OMILJENO ZA LETO!!!

By Beauty junkie - 17.6.15

Pozdrav.

Malo sam se ulenjila poslednjih nedelja, ali raspust je tu, bar za decu, pa ću imati više vremena za pisanje na blogu, a spremam vam par neočekivanih postova i pisanje o iskustvu ovogodišnjeg putovanja koje planiram i kom se radujem.

Nadam se da ćete biti uz mene i u narednom periodu i saznati nove i sveže informacije o putovanjima, šminkanjnu za leto, pakovanju i slično.

Danas počinjemo sa postovima ovog tipa i pokazujem vam šta je meni omiljeno u letnjem periodu.
Biće reči o dekorativnoj kozmetici, ali i o stvarima koje me raduju kada leto dođe i koje uvek koristim i imam uz sebe.

Počinjemo sa šminkom.
Pokazaću vam šta je meni osnovno u ovom periodu,a ujedno i minimalno, jer kada je toplo, ne želim brdo šminke na sebi, već svež izgled i dobru prekrivenost nepravilnosti na koži. Leto podrazumeva i manikir i pedikir a na slici ćete videti i moje omiljene boje ovog leta. Možda su malo neobične, ali mislim da mi super stoje, i da privlace pažnju baš zato što nisu standardne i jarke kako obično biva u ovom periodu.
Evo i slike proizvoda koji su mi omiljeni u ove tople dane i čine da se osećam super, sveže, i da lepo izgledam uz malo truda...



Evo i pojedinačnno šta je meni osnovno u letnjim danima i zašto.


GR senka za obrve u nijansi 106 i GR mineralni bronzer u nijansi 02 su mi omiljeni u poslednje vreme. Zašto?
Uz njih mi ne treba senka, bronzer ima dve nijanse, pa je tamnija odlična za kapak kao prelazna nijansa. Puder za obrve je izuzetno pigmentovan na očim, daje  jaču nijansu nego na obrvama i odličan je za spoljni ugao oka. Sa ove dve nijanse i maskarom imam savršen jednostavni izgled za svaki dan.


Ako već koristite senke i ako nisu visoko kvalitetne i/ili imate masna kapka kao ja onda je baza za senku obavezna.
Meni je ARTDECO baza za senke pun pogodak. Ona drži senke na mojim očima preko 8 sati i daje na intenzitetu boje, pa ne moram da se brinem koliko će moja šminka izdržati.
U ovim letnjim danima, kad je temperatura preko 30 stepeni ne mogu da zamislim dan bez nje.


U letnjim danima volim da na licu nosim nešto lagano, ali nešto što će me matirati i dati ujednačen ton mojoj koži.
Ujedno pošto lako tamim sa dolasko lepšeg vremena moram da promenim  nijansu pudera koji koristim, a proizvod koji mi najviše odgovara je GARNIER BB krema za kombinovanu i masnu kožu u tamnijoj nijansi.
Ovaj proizvod je dovoljno hvaljen da vam ja neću mnogo govoriti o njemu, ako niste probali ovu kremu do sada, obavezno probajte!



Kad već pominjemo šta koristim na licu, moram pomenuti i omiljenu četku kojom nanosim pudere, BB kreme i sl. 
Ovo je AURA tvor četka koja je u mom posedu mesecima. Perem je jednom nedeljno i do sada ni jedna dlaka nije ispala. U zavisnosti od gustine pudera ili ga nanosim rukama, pa utapkam u kožu pomoću nje ili puder stavim u tačkicama na lice i opet tapkanjem i kružnim pokretima stopim ga sa kožom. 
Četka nije gruba na mom licu, ali mi je trebalo vreme da savladam kako pravilno da je koristim, tj. kako da koristeći je dobijem željeni izgled na koži. 



 Dva omiljena laka u proteklih mesec dana: ESSENCE gel lak u nijansi 37 serendipity i SIXTEEN lak u nijansi 560.  
Ove dve nijanse mogu i da se kombinuju jer super izgledaju zajedno i potpuno su komplementarne. Essence lak je divan, jer se presijava od sive do boje jorgovana u zavisnosti od svetlosti i svi me pitaju za ovaj lak kada ga imam na rukama.


Maybelline BABY LIPS me nije oduševio kada je izašao, zato što nije za zimske dane, jer mi ne hidrira dovoljno usne, ali sada kada je lepše vreme i toplo on je moj izbor, jer ima zaštitni faktor i trenutno ispunjava moje zahteve kada su usne u pitanju.

Leti je uvek teško ukrotiti kosu i držati je puštenu kada je velika vrućina. Istim povodom dezodoransi su nešto što je neophodno.
Evo koji je moj izbor kada je stilizovanje kose u pitanju i zaštita od neprijatnih mirisa.


Prvo ću vam predstaviti ovo šareno čudo koje odmah privuče pažnju.
U pitanju je AMIKA presa za kosu. Imam je oko 2 godine i prezadovoljna sam učinkom. Presa je keramička i vrlo pristupačna. Kupuje se u ALEXANDAR cosmetics radnjama, i ona je moj verni pratilac na svim putovanjima.
Odlična je i za ravnanje i za kovrdžanje kose. Vrlo je laka za korišćenje i dolazi u pakovanju sa dve šnale i u divnoj kartonskoj kutiji koja je istog dezena kao i sama presa.


Kao što vidite posle dve godine malo je istrošena i šarolikost je mestimična, jer se na delu oko loča skinula, ali ništa strašno. Dokle god radi biće u mom posedu, jer je zaista mnogo volim i ovo je jedina presa koja može da ispravi moju kosu bez sredstava za ispravljanje.

Sledeće na redu je lak za kosu. Za leto obavezan, kako bi držao kosu i kad je ravna i kad je u loknama, jer je u ovom periodu teško održati kosu u odgovarajućem obliku zbog sunca, znoja, ponekad vlage u vazduhu itd.
Moji omiljeni su TAFT lakovi ya kosu, koji ne lepe kosi, lako se češljaju i drže oblik koji napravite. Trenutno koristim varijantu sa keratinom i ono što me oduševljava kod ovog proizvoda je miris koji je prelep i koji ne mogu da definišem. Uz to miris ostaje na kosi par sati, što je po meni bonus.


Za kraj posta nešto o dezodoransima.
Ja lično koristim ove mirišljave, jer ne želim da koristim aluminijum hidrohlorid, koji se nalazi u većini puderastih dezodoranasa. Dezodoransi koji nemaju ovaj sastojak, koje sam našla u našim drogeriama  jesu FA, BU i C-TRUE.
Trenutno su kod mene tri, od svakog  brenda po jedan, a pokazujem vam ova dva, jer mi se sviđa njihov miris: BU candz love i FA luxurious moments.


Ako vi znate još neki dezodorans koji nema aluminijum hidrohlorid molim vas da mi napišete koji je u komentarima.

U ovom postu toliko.
Pišite mi šta je osnovno za leto vama, šta volite da nosite na putovanja i da li imamo neke zajedničke favorite.

Do novog čitanja...
Pozdrav!!!
Dunja...

HVALA ŠTO ME PRATITE!!!

  • Share:

You Might Also Like

8 comments

  1. Artdeco bazu sam jako voljela, ali mi se iz nekog razloga uvijek brzo sasuši pa bi bacila pola teglice. Garnierovu BB kremu sam jako voljela i možda ponovim i ja kupovinu za ovo ljeto :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Cula sam na jos par mesta da se artdeco baza sasuši, ali ja nemam takva iskustva, doduše, ja je koristim svaki dan, jer imam jako masne kapke, i mislim da mi je pri kraju. Iskreno ja bih menjala BB kremu za neku drugu, ali nisam sigurna koju da uzmem za jako masnu kozu. Hvala za komentar. Č=

      Избриши
  2. Pegla za kosu je presimpatična, a mogla bih i ja da počnem koristiti Baby Lips, ni mene nisu naročito oduševili zimi, sada bi mi već mogli biti okej :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala za komentar. Baby lips mi je u trenutku kupovine bilo jedino dostupno sa SPF faktorom, ali sam videla da postoji neka nova stvarcica, krema za lice i usne sa SPF 40. Ne znam kako se zove, ali planiram da kupim. :)

      Избриши
  3. Анониман28. јул 2015. 14:32

    Seba med rolon sensitive :-) preporuka

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман29. јул 2015. 12:48

    Neutro Roberts Derma zero

    ОдговориИзбриши