RT Nic's picks set četkica - RECENZIJA

By Beauty junkie - 22.4.15

Pozdrav dragi moji.
Danas vam pišem o novom setu četkica u čiji sam posed došla putem sajta iherb.com.

U pitanju je RT set pod nazivom Nic's picks, koji je jedan od setova sestara Čepman. U setu se nalazi 5 četkica, od kojih su tri ekskluzivne i ne mogu se pojedinačno kupiti. Set trenutno košta 30$, a ja sam uspela da ga uz popust kupim za oko 22 evra. Kako?
Na sajtu iherb-a pri prvoj porudžbini dobijate popust od 5$, a ako je porudžbina preko 40$ popust iznosti 10$. Na ovom sajtu poštarina se plaća, a najjeftinija iznosi 4$.


Moram priznati da sam bila vrlo razočarana kada je paket stigao, jer je bio otvaran i ocarinjen iako mu je ukupna vrednost bila 3 367,19 din, što bi po carinskim pravilima trebalo da prođe carinu besplatno.
Ali živimo u državi Srbiji gde ništa nije kako piše, pa što bi se to odnosilo na jednu pošiljku. ( Inače poslala sam mail Carini Srbije da pitam ko je nadležan za žalbe, ali mi ni na mail nisu odgovorili. Ako neko zna kome se treba žaliti po ovim pitanjima slobodno mi pišite ovde ili na FB stranici )

Ako se manemo ovih negativnih odlika Carinske uprave države Srbije ovo su moji utisci o proizvodu kom je ovaj post i posvećen,

Set dolazi upakovan u plastičnu kutiju (moja je nažalost bila blago oštećena ), a četkice su upakovane u sunđerastu ploču u kojoj je svaka posebno utisnuta, tako da budu dovoljno čvrsto pakovane za transport, a opet dovoljno mekano da se ne bi oštetile.


Na poleđini pakovanja nalazi se opis svih četkica koje su u setu, a one posebno dizajnirane ovo prilikom su istaknute.


Kao što slika pokazuje, čak tri četkice su ekskluzivni deo ovog seta od ukupno pet četkica.

Da krenemo sada i sa opisom svake pojedinačne četkice.

cheek brush  - duo-fiber face brush
Dve četkice na gornjoj slici  ( naziv četkice je u opisu slike ) predstavljaju četkice za lice koje se nalaze u ovom setu.

Četkica za obraze (kako bi glasio srpski prevod) je jedan od favorita ovog seta.

Četkica je namenjena za nanošenje rumenila i drugih proizvoda koji se mogu nanositi na predeo obraza.
Ova četkica je zaista odlična za rumenilo. Izuzetno je gusta, savitljiva i mekana i odlično pokupi proizvod, a zatim ravnomerno nanese na predeo obraza. 
Iako sam volela malo grublje četkice za nanošenje rumenila, ova četkica me je oduševila koliko je mekana, a opet vrlo gusta kako bi rumenilo iz pakovanja prenela na lice, a da se ne gubi na pigmentaciji ili intenzitetu boje.
Naravno ovo joj nije jedina upotreba. Ova četkica može da služi za nanošenje bronzera ili fiksiranje tečnog pudera i korektora. 
Odlično nanosi i tečni puder ili neku od BB/CC krema i ne ostavlja trag na licu. Možete je koristiti bukvalno za sve i zato je po mom mišljenu savršena.
Pri pranju se ne linja i ne pere se teško, mada je zbog gustine potreban izvestan trud kako bi se uklonili svi ostaci proizvoda.

Četkica za lice

Ovo je najveća četkica u setu i namenjana je za nanošenja proizvoda preko celog lica. Nije gustih vlakana, već dugih, mekanih i savitljivih vlakana koji su pogodni za nanošenja pre svega hajlajtera ili nekih pudera u prahu. 
Njom je takođe moguće naneti i tečni puder, ali vrlo blago, ako nije gust i njom se postiže prirodniji izgled. Sa ovom četkicom morate da se potrudite pri nanošenju pudera, jer ređa vlakna proizvod slabije nanose i teže ćete prekriti površinu lica, jer su vrlo dugačka i savitljiva.

Mislim da ćete na ovoj slici bolje videti gustinu gore pomenutih četkica.


Sledeće tri četkice su namenjene za predeo očiju.

eyeliner brush, base shadow brush, angled shadow brush

Četkica za ajlajner

Još  jedan favorit i hit u ovom setu.
Četkica je namenjena nanošenju gelastog ajlajnera, ali kako ja ne posedujem takav i ne koristim ga meni je ovo savršena četkica za obrve.
Vlakna su kratka, a gusto nabijena, pa je preciznost sa ovom četkicom zagarantovana. Njom možete naneti i senku u sam koren trepavica, razmazati krejon ili kako sam napomenula popuniti obrve. LOVE IT!!!

Četkica za senke ( za ceo kapak ) Zaista je nezgodno prevoditi ove stvari na srpski jezik, jer nam zaista nedostaje ovako jednostavnih termina koji daju tačan,a potpun opis. :)

Ovo je jedan od četkica koje se mogu naći i van ovog kompleta.
Ona je ravna, dužih i mekanih dlačica koje se pri vrhu sužavaju. Proizvod lako pokupi, a ne nanosi ga suviše intenzivno. Odlična je i za predeo ispod obrva, za nanošenje senke na ceo kapak, a kako je pri vrhu sužena njom možete ciljano naneti senke i na prevoj kapka. Njom može da se nanese i  hajlajtera na gornji deo obraza. Ovom četkicom možete nanositi i korektor, tako da je vrlo funkcionalna.

Koso sečena četkica za senke

Ljubav na prvo korišćenje i potpuni favorit ovog posta i seta.
Ovo je četkica dugih, fleksibilnih vlakana koja je odlična za stapanje senki, tj. blendanje u predelu prevoja kapka. Izuzetno je meka i za mene nezamenjiva.
Ja je i ne koristim za drugo, jer se pokazala vrlo korisnom kada želim da precizno nanesem senke u pregib kapka ili da ublažim linije već nanetih senki.

Evo i slike četkica na okupu.


Sve četkice su crno-belih vlakana različite dužine, što ih čini vrlo mekim i savitljivm. Njima nije moguće naneti senke tako da se postogne jači kolorit, i intenzivnija boja, izuzev ako se nakvase (ja to nisam probala). 
Sve četkice na sebi imaju naziv ispisan različitim bojama, srebrnu dršku, koja pri kraju ima gumeni, crni završetak.


Odlično prijanjaju u ruku i ovaj set možete nositi na putovanja, a da budete sigurni da vam neće zafaliti ni jedna četkica, jer su sve vrlo funkcionalne.
Pranje ovih četkica je lako, ne gube vlakna i oblik, jer je svaka dlaka RT četkica pojedinačno zalepljena.

U Britaniji i USA ove četkice spadaju u drogerijski proizvod. Od skora mogu da se nađu i kod nas u DM drogeriama, ali cena nije baš povoljna, jer postoje mnogo jeftinije četkice koje možete da koriste.

Ako, pak, želite sebe da častite i da probate nešto novo, vrhunskog kvaliteta, a ne previsoke cene, probajte RT četkice.

UKUPAN UTISAK: 9/10

Kako vam se svideo ovaj post.
Pišite mi ukoliko i vi imate neki set RT četkica koji možete da preporučite.

Do novog čitanja...
Pozdrav!!!
:) :*
Dunja...

HVALA ŠTO ME PRATITE!!!

  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. Post je malo stariji i ja kasnim s komentiranjem ali tek sam otkrila tvoj blog i oduševila se, moram svašta pročitati pa ću usput ako ne smeta malo i komentirati. Moje prve ''prave'' četkice su RT multitask set. Iako sadrži samo tri četkice kao što i ime seta govori multifukcionalne sam su i ja sam prezadovoljna, perem ih bar jednom dnevno i svaki put se iznova iznenadim kako se brzo osuše. U onoj maloj torbici savršene su za putovanja. Općenito sam zadovoljna s njima jer za moje potrebe su i više nego dovoljne. Čekam da mi stigne s iherba Berlin set i baš sam nestrpljiva da ih počnem koristiti. Godinama želim RT četkice i bojala sam se da se ne razočaram ali zaista su ispunile moja očekivanja, šminkanje je toliko lakše s njima.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na svim komentarima. Drago mi je da citas i komentarises. Ja jako volim da citam vase komentare i odgovaram na ise pa se nemoj ustrucavati. Pozzz

      Избриши