Angel therapy makadamija serum za oporavak kose

By Beauty junkie - 20.11.18

Nekako se u ovo doba godine nametnulo da obnovim proizvode za negu kose, ali i da isprobam nesto novo. Kosa mi je duža nego ikad i zato joj treba dodatna nega. Iskreno nisam vešta sa dugom kosom i njeno održavanje i nega su za mene izazov. Možda zvuči čudno, ali ceo život sam imala kratku kosu ili kosu dužine do ramena. Sada sa kosom koja je značajno duža mogu svašta da radim, stilizujem je i uvijam, ali i nega mora biti odgovarajuća.

Upravo zato sam u poslednjih mesec dana posegnula za novim proizvodima koji treba da poboljšaju moju dosadašnje negu. Savete sam dobila od drugarica i ljudi koji imaju dugu kosu, ali i na blogu Zdrava kosa, koji je posvećen temam o nezi kose i čije postove mnogo volim da čitam.
Tamo sam našla mnogo korisnih postova o nezi kose i proizvodima koji mogu da vam pomognu ako imate određeni problem.

Od drugarice sam takođe dobila dosta preporuka, a među prvim proizvodima koje je pomenula bili su proizvodi za negu kose Angel Therapy.
Ove proizvode već dugo gledam na njihovom IG profilu i pošto je reč o domaćem brendu užasno me je zanimalo da li su proizvodi zaista toliko dobri kao što se priča. 
Kada vidite da dele iskustva korisnika koja su pozitivna očekujete da i vas proizvodi toliko zadive. 
U njihovoj liniji proizvoda posebno se ističu proizvodi za negu kose i kože, a ja sam odlučila da prvo probam njihovo ulje za kosu koji oni nazivaju - Serum za hidrataciju i oporavak kose - sa uljem makadamije.



Svi smo već čuli o tome koliko je ovo ulje dobro za kosu i kako utiče na njenu nahranjenost, sjaj i kako može da pomogne kosi ako ga koristimo duži vremenski period. 
Svi smo ludeli jedno vreme za brendom koji ima ime po ovom ulju, ali kako je ta priča prošla otvorila se mogućnost za duge, manje brendove da dopru do potrošača i ponude proizvod istog ili boljeg kvaliteta po pristupačnoj ceni.

Angel Therapy je putem društvenih mreža uspeo da dopre do kupaca, a ovo ulje koje ima u svojoj ponudi je sigurno jedan od proizvoda koji ćete najčešće videti na njihovoj stranici. 
Ulje makadamia je na trećem mestu u sastavu ovog proizvoda što govori o njegovoj visokoj zastupljenosti. Uz ulje makadamia tu su i nezaobilazni silikoni koji pomažu pri smirivanju kose i njenom zaglađivanju. 

Serum dolazi u jednostavnom i lepom pakovanju sa pipetom što omogućava lako doziranje. U bočici je 30ml proizvoda što će vam jako dugo trajati, a cena mu je samo 850 dinara. 
Poizvodi ove kompanije su dostupni samo za poručivanje preko njihovog Instagrama, slanjem poruke u DM. Na vašu adresu dolaze kurirskom službom i plaćate ih pouzećem.


Šta reći o samom proizvodu - mislila sam da zbog svih komentara možda nije sve istina i možda ovo ulje nije toliko magično. Prevarila sam se.
Ovo ulje je jedno od onih koje se tako lepo upija u kosu, možete da osetite kako ne ostaje na dlaci kao film i kako njegova uloga nije samo zaglađivanje kose.
Nakon par nedelja upotrebe iznova i iznova sam oduševljena ovim uljem. Nije ovo nikakva magija, nego dobro osmišljen proizvod koji ima sve neophodne sastojke za negu kose.
Serum nije gust kao neka ulja, i mislim da to doprinosi njegovom bržem upijanju. Ima prelep miris, za koji nisam primetila da se zadržava na kosi, ali ja iskreno i ne smatram miris kose kao dodatan plus kod proizovda za negu, jer me često ti mirisi guše.
Proizvođač govori da može da se koristi na dva nečina, pre pranja kose, tako što natopite kosu uljem, držite ga što duže i nakon toga operete.
Drugi način, koji ja preferiram je da ga koristim nakon sušenja kose, kao poslednji korak u stilizovanju. Nanesem dva puta po par kapi iz pipete i trljam u kosu. Kosu obično podelim po sredini i na taj način trudim se da jednako nanesem na svakoj strani.
Kosa ovaj proizvod upije za sekund. Iskreno ni jedno prethodno ulje nije imalo takvu reakciju na kosi. Kosa mi je lagana, nije masna ni sekunde, i pri tom jasno vidim da se više sija.
Krajevi kose nisu kao slama nakon sušenja, nisu suvi na dodir već potpuno glatki i podjednako mekani kao ostatak kose.

Mislim da ovaj poslednji pasus jasno govori koliko mi se sviđa ovo ulje. Slobodno mogu reći da je ovo najbolje ulje za kosu koje sam do sada probala ( a u konkurenciji su Amika, Macadamia, Wella, Avon i dr). Jednostavno pakovanje, ulje makadamije na visokom mestu u sastvu, brzo upijanje i sjaj koji ostavlja na kosi su sve sami plusevi. Ono što ne mogu rečima da vam prenesem jeste da mi zaista kosa izgleda bolje kada ga koristim. Stilizujem je stalno ili nosim u punđi, a nisam primetila da mi je kosa oštećena, naprotiv, izgleda isto kao da sam se tek ošišala. Mislim da deo tog zdravog izgleda dolazi od ovog ulje. Planiram još dugo da ga koristim i svakako vam preporučujem da ga probate. 
30ml će vam trajati bar 6 meseci. 

Toliko u ovom postu. Ako ste porbali nešto od proizvoda Ange Therapy preporučite mi šta bih još trebala da probam. Znam da me maska za kosu iz iste, makadamija kolekcije, jako zanima, ali ima još toliko toga da se proba, pa podelite vaš utiske sa mnom.
Do novog čitanja Ćao.
Dunja.


  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. Jako lose iskustvo sa Angel Therapy! IZBEGAVATI OVAKVE PRODAVCE, PRITOM BEZ SAJTA I OSNOVNIH PODATAKA!!!!
    Porucila sam njihove proizvode zbog pozitivnih komenatara i preporuka. Skoro dve nedelje cekam paket koji su navodno sutradan poslali Bexom. U call centru kazu da paket nije poslat, pritom gubim vreme cekajuci danima da preuzmem paket kod kuce. Na moju poruku i pitanje sta se desava sa paketom, predstavnica firme na instagramu je bila uvredjena i bezobrazno mi odgovorila da je paket poslat i da prestanem da ih napadam i vredjam.
    Mislim da firma zavisi od kupaca, a ne obrnuto. Dzaba reklama poznatih licnosti kad nemaju elementarnu kulturu prema kupcima i profesionalnost. Za 5 godina prodaje i kupovine na internetu ovako nesto nisam dozivela.


    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se. Kako vreme prolazi i meni je sve problematicniji ovaj brend. Sam kvalitet usluge i nacin reklame su ono sto me sada odbija od njih iako znam da su im neki proizvodi bas dobri, ali sada ne zelim da ih kupujem jer ne podrzavam nacin na koji posluju.

      Избриши