GR senka za obrve u nijanisi 106 :)

By Beauty junkie - 26.5.15

Ćao svim!!!
Javljam vam se još jednom. Nadoknađujem vreme koje je prošlo i u kom nisam uopšte pisala

Ovih dana kupila sam jedan jako željen proizvod, koji je ujedno pristupačan i za svačiji džep.

U pitanju je Golden Rose senka za obrve u nijansi 106.
Baš sam želela ovo da probam, jer je izgledalo primamljivo od prve slike koju sam videla na blogu Make Up Arena i konacno je postao moj. (klik za recenziju Makeup Arena)
Proizvod sam našla u lokalnoj parfimeriji za 200 din, a možete birati između 7 nijansi.
Proizvod dolazi izuzetno lepo upakovan, u crnu kartonsku kutijicu, poput većine GR proizvoda, sa jaSno naznačenom nijansom i sastavom.





Unutar kutijice nalazi se senka i mala četkica za nanošenje proizvoda koja ima dva kraja - s jedne strane je koso sečena četkica od veštačkih vlakana, gusta i dosta čvrsta, a na drugom kraju je sunđerasti aplikator. Ova četkica nije najpogodnija za korišćenje, ali sigurno može da posluži u hitnim slučajevima. Svakako za proizvod od 200 din, ovo je dodatak kom se nisam nadala i predstavlja lep gest kompanije koja misli na potrebe svojih kupaca.




Sama senka je vrlo mekana i svilenkaste teksture. Lepo je pigmentovana, i lako se nanosi na obrve, a da ne ostavi jak trag ili jaku boju.
Na mojim obrvama traje ceo dan, ali ja zaista nemam problem po tom pitanju, jer sve uvek stoji na mestu, što nije slučaj sa senkama.



Evo i slika pigmentacije i boje samog proizvoda.



Ovako senka izgleda na mojim obrvama (slikano je prednjom kamerom telefona, pa je malo mutno):



Da li ste probale ovaj proizvod i kako vam se sviđa?
Pišite mi!!!
Recite mi šta vi koristite za obrve!

Nadam se da vam se svideo post i da se čitamo opet.

Do novog viđenja...

Pozdrav!!!

Dunja!!!

HVALA ŠTO ME PRATITE!!!


  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. Анониман26. мај 2015. 19:35

    Nisam probala ali sam čitala na drugim blogvima o njima. Trenutno koristim Essence set za brinete pa mi druga sjenila i ne trebaju, možda sebi nabavim nyx gel za obrve :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj i ja razmnnišljam o tom nyx proizvodu, mada sam čula da su i nove olovke za obrve ok.

      Избриши