Za vašu vernost - nagrada povodom 20000 pregleda

By Beauty junkie - 13.4.15

Ćao svima.
Dragi moji/ moje danas jedan kratak post.
Pošto je moj blog pregledan već 20 000 puta, na čemu vam mnooooooooogo hvala, želim da podelim svoj prvi post u kom će neko od vas biti nagrađen.

Da ne bih koristila strane termine, jer sam ipak profesor srpskog jezika, reći ću vam šta je nagrada ovog posta.

Kako slika sama prikazuje, u pitanju je par proizvoda koji se mogu kupiti u drogeriama.
Da biste dobili/dobile ovu nagradu dovoljno je da lajkujete moju FB stranicu, i u poruci na FB  stranici napišete "ŽELIM" (klik).
Na ovaj način ću ja vas lakše kontaktirati, a izvlačenje dobitnika će biti ručno za tačno nedelju dana ili ti 20.04.2015. god.

Evo i šta vam poklanjam (ovo su proizvodi koje ja koristim i koje sam hvalila i na blogu, pa ako nise probali nešto, evo prilike ).



1.Essence ajlajner, vodootporan
2. Essence maskara
3. Dva laka za nokte prolećnih nijansi
4. Šampon za kosu sa medom  Garnier

Srećno svima koji učestvuju i nadam se da ćete uživati u proizvodima ko god da ih osvoji.

Do novog posta...
Pozdrav i SREĆAN USKRS - Hristos Vaskrese!!!

Dunja...

  • Share:

You Might Also Like

3 comments