Nature Box olive oil šampon za kosu

By Beauty junkie - 18.11.20

 Kupovina šampona za kosu nekada je bila jendostavna, ali u poslednje vreme pojavom više brendova, različitih tipova proizvoda, organiskih, veganskih, običnih čini mi se da mi je potrebno ozbiljno predznanje za kupovinu nečega što koristim svaki drugi dan. 

Moja kosa je jaka, debele dlake, ali prirodno suva. Sada je dugačka, pa je dodatno teška i ponekad ne drži oblik koji sam joj namenila. Već godinama se mučim kod izbora šampona, jer mi silikoni u šamponima smataju, a pošto sam se često držala istih proizvoda za kosu moja kosa se samo zasitila i tražila je promenu. 

I onda počinje period istraživanje koji šampon kupiti, zašto. Ispitivanja drugih šta koriste, čitanje recenzija, traženje. Iskreno nisam baš luda da trošim ogromne pare na šampon za kosu, jer bih novac pre uložila u masku ili neki tretman za kosu. Drogerijski proizvodi su ono što odgovara mom budžetu i gde uvek gledam koje su opcije. 

Nakon traženja i ispitivanja, probanja nekoliko opcija rešila sam da probam i Garnier Nutri box kolekciju koja ima šampone bez silikona, sulfata i veštačkih boja, a koji imaju vegansku formulu, hladna ceđena ulja, prirodne sastojke i reciklabilnu ambalađu. Ako me pratite bar kratko znate da sam malo opsednuta ekologijom i plastičnom ambalažom i da se stalno trudim da nađem način kako da smanjim otpad koji ostavljam iza sebe, pa je činjenica da ovde imamo reciklabilnu ambalažu bila plus. 

Garnier proizvodima za kosu verujem, jer je njihova žuta maska za kosu jedna od 4 koje stalno koristim. Nakon preporuka koje sam dobila na IG i šetanja DMom rešila sam se baš za ovaj šampon, jer je bio na sniženju, pakovanje je veće od standardnih 250ml i dosta preporuka je imao. 

Kod izbora šampona mene uvek najviše brine mogućnost dobijanja peruti - jer kad mi šampon ne odgovoara stvori mi se masna perut na temenu koju uvek moram da lečim nekim profi šamponom kome je osnovna namena upravo uklanjanje masne peruti. Nakon par nedelja korišćenja ovog šampon srećom perut se nije stvorila. 

Negde prvi utisak o ovom šamponu je njegov miris - nije miris maslinovog ulja, ali je prelep i jako prijatan. Nisam osetila da ostaje na kosi dugo, cak ni sutradan, ali meni to odgovara. Ja sam jedna od osoba koja parfem nanosi na kosu i nakon pranja kose - to je najlelpša stvar, jer miris ostaje dugo, i volim kada mogu uveče da legnem a i dalje osetim parfem u kosi.

Iako nema sulfate ovaj šampon baš lepo peni i ne isuši kosu nakon nanošenja. Kada imate suvu kosu često posle šamponiranja možete da osetite da je kosa suva, gotovo kao slama, i sva se umrsi tamo gde ste trljali šampon, a sa ovim se to ne dešava. Kosa mi ne bude slamasta, ne škripi, ne mrsi se više, već naprotiv nakon maske za kosu imam utisak da je još lepša i nežnija na dodir.

Ono u šta sam sigurna jeste da ovaj šampon nije baš za sve i da može mastiti kosu onim koji imaju normalnu ili mansu kosu i koji ne vole kad im šampon nekako oteža kosu. 
Mojoj suvoj kosi izuzetno prija i kosa mi je fino nahranjena i glatka, što je čudno jer šampon nema silikona.

Nakon par nedelja korišćenja mogu da kažem da je moguće da mi malo brže izmasti kosu od drugih šampona, ali to mi je prihvatljivo jer mogu da povremeno rotiram šampone i tako smanjim tu mogućnost mašćenja temena. To se dešava samo kada ga koristim 2 puta da operem kosu, ako ga nanosim jednom to se ne desi, ali tada perem kosu svakog drugog dana, pa ni nema potrebe za duplim šamponiranjem. 

U suštini sam jako zadovoljna. Šampon je tečan, ne treba ga puno na moju dužinu kose i mislim da će mi dugo trajati. Obzirom na to kako se šampon pokazao razmišljam da uzmem i masku za kosu iz iste kolekcije, jer ako hrani kosu i sadrži ulja kao ovaj šampon mislim da će mi baš odgovarati.

Ako imate suvu, debelu dlaku, i ako vam je kosa nemirna i teško ukrotiva kao moja svakako je ovo proizvod vredan probanja. Ako se dvoumite oko kupovine nekog šampona slobodno pogledajte sve opcije koje Nature box kolekcija ima, ja svakako hoću.

U ovom postu koji izlazi posle 100 godina toliko. Trudiću se da pišem opet o nečemu što mi je privuklo pažnju, što smatram da treba da podelim sa vama. Obzirom da je korona i da nije poželjno izlaziti mnogo napolje, kretati se u zatvorenom i da treba biti odgovoran i bezbedan želim vam da ostanete zdravi, sigurni i da se uskoro vidimo. 
Do novog čitanja - pozdrav. 
Dunja


  • Share:

You Might Also Like

1 comments