Novo u maju i aprilu...

By Beauty junkie - 24.5.15

Ćao svima!!!

Posle dužeg vremena pišem vam, jer sam zaista imala previše posla.
Ovih meseci sam malo štedela na kupovini kozmetike, jer sam imala i drugih izdataka i planirala more.

Kupovala sam uglavnom proizvode koji su za moj budžet i koje mogu svi da priušte. Videćete da se tu našlo najviše lakova za nokte i GR proizvoda, jer smo konačno u mom mestu dobili novu parfimeriju u kojoj je izbor ovih proizvoda velik, a ima svih onih prelepih lakova koje sam gledala po tuđim blogovima i zavidela što ne mogu ja da ih kupim.

Tu su i neke stvarčice koje sam uzela u CG gde ima Catrice cosmetics, za razliku od Srbije, pa sam morala nešto da probam.

Najveći utisak kupovine u CG jesu radnje Cosmetics Market-a, koje su katastrofalne - sve je načičkano, a kozmetika sva otvorena i probana, nema testera, ničega. KATASTROFA!!! 
Ja ne znam kako to Crnogorke kupuju i kako mogu da izaberu išta u tom haosu. Ja sam 45 min morala da zagledam da li je proizvod otvoren i da li je neko zaboo svoj prst u njega. Možda nije svuda tako, ali je zaista strašno što prodavci ne vode računa o testerima, kojih nema, i što dozvoljavaju da se sve dira, čak i ako ima nalepnicu.

Posle ove opaske vraćamo se vedrijim temama, pa ćemo početi i sa vedrim bojama...



Ove lakove sam kupila u prethodnom periodu i posebno sam zadovoljna koloritom koji vam ovde predstvljam.

Evo šta se tu sve nalazi:


GR rich color br.44
GR WOW nail color br.79
SIXTEEN lak za nokte br. nepoznat, 
nema nalepnice (boja je tamno plava, sedefaste završnice)


ESSENCE gel lak br. 37 serendipity
GR WOW nail color br. 27
GR Rich Color br.73


SIXTEEN lak za nokte br. 572
GR Rich Color br.09


GR Rich Color br.43
GR WOW nailcolor br.14

Nako ovih letnjih boja, slede meni omiljeni proizvodi, za negu kose. 
Na slikama ćete videti Still šampon za kosu sa kokosom iz linije Popart i Serical maska za kosu sa voćnim kiselinama.

Ne znam šta bih rekla o šamponu, još uvek ga testiram, jer treba bar mesec dana da ga koristim da bih bila sigurna u rezultate. Za 1l proizvoda platićete oko 250 din, pa ne moram da vam pričam koliko je povoljan ovaj šampon. 


Maske Serical većina poznaje. Vrlo su povoljne - 1000ml je 385 din, u parfimeriji gde sam ovu kupila, a na pijacama mogu da se kupe i po ceni od 360 din.
Ovu masku probam prvi put, do sad sam koristila njihovu zelenu masku, Placenta.
Maska ima prelep voćni miris i nije pregusta. Bogata je voćnim AHA kiselinama. Mogu reći da mojoj kosi baš prija. Koristim je pogotovo ako stavljam kokosovo ulje pre pranja. Maska nije prejaka pa ne zasiti kosu, lepo je zagladi i trenutno češće posežem za njom od In Sight maske za kosu koju sam do sad koristila.



Pre par dana kupila sam i novi dezodorans, iz  čiste znatiželje, više nego potrebe, jer do sad nisam probala ni jedan iz kolekcije C-Thru. Uzela sam pakovanje gde je 50ml gratis, a miris je Golden touch, cena je na sniženju 219 din. 
Miris je orjentalan, i baš nije za moj ukus. Dobra stvar je što brzo ispari, a za sada ima svrhu i štiti me od neprijatnih mirisa



Ako pratite moj blog pisala sam o pakovanju za put od tri dana. Na tom putu ja sam minimalno kupovala. Kao što rekoh bila sam u CG i evo nekih ulova iz Budve, ali i iz mog mesta stanovanja!


 Catrice tečni puder ALL MATT PLUS (nijansa 020 nude beige) kupljeno u Budvi


Catrice all matt kammeni puder 

GR Mineral Bronze Powder - obe stvari kupljene su u Budvi


  
GR Cat Walk maskara - lokalni ulov ;)



 GR eyebrow powder (nijansa 106) - kupljeno u Srbiji


Ako ste nešto od ovih proizvoda koristili ili koristite još i imate šta da kažete o njima slobodno ostavite svoj komentar :)!
Ako želite nešto da posebno opišem i napišem recenziju ostavite mi komentar. 

Nadam se da vam se sviđa post, a do novog čitanja...
Pozdrav!!!

Dunja!!!

HVALA ŠTO ME PRATITE!!!

  • Share:

You Might Also Like

4 comments

  1. Divan post, lakovi mi se bas svidjaju. :) Cini mi se da je taj indigo plavi Sixteen lak # 560, ja imam isti.

    Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман26. мај 2015. 22:29

    Super si se ponovila :D Imam Catrice puder u nijansi Vanilla Beige i odličan mi je za ovo proljetno vrijeme jer ne matira puno :) djeluje kao bb krema :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da,da u pravu si, samo ja jos nisam sigurna da li mi od njega izlaze bubuljice, jer imam bas osetlivu kozu. Moram da ga nosim par dana zaredom da bih bila sigurna. Hvala za komentar. :)

      Избриши