YT kanali koje redovno posećujem.

By Beauty junkie - 9.10.14

Ćao svima.
Zbog gomile obaveza u poslovnom životu, koji podrazumeva rad u dve škole, nisam bila u mogućnosti
( niti u stanju ) da slikam i pišem novi post svake nedelje. Uz to bila sam bolesna i to me je omelo u svakodnevnim aktivnostima.
Zato je ovo brzinski post, kojim vam pokazujem koje Youtube kanale redovno pratimi i gde najčećše dobijm inspiraciju za šminkanje. Uvek možete videti nove proizvode zbog kojih će vam zastati dah, ali i dosta saveta za šminkanje i inspiraciju za kreiranje različitih "lukova", kako za svaki dan, tako i za posebne prilike.

slika je preuzeta sa interneta




Prva u nizu - sa dorim razlogom - je Camila Coelho. A njen YT kanal možete naći ovde. Postoji verzija za brazilsko tržište, sa portugalskim govorom i za svetsko tržište, gde su svi videi na engleskom jeziku. Isto je i sa njenim blogom, koji se bavi modom, a koji možete pronaći ovde.
Camila je vrlo prirodna i neposredna. Nikada ne preteruje sa komentarima, niti ističe sebe u prvi plan, što se kod nekih blogera može videti. Izuzetno je profesionalna i stalno nasmejana, pa je gledanje njenih videa uvek prijatno. Kolekcija šminke koju poseduje je ogromna, a meni ona odiše nekom posebnom lepotom, zbog čega najviše gledam njene videe. Moram priznati budem i ljubomorna na mogućnosti koje ima, ali ujedno to je motivacija i podstrek za sve nas. ;)

No 2. Carli Bybel. Njen kanal možete posetiti ovde. Njena kolekcija šminke je neverovatna. Ima zaista dobru tehniku šminkanja i vidi se da svemu što je u vezi sa lepotom posvećuje dosta pažnje. Njen govor zna biti malo napadan, izveštačen, znate ono kad se neko kezi. Ja od toga dobijam ospice. Ponekad mi se čini da suviše hoće da se svidi drugima, pa neke njene videe preskačem.

No 3. je kanal pixiwoo ( klik ). Poznat po tutorijalima sestara Samnate i Niki. Većina vas zna za Samantu, po njenih setovima Real Technigue četkicama ( klik ). Njihovi tutorijali su vrlo jednostavni i lako se mogu kopirati. Pored toga govore britanski engleski, pa me to dodatno privlači kod gledanja. Proizvodi koje koriste često nama nisu dostupni, ili ne mogu ovde da se kupe ili su jednostavno pre, pre, preskupi. Ipak njihovi tutorijali su lako primenjivi i sa šminkom koja se može naći u drogeriama, i odlična su inspiracija za sve.

No 4. je još jedna Britanka. Obožavam njihov jezik, i način na koji se predstavljaju na YT-u.
To je Tanya Burr ( klik ).
Ako ste ikada pokušali da pogledate ko su najpoznatiji blogeri danšnjice Tanja je jedna od njih. Kao i kod pixiwoo kanala i ovde možete naći jednostavne i lake tutorijale koje možete kopirati. Tanja koristi i visokobudžetne proizvode, ali i one koje možete neć u drogeriama, pa će vam biti lako da se ugledate na nju.
Tanja ima i Vlog i postavlja različite videe, ali ja se držim ovih o šminkanju. Nekako mi je bzvz da gledam šta ko radi preko dana, gde je jeo, šta je jeo i sl. Realno - Koga to zanima!?

No 5. - poslednji u nizu YT kanala koji ću pomenuti jeste Lauren Curtis kanal ( klik ). Blogerka iz Australije koja je po mom mišljenju prelepa. Tutorijali su joj najčešće prilagođeni njenom tipu kože, koja je jako svetla, prozračni i jednostavni. Njen omiljeni puder je iz L'oreal kolekcije, pa možete videti da bez obzira na broj proizvoda koji su joj dostupni koristi samo ono što joj prija i što joj se sviđa. Njeni videi o pripremama za izlazak su pravo čudo. Na njima vidite kako devojke šminkom mogu da se tansforišu i koliko prava šminka na pravim mestima može da doprinese vašem izgledu i isticanju pojedinih delova lica ili tela.

Pored ovih kanala postoji još par njih koje posećujem i pratim, povremeno. Neke od njih ću izlistati dole.

Od dobaćih blogera pokrivam sve koji objavljuju postove u našoj grupi na FB Balkanska Beauty zajednica.
Najveću inspiraciju za blog nalazim upravo tu, jer podrška koju pružamo jedne drugima je jako bitna. Nadam se da će bar neka od nas uspeti da se probije i postane jako bitan deo evropske blogerske scene.

Za kraj ovog bloga evo i par linkova za još stranih blogera i jedan predlog muzički i filmski.

https://www.youtube.com/channel/UCFghPtzFcmyDiID1ASMA4Dg

https://www.youtube.com/channel/UC6jgzx2g3nlbaYkd8EMweKA

https://www.youtube.com/channel/UCojExR87u5xNXSkrJ26ORMA

Film koji MORATE pogledati je MALI BUDO. Nasmejaćete se i super provesti.
U bioskopu Ušće se daje stalno, a utorak je bioskopski dan i cena ulaznice je 340din. Tog dana i gužva je velika, pa karte obavezno rezervišite i dođite bar sat vremena ranije po njih. :)



Muzički predlog je Toni Cetinski i Željko Joksimović. Ima li bolje?



Pišite mi koje kanale i blogere vi pratite!!!

Do novog posta i novog čitanja...
Pozdrav Dunja. ;)

HVALA ŠTO STE POSETILI MOJ BLOG!!!

  • Share:

You Might Also Like

7 comments

  1. Pratimo i volimo iste kanale, samo se ne bih složila za filmski predlog :D Odgledala sam film i uopšte mi se nije dopao, predlažem da pogledaš Gone girl. Još uvek je na repertoaru u Ušću :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je što pratimo iste kanale. Ako imas neki predlog, ako nešto propuštam piši mi. Potrudiću se svakako da pogledam film, planiram da mi utorak postane dan za bioskop, mada je malo nezgodno kad nisi iz Bg-a, a i skuplje je, zbog prevoza.

      Избриши
  2. Koji god sam kanal otvorila, videla sam da mi je vec zapracen :)
    Film nisam jos odgledala ali imam nameru uskoro, i sa izborom pesme se slazem da je superiska :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Film je pod moranje, ako voliš šale na račun Cirnogoraca.:)
      Za linkove sam verovala da ih većina blogera znati, ipak su to imena koja iskaču na sve strane. ;)

      Избриши
  3. Od stranih youtuberica pratim samo Pixiwoo, Lisu E. i Tati te dosta youtuberica sa naših prostora, izvojila bih Tanjicu, Vanesu Đurašaj te Martinu Medur. Ali svakako ću čekirati i ove koje si ti predložila.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Posto je ovo stari post bas ovih dana razmisljam da pisem novi sa nekim novim i starim favoritima. Ja moram da se naviknem da gledam vise domace jutjubere. Redovno pratim samo anu2cats.

      Избриши
    2. Da, obavezno u novi post uvrsti nove youtuberice koje pratiš, ja sam uvijek u potrazi za novim curama. Pratim i ja ana2cats i stvarno puno naših cura. Ima kvalitetnih naših kanala, kvaliteta videa nije na nivou kao kod američkih, britanskih, australskih youtuberica ali naše cure su mi jako simpatične, drage i trude se.

      Избриши