Maske za kosu u kesicama!!!

By Beauty junkie - 13.10.14

Još jedan brzinski postić.

Kako 2 nedelje nisam pisala, red bi bio da se u naredne 2 nedelje oktobra javim sa više postova.
Ovaj post nastaje iz jedne šetnje DM prodavnicom. Ne znam kako vi, ali ja ako uđem u drogeriu moram nešto da kupim, makar to bila sitnica, često nepotrebna, još jedna senka suvišna, neki puder, krejon, ili novi proizvod koji ja baš moram da probam.
I tako to ide sa mnom iz meseca u mesec, pa se skoro začudim kad shvatim da ove nedelje ništa novo nisu dobili,ili proizvod koji a čekam baš nije stigao.

U jednoj takvoj šetnji rešila sam da pokupujem što više proizvoda u kesicama.
Oni su uvek jeftini, i za jdnokratnu upotrebu. Najčešće su namenjeni povremenom korišćenju, pa ne smeta da ih imam, upotrbiću ih kad tad.

Balea u DM je uvek pravi izbor pa sam tom prilikom uzela i ove 2 maske za kosu , za dugu kosu i za tamnu kosu ( cena svake je oko 139din ), jer su mi najviše pažnje privukle, a ovom brendu se veruje i prilazim mu sa uverenjem da me neće razočarati.



Kao što vidite ove maske su iz linije Balea professional i imaju oznaku SOS.
Ova tri slova ukazuju da ih treba koristiti kao dodatni tretman za kosu, kao "spas u zadnji čas". Zato iznenađuje kad na poleđini pročitate da mogu da se korite 2 do 3 puta nedeljno.
Maske su bez silikona i namenjene su ciljanoj upotrbi, za dugu i za tamnu kosu, a u kesici se nalazi 20ml proizvoda.
Evo i objašnjenja sa pakovanja:
 

Pošto na pakovanju piše da se ova pakovnja mogu koristiti 2 do 3 puta nedeljno ja sam ih isprobala u roku od nedelju dana, tj. za dva pranja i ovo su moji utisci:

Maska za dugu kosu (roza kesica)!!!

Ovo je maska koju sam sinoć koristila i za koju je utisak još svež. Maska ima prijatan miris, koji podseća na miris ruže. Izuzetno je gusta i bele boje. Količina koju dobijete u kesici je dovoljna za stavrano dugu kosu.Ja sam komotno mogla da je podelim na dva dela i koristim 2 puta.
Masku sam zaista obilno stavila na kosu i sačekala 3-4 minuta, iako na pakovanju piše da je dovoljan samo minut da deluje.
Moja kosa je tretirana i suva prirodno, a uz upotrebu prese za kosu dodatno se suši.
Prvi utisak koji sam imala pri ispiranju maske bio je neverovatno gladak osećaj pod prstima. Mislila sam da nisam dobro sprala proizvod, pa sam dodatno rastresala kosu.
Da napomenem da kada perem kosu i stavljam ovakve proizvode, uvek je očešljam, da to ne bih posle radila, jer ne valja (to znamo svi), a pri ispiranju maske ili balzama za kosu ne trljam vlasi, već blago nagnem glavu i rastresam kosu. Mislim da je to bolje za kosu, jer prilikom trljanja može doći do kidanja kose.

Krajnji rezultat je - kosa zaista nežna na dodir.
Nisam sigurna da li se moja kosa usled čestog peglanja, malo ispravila, ali nakon ove maske za kosu, i posle sušenja, uz dodatka Amika live in kreme moja kosa je bila ravna, pomalo bujna, ali to je uobičajeno.
Mogla sam da je vežem u visoki rep i izgledala je glatko i skroz ravno, a to se meni ne dešava.
Baš sam bila prijatno iznenađna, jer sam već rekla da maska nema silikona koji glade dlaku.

Evo i sastava maske:


Konačna ocena ove maske je 5.

Maska za tamnu kosu (braon kesica)!!!

Ovo je maska koju sam prvu probala. Jako me je zainteresovalo to što piše da je sa kanom.
Ako ne znate šta je kana evo kratkog upoznavanja:
Kana je prirodna farba za kosu. Koristila se od davnina. Tamne je boje, sa crvenim podtonom i danas je viđate na rukama Indijki, pogotovo ako ste ljubitelj tih serija. Kana može da se koristi i za privremene tetovaže, koje često viđate na moru, kod dece, ali i odraslih. Njena osnovna namena je da zatvori dlaku, kako bi sprečila isušivanje i štetne uticaje, uz to daje i boju kosi.

Zbog toga ovu masku za kosu ne teba da koriste osobe sa svetlim pramenovima, ili plavom kosom. Na pakovanju postoji upozorenje na to. Takođe  treba da pazite da vam ne kane na odeću, jer može da ostavi tragove.
Mene je sama ta činjenica vrlo privukla proizvodu.

Maska je čudno braon boje i podseća na topljenu čokoladu. I miris joj je slatkast, kao kod čokolade, ali se oseća i neka svežin u njemu. Vrlo čudno iskustvo.
U odnosu na prethodno pakovanje ovo je za nijansu ređe.
Na slici vidite pakovanja, njihovu boju i gustinu.


I ovu masku sam nanela kao i prethodnu, obilno, i ostavila da deluje 3-4 minuta.
Mililitraža je ista - 20ml, pa i ona može da se koristi 2 puta ako nemate baš dugu kosu.
Prvo što sam primetila kod ispiranja jeste miris kane. Osetila sam ga tek tada, jer podseća na farbe za kosu, ali ima više miris zemlje.
Kosa je bila glatka, a nakon sušenja nisam primetila razliku u boji. Kosa se lako oblikovala, ali u odnosu na gore pomenutu masku nije bila toliko glatka i prijtna na dodir.

Ocena ove maske je 4, jer je moja kosa na prvu masku mnoooogo bolje reagovala.

Evo i sastava ovog pakovanja:


Posle korišćenja oba proizvoda ukupan utisak je vrlo, vrlo dobar.
Roza masku ću sigurno koristiti opet. 
Sjajna je i zaista jedva čekam da je ponovo kupim.
Pravi efekat obe maske videćemo tek nakon novog pranja kose, da li osećaj glatkoće još traje ili je samo trenutan, tj. traje jedno pranje.
Braon masku ću sigurno nekada kupiti, zbog boje proizvoda i nekog slatkog zadovoljstva koje ja uvek osećam kad kupujem ovakve proizvode. Imam utisak da zaista udovoljavam sebi, jer to nisu preko potrebne stvari, niti nešto što spada u moju svakodnevnu rutinu.

Svakako ovo je još jedan Balein proizvod koji je ispunio očekivanja, i kom ću se vratiti.

U ovom postu toliko.
Pišite mi koje maske ovog tipa ste vi probali. Znam da su mnogi tako počeli sa korišenjem Amika i Macadamia proizvode.

Do novog posta i novog čitanja
Pozdrav!!!
Dunja

HVALA ŠTO ME PRATITE!!!

  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. Od maski uvek sam pravila svoje iz kuhinje. :D Skoro sam pocela da probam i ove vec napravljene. Omiljena mi je Stillova Grape maska. Kosa bude glatka, a miris je predivan. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moracu da probam. Hvala na savetu. Imam jos par komada u kesicama, razlicitih proizvodjaca, ali nikako da stignem da ih probam, meni one od kilogram Serical bas odgovaraju, jer ih koristim i za svakodnevnu upotrebu, a i za dubinsku hidrataciju.

      Избриши