because it is so finely milled.
For eye base and those special occasions or on every day I use MAC paint pot in color soft ochre. This one suits my skin best and makes my eyeshadows last all day. I love that it is so small and that I can apply it with my fingers. Also, this products makes your makeup lasts a whole day and your eyeshadows look more pigmented and vibrant in color.


Ostalo je još da vam pomenem moje omiljene proizvode za negu kože, kose i jedan dezodorans.
Počećemo baš sa njim, jer se u skoro svakom mom postu o potrošenim proizvodim priča o FA dezodoransima, a sad sam mu našla dostojnu zamenu. U pitanju je DM Balea dezodorans koji je bez aluminijuma i ima  prelep miris koji ostaje na koži. Mnogo mi se sviđa raspšivač i to što kažu da jednom bočicom imate više nanošenja nego kod drugih dezodoranasa, pa ću baš  proveriti da li je to tačno. Ja ne volim bele i brašnjave dezodoranse i zato su oni mirišljavi, bez aluminijuma za mene pun pogodak. 
Kada je nega kose u pitanju moj izbor je tokom zime bio domaći brend Biomelem. Nihov šampon protiv peruti me je spasio peruti nakon samo dva pranja, a kada sam dobila od njih sprej za kosu Regenere bila sam jako skeptična. Sprej obećava poboljšanje 15 svojstava kose, i sličan je Revlonovom Uniqu one spreju o kom se puno pričalo, ali ovo je domaći proizvod što je po meni uvek veliki plus. Miris mu je jak i neprijatan,  ali dobre stvari ne mirišu lepo, to naučite vremenom. Stanje moje kose je mnogo lepše od kad ga koristim. Kosa je svlenkasta i više sjajna, jako se lako oblikuje i izgleda zdravo,  a ne suvo kao pre. Cena mu je oko 1500 dinara, ali mislim da vredi i da ova bočica traje jako dugo. Moja preporuka za sve Biomelem proizvode.  
Još jedno otkriće ove zime bio je Dove šampon za suvo pranje kose. Nadmašo je i Batiste koji stalno koristim. Odličan je jer ne ostavlja ni malo belog traga na kosi, što je za nas brinete i crnke super, uz to daje volume i rešava masan koren kose na 2 dana. Probajte ga obavezno, nećete se pokajati.
Nega kože je ove zime bila u fokusu i koristila sam mnoštvo proizvoda, što možete videti u  ovom postu, ali svaki dan se hvatam za dva proizvoda koji su definitivo omiljeni proizvodi ove zime. Prvo od njnih je LIPO kozmetika i njihov hialuron gel koji koristim svakodnevno, tj. svakog jutra i koji je za nas masnokošce savršen, a cena mu je samo 550din. 
Drugi proizvod kojim započinjem svaki dan jeste Cosrx gel za umivanje, koji ima nizak nivo PH. Odličan je, jer očisti kožu, a da ne skine sa nje sva prorodna ulja koja ona proizvodi, pa se koža tokom dana ne masti mnogo da nadoknadi taj gubitak. Ovo je koreanski brend i možete kupiti njihove proizvode samo online, ali su i malo skuplji. Ovaj gel je 11 evra i ima 150ml. Ako imate masnu kože, a možete da izdvojite toliko za gel za umivanje imate moju toplu preporuku. Ja ga kupujem na sajtu iherb.com. Ne skida šminku, ali čisti lice odlično. 

Ather products in this picture are skincare, haircare, and one deodorant.
So start with it - deodorant that I use daily is also from DM and it is from a new line. I love that they are aluminum free and I love that they should last longer then other. I always use FA deodorant but I think that this time I found another favorite of mine.
When it comes to skin care the biggest thing this winter for me was hydration. Hyaluronic acid helped me a lot with that and one product for skin that stands out all the others is Lipo hyaluron gel cream. I just love how light and good it is. I can use it day and night and this is my second jar.
Another product for the skin on the first picture is Low PH morning gel cleanser form Korean brand Cosrx. This product is more expensive then I would imagine but it works so great on my oily skin because it leaves it fresh and clean but it is not too harsh and doesn't strip away all the oils from your skin so you don't have that tight feeling after using it.
In my hair care, I find two products that really helped a lot in the overall look of my hair.
First one is from Serbian brand Biomelem. I love their shampoo and I just use that one because it helped me with dandruff with just two washes. The product on this picture in the pump that is leave in conditioner with 15 benefits to your hair. It reminds me of Revlon uniq one but made in Serbia. It has a strong smell but not all good things smell good.
Another product is Dove dry shampoo. I am skeptical when it comes to trying new dry shampoos but this one was a winner - it is so good and doesn't leave a white cast on my hair that I love it. It is even better them Batiste dry shampoo I always use.

Toliko u ovom postu. Pišite mi koji su vaši favoriti ove zime i šta biste drugima preporučili.
Do novog čitanja pozdrav.
Dunja!!!

That is it in this post. Hope you liked it. Share with me your favorite products this winter. I would like to know what I shoud try.
Till next post buy...
Dunja!

  • Share:

You Might Also Like

6 comments

  1. Odličan post, fotke mi se jako dopadaju i super si opisala sve proizvode! Od ovih proizvoda probala sam samo Catrice korektor i moram priznati da sam prezadovoljna. Isto tako, probala sam dosta Balea labela i obožavam ih! Svaka čast! <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <------------ novi post

    ОдговориИзбриши
  2. Ajoj divan post, divan! Gotovo sve proizvode i sama koristim, te sam sigurna koliko su ti korini. Medju njima je i Maybellineov puder, koji koristim gotovo svakodnevno i koji obozavam!

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post,a za catrice korektor sam cula da je bas dobar.Zapratila sam tvoj blog,nadam se da ces uzvratiti :)


    https://sweet16blackpoetry.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши