BURRA LOSION ZA SUNČANJE SPF 50!

By Beauty junkie - 24.6.17

Burra kozmetika nas je početkom meseca ugostila na Adi u kafiću "Dositej" i tom prilikom nam predstavila novi proizvod u njihovoj kolekciji proizvoda za zaštitnu na suncu. 
U pitanju je Burra mleko za sunčanje koji je nove formulacije, visokog zastitnog faktora sa posebnom zastitom od UVA i UVB zraka i od infracrvenih zraka. 
Svi Burra proizvodi za suncanje u sebi imaju sastojak Ectoin koji čuva vašu kožu od štetnih uticaja.
U današnjem postu pročitajte moje utiske o ovom losionu koji sam dobila kao PR uzorak na druženju koje je Burra kozmetika, tj. kompanija Essensa organizovala.
HVALA BURRA KOMPANIJI NA DIVNOM DRUŽENJU I POKLONIMA.


Burra kozmetika je deo Essensa grupe i ovo je domaci brend koji ima moje potpuno poverenje. Njihova dnevna krema je nešto najbolje što sam probala i od tada su me pridobili.
Uvek volim da kupujem i probam domaće proizvode koji su kvalitetni i zaista su prava konkurencija svim stranim brendovima koji su kod nas dostupni.
Burra kozmetika svakako zasužuje vašu pažnju, jer po povoljnim cenama nudi vrhunski kvalitet.
Njihova linija proizvoda za sunčanje se sastoji od losiona za telo i krema za lice. Do ove godine je bilo ukupno 4 proizvoda za negu kože na suncu, a sada se pojavio i peti.
U pitanju je Burra mleko za telo sa zaštintnim faktorom 50.

Na druženju sa Burra kozmetikom saznali smo kako se prave njihovi proizvodi i o čemu su posebno vodili račnu kod izbora sastojaka i kome su njihovi proizvod namenjeni.
Danas više nije poželjno izlagati se suncu bez zaštite, jer će vaša koža to da zapamti. Sunce ima mnoga pozitivna dejstva, ali treba da se čuvamo štetnih zraka. Svaka SPF zaštita nudi zaštitu od UVA i UVB zraka, Burra mleko za telo je odlično, jer pored ove standardne zaštite nudi i zaštitu od infracrvenih zraka koji takođe narušavaju strukturu i elastičnost kože.

Novo mleko za sunčanje može da se koristi i za lice i za telo i dolazi u pakovanju od 200ml, u bočici sa otvorom na vrhu.
Mleko je bele boje, nema dodataka za samopotamnjivanje i ima speciifčan mirirs koji mene podseća na bebi puder.


Iako se proizvod jako brzo upije miris na koži ostaje par sati. Mleko nije gusto niti ostavlja beli trag na koži, niti na odeći, pa ne morate da se brinete da će se nejednako upiti ili da će biti vidljivo gde ste stavili zaštitu od sunca.
Kompanija Burra je mislila upravo na mlađu populaciju kada je kreirala ovaj proizvod, jer ima sve osobine koje mlađe osobe vole, i koje pomažu da bez muke, brzo i lako koristite visok zaštitini faktor, a da pri tom ne izgorite i dobijete lepu boju koju mnogi od nas žele da imaju tokom leta.


Mleko koristim svakodnevno i za lice, a posebno za telo, jer sam u svoju svakodnevnu rutinu unela određene kiseline koje treba da mi smanje ožiljke od bubuljica, pa je SPF zaštita neophodna.
Mleko mi niju umastilo odeću, niti ostavilo traga na njoj i mada mi je nekada miris prejak sviđa mi se što u toku dana i na velikim vrućinama mogu da osetim miris kože koja je upila ovaj proizvod.

Imate moju toplu preporuku da ovo mleko probate posebno sada kada su velike temperature ili da ga ponesete sa sobom na plažu, reku, jezero, more.
Ako ste već probali neke njihove proizvode pišite mi svoje komentare, a ja vam ostavljam link do posta o njihovoj kremi za lice koja je savršena.

Toliko u ovom postu.
Do novog čitanja...
Pozdrav!
Dunja!!!


  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. Ne volim mleka sa visokim zastitnim faktorom, kada bi me pitala zasto, ne bih znala odgovor. Moguce je zbog onog belog traga, ali vidim da ovo mleko to ne ostavlja :) Dodatni je plus sto ne masti odecu :) Svakako, jako zanimljiv proizvod i uzecu ga u razmatranje kada budem kupovala neku mazalicu <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako budes u prilici probaj ga. Mnogo je tecnije i lakse za nanosenje od vecine ovakvih proizvoda koje sam ja probala. Hvala za komentar.

      Избриши