BURRA KOZMETIKA roll-on

By Beauty junkie - 23.1.17

Burra kozmetika je jedan od domaćih brendova koji sam jako želela da probam.
Privlači me sve što se pravi kod nas, i smatram da kao neko ko piše o kozmetici treba da podrži domaće, kvalitetne brendove, koji se trude da dopru do kupaca i budu primećeni što je, složićete se, jako teško, zbog velikog broja stranih brendova koji su prisutni i kojima se pripisuje kvalitet .

Bila sam dovoljno srećna da za praznike dobijem mali paket kozmetike ovog brenda, u kojoj su se našli krema za telo, BB krema i roll-on dezodorans.
Ako pratite moj blog znate da preferiram dezodorans u spreju, bez aluminijuma i da godinama koristim jednu marku, i jedan tip dezodoransa.
Možda baš zato moja znatiželja je bila velika kada sam videla ovaj proizvod.
U pitanju je roll-on dezodorans bez aluminijuma, takođe ovaj dezodorans nema parabena, alkohola ni propilen glikola.
U njegovom sastavu su Aloje vera, krastavac i hamamelis.


Prorizvođač kaže da je ovo dezodorans koji je specijalno formulisan da pruža prirodnu zaštitu od neprijatnih mirisa i obezbeđuje dugotrajan osećaj svežina. Blagog je mirisa i pogodan za sve tipove kože.

Nakon skoro mesec dana korišćenja ovo su moji utisci.
Dezodorans je prelepog i blagog mirisa. Podseća me na nešto, ali nikako ne mogu da ga definišem. Ne ostavlja trag na koži, niti lepljiv sloj i jako brzo se upija.
Mirise drži pod kontrolom nekih 12 sati, iako piše da je zaštita 24 časa, nisam to primetila.
Pakovanje uvek morate da okrenete naopačke kako bi sam dezodorans natopio kuglicu i bio prenet na kožu.

Za mene bi ovakav dezodorans u spreju bio pun pogodak.
Miris je predivan i jako bih volela da ga osetim duže na koži, a i sprej dezodoransi su po meni mnogo praktičnniji.
Sama činjenica da sakog jutra koristim ovaj dezodorans i da sam onaj u spreju stavila na drugo mesto mnogo govori o kvalitetu ovog proizvoda.

Burra kozmetika je deo asortimana Esensa kompanije. Asortima je ogreničen, a proizvodi za nijansu skuplji od očekivanog. Ovo je ponekad odbijajući faktor kada su domaći proizvodi u pitanju.
Cena je ovde odraz kvaliteta. Domaći proizvodi zaista mogu da pariraju inostranim i bolji su od njih, vrlo često.

Ako pogledamo kozmetiku i njen marketing na globalnom nivou, proizvodi koji su domaće proizvodnje imaju sve veću popularnost, jer su zamena za kozmetiku koja se pravi u Kini po licenci velikih kompanija. Danas, popularne kozmetičke kuće poput Colourpop, Makeup geek, Kat von D beauty itd, sa ponosom stavljaju na svoje proizvode oznaku "make in USA", što im omogućava kontrolu kvaliteta i opravdava veću cenu proizvoda. 
 Smatram da i mi treba da damo prednost domaćim kompanijama i popularišemo njihove proizvode i verujemo domaćem kvalitetu.

Ovim postom želim da vam skrenem pažnju na domaću kompaniju, koja ima izuzetno kvalitetne proizvode.
Ako imate želju da probate neki od njih na mojojj FB stranici i Instagram profilu u toku je nagradna ige u kojoj je jedna nagrada Burra mleko za telo.
OKUŠAJTE SREĆU!!!

Do novog čitanja...
Pozdrav!

Dunja!!!
HVALA ŠTO PRATITE BLOG!!!

  • Share:

You Might Also Like

8 comments

  1. Znam za ovaj roll-on, ali nisam ga kupila.. Nekako mislim da mi ne bi bio dovoljno efikasan u smislu eliminacije mirisa. Inace, koristim iskljucivo stikove ( mada mi je jedan lekar jos davno rekao da ih izbegavam ). Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kristina resava problem sa mirisima sigurno 12 sati. Ja sam bas prijatno iznenadjena, svakog jutra ga koristim, mada i dalje mi je praktičniji dezodorans u spreju.
      Hvala ba komentaru.

      Избриши
  2. Probala sam od Burre neke kreme,doduse testere kojima sam bila odusevljena,ovaj dezodorans nisam probala,a ni mleko za telo,ali bih jako volela,odusevljena sam nasim brendom,koji dobro parira inostranim,cinjenica koja nekako budi nadu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U pravu si u potpunosti. Ovo je domaci brrnd koji zasluzuje punu paznju i koji obecava kvalitet.

      Избриши
  3. Nedavno sam i ja pisala o njemu, ali moram da pohvalim i tebe. ;)
    Odlična zapažanja i tekst. Ja sam zadovoljna dezodoransom, iako već godinama ne menjam jedan svoj, ovo mi se neočekivano dopalo. Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na komentaru. Čitala sam taj post i ispratila sve. Imamo slična mišljenja i kod mene je ovaj roll-on zamenio jedan dezodorans koji stalno koristtim., mada ne odrčem ga se još uvek.

      Избриши
  4. Da li ovaj roll-on mogu da koriste devojčice od 11godina?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da je roll on odlican naci da devojcice da pocnu sa koriscenjem zastite od znojenja i neprijatnih mirisa. Ovaj roll on je odlican, ali je znatno skuplji od ostalih u drogeriji, jer je oko 800din, ako imas taj novac da izdvojis za roll on slobodno probaj ovaj.

      Избриши