NYX Voluptous maskara - moji utisci

By Beauty junkie - 10.5.15

Hello again!!!
Ćao svima...
Još jedan moj post o maskarama.

U potrazi sam za jeftinom, a dobrom maskaraom, a da nije Maybelline One by One koja mi je bila omiljena i koristila sam je stalno do sredine prošle godine.
Tada počinju da me mame nova pakovanja i novi proizvodi raznih kozmetičkih kuća, ali ni jedan se nije pokazao toliko dobar kao gore naveden.

Probala sam druge varijante Maybelline maskara, AURA maskaru i sada NYX maskaru, koju mi je preporučiila prodavačica u Alexandar cozmetics-u.
Evo i mojih utisaka o ovoj maskari.


 NYX maskara Voluptuous je namenjena volumenu i definiciji trepavica.
Dolazi u slatkom melinranom pakovanju, i ima foliju u koju je upakovana, tako da ste sigurni da proizvod niko pre vas nije otvarao.
Maskara sadrži standardnih 10ml, a kompanija NYX ima na pakovanju i logo kojim potvrđuje da ne testira proizvode na životinjama. Cena joj je 764 din.



Maskara ima veliku četkicu, koja nije od onih gumenih, već sa dlačicama, koje su velike i dobro raspoređene, jer zahvate svaku trepavicu i lepo ih raščešljauju .

Maskara je gušća od standardnih, i bojom više vuče na tamno sivo nego na crnu. Zbog gustine teško je nanosim na trepavice, i u prvom sloju zaista nemam utisak da sam ikakav proizvod stavila.

Na vrhu četkice ostane dosta proizvoda, koji morate vratiti u tubu.

Višak proizvoda na vrhu četkice

Najbolji način da vidite boju i gustinu. Prešla sam u jednom potezu na ruci.
Maskara naneta na oči se ne kruni i slično, ne ostavlja grudvice, ali zaista morate raditi sa njom da biste je lepo naneli, i da to bude primetno.

Evo kako ti izgleda na očima:


zanemarite tačkice u uglu oka, nisam ih primetila na vreme... :)
Kao što vidite na slikama, četkica je poprilično velika pa mi uvek ostavlja trag i na gornjem i na donjem delu kapka.

UKUAN UTISAK 6/10

Prednosti: 

  • cena je pristupačna
  • upakovana u foliju 
  • četkica koja razdvaja trepavice
  • ne preslikava se na kapcima posle dužeg nošenja
  • lako se skida

Mane:

  • velika četkica ostavlja tragove pri nanošenju
  • gusta tekstura
  • boja - više siva nego crna
  • ne ostaje lako na trepavicama
Našalost iako sam ljubitelj NYX proizvoda, ova maskara se nije pokazala onako kako sam očekivala.
Koristiću je sigurno dok je imam, ali uvek u kombinaciji sa još nekom maskarom, koja će dati veću gustinu i jaču boju mojim trepavicama.
Verujem da NYX ima neku baš super maskaru, pa ako znate koju pišite mi, jer bih jako volela da popravim utisak koji je ovaj proizvod ostavio na mene.
Moguće je da će nekom ova maskara odgovarati, meni jednostavno nije, i već nakon 2 dana kupovine posegla sam za običnom AURA maskarom, koju imam, a ne za ovom, što mi je odmah bio pokazatelj da utisak nije pozitivan.

ZAKLJUČAK:
Ocena koju sam dala je realno stanje. Maskara ima i pozitivnih i negativnih strana, može da se iskoristi, ali nije nešto što bih preporučila ili ponovo kupila.

U ovom postu toliko.
Obavezno mi pišite ako postoji NYX maskara koju volite.

Do novog čitanja...
Pozdrav!!!

Dunja!!!

HVALA ŠTO ME PRATITE!!!

  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. Анониман19. мај 2015. 20:01

    Najbolje su te prirodne cetkice za razliku od plasticnih. Dobre preporuke za novitet.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako volis prirodne cetkice moja preporuka je AURA look of pasione - jeftinija je, a crnja i meni licno bolja. Ostavlja vise proizvoda na trepavicama, a ne slepi ih. Tu maskaru i ovu NYX najcesce kombinujem :)

      Избриши