ESTAR - Regenerativna noćna krema - RECENZIJA!!!

By Beauty junkie - 6.6.15

Pozdrav!!!

Družimo se opet. 
Ovog puta vam donosoim recenziju noćne kreme koju koristim, a koju sam dobila zahvaljujući divnoj Tamari Gerić iz ESTAR cosmetics-a, koja mi je poslala uzorak ove kreme.

U pitanju je ESTAR - regenerativna naćna krema.

Koristim je već par meseci i konačno vam predstavljam moje utiske o njoj.

Prvo ću vam govoriti o PAKOVANJU, jer me je oduševilo.

Obzirom da je reč o domaćoj kompaniji sa sedištem u Novom Sadu, jasno je da je teže izboriti se za mesto na tržištu, pored svih komercijalnih brendova koji se mogu kupiti u drogeriama, supermarketima ili manjim parfimerijam.

ESTAR cosmetics zato vodi računa kako o sastojcima svojih preparata, tako i pakovanju, koje je vrlo jednostavno, ali funkcionalno i pokazuje da se razmišlja o kupcu i njegovim potrebama.

Uzorak koji mi je Tamara poslala sadrži 15ml, i spakovan je u jednostavnu plastičnu teglicu koja se izdvaja po tome što sadrži nalepnicu na kojoj piše SAFTY SEAL, kako biste bili sigurni da niko pre vas nije otvarao željeni proizvod.


I baš kada pomislite kako je ovo lep detalj kojim se kompanija izdvaja od drugih, otvorite poklopaci i uvidite da tu nije kraj, kada je reč o samom pakovanju i vođenju računa o proizvodu, tj. kako ga čuvati i kako kupca uveriti da je izabrao pravilno kupujući vaš proizvod.

Ispod osnovnog poklopca se nalazi mali plastični poklopac koji štiti i čuva proizvod od ispadanja, prelivanja tokom transporta i koji pomaže  u pravilnom čuvanje proizvoda i kasnije kada je već u vešim rukama.


ESTAR regenerativna noćna krema se kupuje porudžbinom preko ESTAr sajta (klik) ili u N. Sadu u Tolstojevoj ulici br. 16. Proizvod standardne veličine sadrži 50 ml i košta 636 din. U sastavu ove kreme su sledeći proizvodi:
  • Pantenol, 
  • Alantoin, 
  • Karite buter, 
  • Vitamin E, 
  • Bademovo ulje, 
  • Ulje grožđanih semenki, 
  • Ulje nevena, 
  • Ekstrakti zelenog čaja i margose

Sada nešto i o samom proizvodu:
Ovo je izuzetno lagana noćna krema, koja će odgovarati svim tipovima kože. Na mojoj masnoj koži se pokazala fantastično, jer je gelaste strukture, na onako silikonska, već glatka gel-krema, mislim da bi bio najbolji opis.
Brzo se upija i ne ostavlja masan trag na koži ili bilo kakav film zbog kog koža ne bi disala ili biste osećalli da imate nešto na njoj.
Posle upotrebe ostaje glatka koža koja je hidrirana do jutra. 
Odlična je  i za problematičnu kožu, jer će delove koje vam proizvodi protiv bubuljica isuše potpuno sanirati, već nakon par upotreba, a nećete imati nove nepravilnosti, jer krema nije jaka i ne zapušuje pore.

Za suvu kožu možete je naneti nakon seruma za lice. O tome imate uputsvo na samoj ambalaži proizvoda. ( o serumu za lice čitajte ovde )


Evo i same teksture proizvoda i kako izgleda u ambalaži i na koži:



UKUPNA OCENA: 10/10

Iako sam Tamarinom ljubaznošću dobila ovaj proizvod, on nje poslat radi recenzije, već je ovo moje iskreno mišljenje.
Mislim da svi treba da podržimo domaće proizvode i ljude koji ih prave, jer se vidi da ulažu dosta truda u sve što rade.

Ovaj proizvod koristim svakodnevno i nameravam da ga kupim u punoj veličini, bas kao i serum za lici, koji je postao neizostavan u mojoj jutarnjoj rutini.

Sigurna sam da nećete zažaliti ako probate nešto od ESTAR kozmetike, a Tamara će vam poslati uzorke potpuno besplatno ako niste sigurni da li proizvod odgovara vašoj koži i možete se uvek konsultovati sa njom šta bi vašem tipu kože odgovaralo. Dovoljno je da pošaljete poruku na FB stranici ESTAR kozmetike. (klik)

Toliko od mene u ovom postu.

Kako vam se sviđa ovaj post? Nada se da nisam odužila i pretera u hvalama, ali ovo je retka krema za lice koja odgovara mom tipu kože i koja me je oborila sa nogu ukupnim izgledom i učinkom koji ima na koži.

Ako ste već probali ovu kremu ostavite svoj komentar o njoj, ili napišite koji su vaši ESTAR favoriti. Moj sledeći ulov biće jedan od dva seruma za bore koji proizvode i mleko za skidanje šminke.


Do sledećeg čitanja
Pozdrav!!!

Dunja :*

HVALA ŠTO ME PRATITE!!!

  • Share:

You Might Also Like

0 comments