CATRICE COSMETICS light correcting serum primer

By Beauty junkie - 21.6.19

Čini mi se da odavno nisam pričala o proizvodu za šminkanje. U poslednje vreme teme su mi uglavnom o nezi koži i mnogo sam aktivnija na IG i tamo možete pronaći videe o nezi kože koje sam snimila i detaljno vam opisala šta sve koristim i na  koji način. Ali danas to menjamo i pričamo ovde na blogu, o proizvodu koji koristim već par meseci i ovo mi je druga bočica. U pitanju je sjajni prajmer za lice Catrice cosmetics naziva Ligh correcting serum primer.

Ovo je lagani i izuzetno sjajni prajemer za lice koji je odlična podloga pre pudera.
Dolazi u malom pakovanju sa pipetom i u bočici je svega 14ml proizvoda.
Iako je količina mala njegova cena od 549din je više nego povoljna. Ovo je prvi put da se susrećem sa sjajni prajmerom i oduševljena sam. Zato sam rešila da još više istražim proizvode sličnih karakteristika. Koliko mi se sviđa ovaj proizvod najbolje govori to što ga kupujem po drugi put i što ne nameravam da ga menjam.


Ovaj serum savršeno odgovara osobama sa suvom kožom, ali i starijoj koži 40/50+ kojoj je potrebno više hidratacije i vraćanje sjaja koži. Ovaj proizvod neće pružiti hidrataciju koži, ali će joj dati divan sjaj u onoj boji koju bismo nazvali biserno bela. Sjaj je i diskretan i intenzivan istovremeno i baš zato mi se sviđa ovaj proizvod. Može da se nanosi ciljano, kao hajlajter na tečni puder ili ispod njega, ali ja najviše volim da ga nanosim kao prajmer, na celo lice, ispod pudera. 

Tekstura mu je tečna i pipeta je odlična za doziranje, ali proizvod je potrebno baš dobro promućkati. Bočica je staklena i ukupan dizaj ambalaže je meni baš jednostavan i privlačan. Ipak nije sve u bočici. Ono što je bitno je proizvod koji je unutra. 
Ja ovaj tečni prajmer nanosim četkicom za puder, jer je tada moguće naneti ga lepo, ravnomerno, četkica ne upije mnogo proizvoda, kao sunđer i dobija se intenzivniji sjaj. Nanošenje sunđerom mi se nije mnogo svidelo baš zbog tog upijanja. Odlično se pokazao i ispod mat pudera, ali i onih hidratantnih, a kada se meša sa puderom pre njegovog nanošenja malo posvetli nijansu, pa imajte to na umu kada ga koristite.


Za nanošenje na celo lice meni je potreno da dva puta pipetom izvučem ovaj proizvod.
Moram priznati da mi je sa prethodnom bočicom bilo teško da proizvod iskoristim do kraja, jer nisam mogla da ga izvadim, a ujendo se zgusnuo pa nisam mogla da ga izljem iz bočice ni kad je okrenem naopačke.
Dizajn cele ambalaže se promenio između dve bočice koje sam kupila, tj. font i natpis su se promenili, a čini mi se da je i proizvod malo ređi što mi odgovara, jer će biti mnogo lakše izvaditi ga  iz bočice i lakše dozirati pipetom.


Proizvod ne produžava trajanje šminke, a ja ga za to i ne koristim, ne promeni teksturu pudera, kada ga nanosim nakon ovog sjajnog prajmera. Tokom dana koža izgleda onako prirodno sjajno i ako ga nanesete u debljem sloju možete dobiti i onaj mokar izgled koji je populara.
14ml proizvoda meni je trajalo mesecima, jer ovo ne nanosim svaki dan i ovo mi je proizvod za one posebne prilike, kada želite potpunu šminku i kada vam treba ono što nazivamo "full makeup look".
Mislim da taj sjajan izgled kože može odlično da izgleda u ovim toplim danima, kada je teško ostati mat i igranje sa sjanim itečnim proizovidma može da poboljša izgled šminke, a da ona ne izgleda istopljeno.


Da i ste već probali ovaj prajmer od Catrice cosmetic? Ako jeste obavezno mi pišite ustiske u komentarima. Takođe pišite mi i šta posebno volite od ovog brenda, jer je za mene Catrice simbol za povoljnu, a kvalitetnu kozmetiku koja stvarno ume da vas oduva koliko je dobra. 
Do novog čitanja pozdrav.
Dunja.

  • Share:

You Might Also Like

4 comments

  1. Одговори
    1. Jao taj nisam videla, bas cu proveriti imaju li i druge boje i kod mene u drogerijama.

      Избриши
  2. Zaista ga nisam jos testirala ,ne znam dali ce biti ok za moju kozu imam masnu kozu

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ja isto imam masnu kozu i nije bas za nas. Mogu da ga nosim kada znam da sminku necu dugo drzati na licu.

      Избриши