7th heaven peel off maske za masnu kožu

By Beauty junkie - 16.1.17

Nega kože mi je poslednjih godina postala jako bitna. Prešla sam 30 godina i moja koža zahteva mnogo više pažnje nego u prethodnom periodu. Prethodne godine sam posebnu pažnju posvetila čišćenju kože i maskama i pilinzima za lice. 
Iako sam dugo posvećena prirodnoj nezi kože, volim povremeno da odlutam i probam nešto novo i drugačije.
Maske za lice 7th heaven ne mogu da vas ne privuku svojim šarenim pakovanjem, i ovaj post posvećujemo njihovim peel-off maskama, koje se ljušte sa lica.


Pošto imam masnu kožu, u konsultacijama sa timom 7th heaven preporučili su mi koje maske da probam i kojim redosledom.
Moram pohvaliti injihov tim, koji odgovara na sve vaše poruke na društvenim mrežama i vrlo su upućeni u svoje proizvode. Od njih sam saznala da je jedna kesica dovoljna za više upotreba, u mom slučaju svaka je poslužila za 3 korišćenja.
Cena im je 195 dinara, a na sajtu hiperdrogerija su na popustu i koštaju 136 dinara.

Za potrebe moje kože naručila sam 4 maske, a danas vam pričam o dve koje sam prve koristila, jer su namenjene čišćenju kože, što je mojoj uvek potrebno.
Predstavljam vam tea tree peel-off i black seaweed peel-off maske za lice.
Maske su veganske, nisu testirane na životinjama i sadrže dosta prirodnih sastojaka. O samim maskama možete mnogo saznati na sajtu 7th heaven, koji je slatko urađen i koji sadrži mnogo informacija o maskama, ali i sastojcima koji su u njma. Na sajtu je čak i opcija da pokrenete tajmer koji meri koliko ste vremena proveli online.


Dve maske koje sam ja narucila sadrže sastojke namenjene pročišćenju kože. Maska sa uljem čajnog drveta ima sledeće sastojke: čajno drvo, divlji lešnik i kanadsku vrbu.
Ova maska je namenjena T zoni i svim tipovima kože. Maksa je gelaste teksture i jakog mirisa čajnog drveta. Providna je, sa blago zelenom bojom i jako lako se razmazuje.  
Uz svaku masku na poleđini ide uputstvo - masku treba da stavite na čistu kožu, opustite se i uživate 20-25 minuta.
I zaista ove maske pružaju potpuno uživanje iako se zategnu na koži, i ne dozvoljavaju vam da pričate.
Na pakovanju je naznačeno da se maske lako skidaju sa lica, i to mogu u potpunosti da potvrdim. Maska se skida odlično, u jenom potezu možete "oljuštiti" sve sa lica. Jako su lake za korišćenje i skidanje, čak i sa dlačica sa lica -  neće boleti, niti ih počupati.  

UTISCI:
Maska lepo očisti lce i po njenom skidanju koža nije zategnuta, već osećate da je čista i negovana. 
Neće izvući baš sve nečistoće iz mojih velikih pora, ali će licu datio ujednačenos i sjaj.
U kesici mogu da ostanu duži period, i da ih koristite više puta.
Pored ovih pakovanja 7th heaven maske možete naći i u tubama, koje koštaju oko 800 dinara, a na sniženju ih možete kupiti za 550din.



Druga maska koju sam naručila, jeste Black Seaweed peel-of maska za lice, koja je posebno namenjena masnoj i mešovitoj koži, i njenom čišćenju. 
Ključni sastojci ove maske su: morska so, lava morska trava i pasjakovina.
Maska je gelaste teksture, kao i prethodna i crne boje baš kako je naznačeno na pakovanju.
Ovo je maska koja mi se posebno svidela. Miris joj je blag i neprimetan, boja pomalo zastrašujuća, a sam proizvod odličan.

UTISCI:
Maska je sjajna za dubinsko čišćenje lica. Skida se u jednom potezu, baš kao i prethodna, ali imam utisak da je mnogo prijatnija za moju masnu kožu. Duboke pore ne može baš da očisti, ali primetila sa da mitisere sa čela skida i da lice generalno posle njene upotrebe izgleda mnogo lepše, zdravije i čistije.
Efekat nije magičan, ali je ovo odlična dodatna nega mojoj koži, koja me opušta i prija mi.

O tome koliko mi se svidela ova maska najbolje govori činjenica da sam je opet poručila, sa par novih koje želim da probam.


Kada sve saberemo, moram reći da su maske 7th heaven odličan izbor za dodatnu negu  kože. Jako su lepo osmišljenje, simpatičnog pakovanja, u kom je odličan proizvod. 
Iako su možda skuplje od nekih drugih maski za lice u kesicama, imajte na umu da je ovo proizvod koji možete koristiti više puta.
Follow my blog with Bloglovin
U skladu sa tim cena im je vrlo povoljna. 
Pored gore navedenih sajtova možete ih naći i u Lilly drogerijama.

Toliko u  ovom postu.
Pišite mi svoje komentare i utiske ako ste probali neku od ovih maski ili ako smatrate da su neke druge makse u kesicama bolje i pogodnije koži.
Do novog posta...

Pozdrav!
Dunja!!!

HVALA ŠTO ČITATE BLOG!!!



  • Share:

You Might Also Like

0 comments