L'oreal elseve Dream long maska za kosu - moji utisci

By Beauty junkie - 1.6.19

Mislim da se svi nekako iznenadimo kada vidimo koliko novih proizvoda svakodnevno dolazi na naše tržište, i koliko se ubrzao taj proces. Mnogo novih proizvoda imamo na rafovima i to ponekad zna biti previše.
Ponekad i sama lutam rafovima i nisam sigurna šta da izaberem. Zato je meni uvek bolje i lakše da se informišem o proizvodima unapred, putem blogova, videa, instagrama i tek kansije odlučim šta ću kupiti. Ponekad unapred vidim vide i  postove o novim proizvodima, pa se nadam da će stići i  kod nas i da ću moći da ih probam. To je upravo bio slučaj sa ovom maskom za kosu.

Mislim da sam o ovoj maski za kosu čula prošle godine kada sam kao i uvek tražila neku dobru drogerijsku masku za kosu. Tada su videi o novoj L'oreal kolekciji za kosu počeli da se roje i cela kolekcija Dream long mi je delovala bas zabavno i nešto što bi mojoj kosi trebalo.
Kada je konačno došla i kod nas rešila sam da baš masku probam, jer su maske ono što pravi razliku u kvalitetu kose i njenom održavanju. 


Od maske za kosu ja očekujem da nahrani kosu i da je smiri kako bi se lakše oblikovala. Očekujem da maska pomogne da kosu ne šišam često, jer je moja kosa sada duga i suva i često tretirana proizvodima za stilizovanje, jer ju je nemoguće ukrotiti.

Maska Dream long je baš namenjena suvoj i dugoj kosi kao što je moja, pa me je jako zanimalo kako će se pokazati. Cena joj je razumna, 579din za 300ml. Ne mogu da budem realna koliko brzo se troši, jer to zavisi od dužine kose, a pošto se moja kosa posle šamponiranja jako zamrsi meni je potrebno više maske kako bih rasplela kosu bez čupanje.

Ono što je jako primetno kod ove maske je njen miris. Mislim da ceo stan miriši na ovu masku kad je otvorim. Miris se i na kosi zadržava dva dana i posebno ga osetim kada posle pranja kosu držim u pundji, pa je uveče pustim.
Miris je meni prelep i maska zbog tog dugotrajnog mirisa daje jos lepši ugođaj i iskustvo kod korišćenja.


Maska je srednje gustine i jako lako razmaziva. Iskreno, nisam ekspert za sastav maski za kosu i ne znam uvek da uočim maske sa dobrim sastavom od onih koje to nisu, ali moja kosa oseti razliku. 
Sa ovom maskom kosa mi je duže kultivisana, ukroćena. Maska je lepo spusti, ne slepi je i ne masti se brzo zbog nje. Nakon 3-4 nedelje korišćenja ove maske uhvatim sebe da sve češće posežem za njom.
Nanosim je od sredine kose ka krajevima i držim je po uputstvu, 2-3 minut, iako bih želela da je ostavim duže i proverim njeno dejstvo kao tretman za kosu, nisam imala vremena za to.
Kosu češljam kada nanesem masku, kako bih je ravnomerno nanela na sve delove i kako bih skinula višak proizvoda. Uvek koristim češalj koji je plastičan i sa širokim i retkim zupcima, kako ne bih mnogo vukla i štetila kosu.
Nakon korišćenja od svega par minuta primetila sam da mi je kosa mnogo ravnija, što mi nije nužno potrebno, ali je zbog toga vreme stilizovanja skraceno i kosu brže osušim i lakše ispravim ili uvijem. 

Čini mi se da nakon skoro mesec dana upotrebe kosa je sjajna, negovana, nije suva ili od maske onako kruta kao slama. Pod prstima osećam razliku, ali moram još da je koristim da bih videla da li će mi smanjiti pucanje kose usled korišćenja sredstava za stilizovanje, pre svega mislim na fen i presu za kosu.


Mislim da bi ova maska bila možda prejaka za osobe sa masnom ili normalnom kosom.
Ja kosu perem na 3 dana, ali koren kose mi se brže masti kada je nanosim, iako nikada masku ne stavljam od korena kose. Ono što je za mene ogromna prednost je to što mi nije iziritirala koren kose, niti mi se stvorila perut, što zna da bude slučaj sa nekim drugim maskama za kosu.

Meni se jako sviđa ova maska i obzirom da je iz drogerije svima je dostupna. Planiram da ovu recenziju dopunim utiscima naknadno, kada nakon još mesec dana uvidim kako utiče na kosu nakon dužeg korišćenja, jer je za maske za kosu to jako bitno. Za sada sve preporuke, miris ove maske je i dalje nešto najlepše i to što ostaje u kosi mi je dodatni plus, ali ne mogu reći da je ova maska samo to. Moja kosa je nahranjena, smirena i čak samo sa sušenjem fenom skoro potpuno ravna, a to postignem jedino sa Tigi Catwalk maskom. Ako je i vama to potrebno obavezno probajte ovu masku za kosu.
Do novog čitanja pišite mi o svojim omiljenim maskama za kosu, i koliko biste novca izdvojili za masku za kosu.
Pozdrav. ;)
Dunja

  • Share:

You Might Also Like

14 comments

  1. Odlicna recenzija, bas gledam ovih dana tu kolekciju i deluje dosta zanimljivo, verovatno cu probati masku :)

    Novi post - - - >>>

    https://xbeautyplace.blogspot.com/2019/06/balea-mleko-za-kosu-kokosova-voda.html?m=0

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam tu liniju otkrila prije dvije godine u posjetu Irskoj i nosila kući po par pakovanja jer mi je tamo u dva tjedna oporavila kosu nenormalno. Dosta često se farbam iz crvene u plavo u smeđe...svakako tako da mi kosa dosta bude suha, koristim već dvije godine i šampon i regenerator i masku, i sad po novom serum za vrhove i kosa mi nikada nije brže rasla i bila mrska. Nije jako skupo a zbilja se isplati!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E pa bas mi je drago da si ovo podelila sa svima. I meni se sve vise svidja sto je vise koristim.

      Избриши
  3. Koristim sampon i predivan je.Prelepo mirise,i kosa je neznija na dodir.Masku jos nisam koristila ali sampon preporucujem svima. 😊

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas mi je drago da to cujem, ja ne koristim previse njihove sampone zbog silikona, ali verujem da su odlicni ako ti silikoni ne smetaju kosi.

      Избриши
  4. Pozdrav. Da li mozda znate da li ova linija tamni kosu, s obzirom da ricinus tamni kosu kod plavusa. Ja sam prirodna plavusa sa pramenovima i kada sam ranije koristila ricinusovo ulje, kosa bi dosta potamnela. Hvala unapred ukoliko znate odgovor, jer niste naveli koju boju kose imate.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Cao. Nisam sigurna da znam odgovor na ovo pitanje, jer ja sam brineta i moju kosu ne tamni. Svakako ako mislis da moze da promeni boju tvoje kose ok je da je preskocis ili probas kod nekoga jednom da vidis da li ce uticati na to.

      Избриши
  5. Одговори
    1. Cao. Misli da je ova maska dobra za pocetak, a bitno je i koji sampon koirstis. Probaj neke blage sampone poput onoga u DMu koji oni prave za decu. Takodje mislim da botoks za kosu moze da pomogne.

      Избриши
  6. Ja bas danas kupila pa javljam utiske kad budem isprobala😉. Jako mi je bitno da lustim sto duzu kosu jer volim dugu a nikako da mi poraste od srednje duge kose. Zato sam batalila farbanje, koristim decije sampone-kosili, bekutan... Cesto stavljam i kokosovo ulje a evo isprobacu i ovu masku jer verujem da je jako dobra.

    ОдговориИзбриши
  7. I ja masku koristim i Prezadovoljna sam, takodje koristim sampon i regenerator.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da cujem da jos neko voli ovu masku, jer ja je vec treci put kupujem.

      Избриши