New in / Novo Mart 2019

By Beauty junkie - 12.4.19

U martu mi je stiglo dosta proizvoda da ih probam, ali i ja sam kupovala dosta tako da sam rešila sa vama da podelim sve u jednom postu. 
Većinu proizvoda sam probala i testirala i o svakom ćete čuti po nešto, dok vam za pojedine spremam posebne recenzije, jer zaslužuju jedan ceo post.
Naravno većina proizvoda je šminka i beš sam sreća što sa vama mogu da podelim sve ovo.


Počnimo od paketa Golden rose kozmetike koji sam dobila. U njemu su se nalazile 2 nove palete za oči i lice, nova 3 sjaja za usne i 2 mini proizvoda - korektor i ajlajner. 
Palete koje sam dobila zovu se City style face & eye palette i u pitanju su palete koje u sebi sadrže 9 senki, sjajnih i mat, i bronzer, rumenilo i hajlajter.
Po bojama odmah me je privukla paleta broj 2, naziva smokey palette, koja upravo ima hladniji ton od dve palete, i prave senke za postizanje popularnog smokey efekta na očima.
Od 9 senke koje se nalaze u ovoj paleti probala sam većinu, i mogu reći da su mat senke u ovoj  paleti pun pogodak, jako se lako radi sa njima, lepo se sjedinjuju na kapcima i jako lepo blendaju četkicom. Dovoljno su pigmentovane za rad i baš pogodne za početnike. Paleta je dobro osmišljena i bronzer, rumenilo i hajlajter su lepo pigmentovani. Moram reći da Golden Rose ubija kad su hajlajteri u pitanju, jer su tako lepo formulisani, sjajni, prelepo izgledaju na koži, nemaju onaj izgled šljokica na licu već se presijavaju moćno i upečatljivo. Hajlajter, kao i  bronzer i rumenilo iz ove paletice su hladnijeg podtona, pa hajlajter ima roza sivkasti ton i neće pristajati svakome. Smatram da uz neki plavi, crni ili ljubičasti makeup look na očima ova tri proizvoda.
Ono što mi nedostaje u ovoj paleti jeste jedna jako svetla sjajna nijansa koja bi mogla da se koristi u uglu oka, i ispod obrve. Nedostaje i jedna prelazna nijansa, ali ja za te svrhe koristim bronzer iz palete.

Pored 2 palete senki tu su i sjajevi za usne, koje obožavam. Ovo su novi Vinyl gloss sjajevi u nijansama 1,7 i 12. Ovo su visoko pigmentovani i gusti sjajevi za usne, koji po meni najbolje idu uz neki mat karmin. Koristila sam ih sa GR mat karminima i ovo je savršena kombinacija i često je koristim kad želim malo sjajnije usne. Posebno mi se sviđa boja 7, koja je ciklama boja i ja jedva čekam da je koristim, jer mislim da je prelepa. Zato što mi se toliko sviđaju ove sjajevi uzela sam još 2 u nijansama 2 i 3.

Na slici su i dva mini proizvoda i kolekcije slatkog naziva So cute - jedan je mat crni ajlajner, koji sam probala i jako je crn i mat i super trajan na mojim masnim kapcima i baš mi se sviđa.
Drugi proizvod je korektor koji još nisam probala jer imam neke druge korektore koje volim i testiram i nekako mi ovaj nikako nije došao pod ruku. 


Drugi paket koji je stigao dobila sam od Farmasi kozmetike. U ovom poklonu bila je jedna od meni odmiljenih stvari - Farmasi BB krema, o kojoj sam pisala, a sada imam čak dve, jer ih stvarno toliko volim. I juče sam je koristila, a često je mešam i sa drugim puderima da stvorim manju prekrivnu moć i da nekada licu pružim malo hidratacije, a ne stalno mat pudere.
Znam da se ova BB krema mnogima sviđa, s raylogom, jer je po meni ovo najbolja BB krema koju sam probala do sada.
Pored BB kreme tu je i CC krema, koju još nisam porbala, jer je u najtamnijoj nijansi i sačekaće neki drugi trenutak kako bih je nosila.

Veliko iznenađenje za mene bio je mat tečni karmin u nijansi 01. Mat karmini su nešto što jako volim zbog njihove trajnosti, ali često znaju da budu suvi na usnama. Ovaj mat karmin se pokazao kao odličan odabir za svaki dan. Stalno mi je u torbi. Osećaj na usnama je jako lagan, a aplikator je odličan i omogućava lako korišćenje. Prvih pola sata zna da bude suvog osećaja na usnama, ali to nestane i to mi se jako sviđa. Naravno, skida se sa usana kad jedem, ali onako jednako i lepo. Zaista odličan proizvod koji me je oduševio.

Lak za nokte nisam probala, jer sada radim gel lak na noktima, ali mogu da ga probam za pedikir, kada bude prilike.

Jedan proizvod koji mi se posebno svideo je Balzam od nevena. Ovo je po opisu univerzalna krema koja može da se koristi i na licu i na telu, ali po strukturi ovaj balzam je meni super za telo. On je dosta gust i čvrst, a kada ga uzmete među prste toplota tela ga rastopi u ulje. Zato mislim da je mnogo bolji za telo nego za lice i posbno je pogodan za suve delove kože, laktove i kolena. Jedva čekam leto, jer mislim da će biti odličan za nagu kože posle sunčanja, a sada ga koristim samo za kožu na nogama, kada mi je koža iritirana depilacijom ili dodatno suva.


Proizvodi koje vidite na poslednjoj slici su ono što sam ja kupila. Jedno je porudžbina sa sajata Colourpop cosmetics, a ostalo sam kupila u našim drogerijama.

Počeću od proizvoda koji me je oduševio, kom sam posvetila celu recenziju i koji smatram najbolim za moju masnu kožu - a to je novi L'oreal fresh wear tečni puder. Recenzija je tu, a ja se od ovog pudera ne odvajam od kad sam ga kupila i definitvno je najbolji puder za masnu kožu koji sam ikada probala. Ako želite da saznate sve detaljno o ovom puderu pogledajte prethodni post.

Sledeći proizvod koji najviše volim sa ove slike je Colourpop hajlajter Flexitarien koji je "wow". Ne mogu da opišem koliko je lep na koži i sjajan i savršen. Mislim da odgovara svima i da će se svima svideti, i svakako je jedan od najlepših hajlajtera koje imam.
Pored njega sa sajta Colourpop sam poručila dva korektora, koje sam već koristila i o kojima sam pričala. Svakako ovo su korektori koje vredi probati i koji su po meni savršeni za svaki tip kože. Moji su u nijansi 14 i 16, ali čim Colourpop bude opet imao besplatnu poštarinu kupiću i jedan tamniji i jedan svatliji da odgovaraju svima, i da bih mogla da ga koristim i kada dobijem malo boje na koži, ali i za konturisanje lica, jer imaju veliki izbor nijansi koje mogu različito da se koriste. Ovaj korektor je odličan i kao baza za senke čak i na mojim masnim kapcima. 

Pored toga uzela sam i jedan karmin u satenskoj formulaciji, jer mi je to omiljeni vid njihovih tečnih karmina - trajan je i polumat i prelepo izgledaju na usnama i ne isušuju ih. Ovaj je iz kolekcije koju je Colourpop imao sa jednom španskom pevačicom, čije ime ne znam :) ali karmin je savršen. U pitanju je nijansa Chola, koja je tamna i mešavina je boje trešnje i braon, ali više naginje na braon.

Tu su i dva proizvoda brenda Catrice. Jedno je njihov divni korektor Liquid camouflage u nijansi 20, koji dugo već koristim i odličan je ako imate masnu kožu lica. Potpuno je mat i trajan. Ne bih ga preporučila za suvu kožu, jer može da istakne suve delove na njoj. 
Pored korektora uzela sam i prajmer Light Correcting serum primer, koji u sebi sadrži sjajne čestice. Ovo je proizvod koji možete nanositi pre pudera da se koži da suptilan sjaj koji nije preterano vidljiv, takođe ga možete mešati sa puderom, ali pazite ovakav vid upotrebe će promeniti boju pudera i posvetliti je.
Za sada mi se jako svi]a i mislim da je pravi pogodak za suvu i normalnu kožu lica i da će se mnogima svideti Po meni najbolje je da ga nanosite četkom na lice pa preko njega puder. 
Mislim da ću nakon kupovine ovog proizvoda potrežiti još neke koji su sličnog tipa kako bih se više igrala sa tečnim hajlajterima i kremastim konturama.


To je sve u ovom postu. Možda je malo više proizvoda nego obično, ali ja ih gotovo sve koristim od kad sam ih dobila. Nadam se da vam se post sviđa i da ćete mi javiti ako i vi imate neki od ovih proizvoda i želite sa mnom da podelite svoje utiske ili mi preporučite da nešto drugo probam od ovih brendova. 

Do novog čitanja pozdrav. 
Dunja

  • Share:

You Might Also Like

0 comments