Mr. Black šampon protiv opadanja kose - moji utisci

By Beauty junkie - 20.4.20

Opadanje kose je prirodan proces koji se dešava bar 2 puta godišnje - u proleće i jesen. Tada je moguće da vam kosa opada jače, ali obično to opadanje prestane nakon mesec dana. Ipak verujem da se svima dešava da ima onih perioda kada vam se čini da je količina opale kose mnogo veća od onoga na šta ste navikli. Ja sam do sada imala 2 puta slučaj prekomernog opadanja kose. Oba puta sam sama rešavala ovaj problem, jer kosa nije opadala u pečatima niti sam imala ikakvu iritaciju temena. 


Prošel godine je bio jedan od tih perioda prekomernog opadanja kose, pa sam ove godine rešila da ne dozvolim da me jesen ili proleće sačeka nespremnu i da opet imam zbog čega da se brinem. 
Imala sam već ustaljenu rutinu i prozvod kom sam verovala u ovakvim situacijama, ali srećom Mr. Black Srbija mi je poslao PR paket u kom je bio šampon protiv opadanja kose. 
Rešila sam da ga probam i vidim ima li efekta. Svakako ako ovaj proizvod "ne radi" znala sam kojim proizvodima mogu verovati. 

Zaista nisam očekivala ništa kada sam počela da koristim ovaj proizvod.  Nikakve recenzije nisam videla niti ga je iko pominjao. Najviše informacija sam našla na Mr. Black sajtu.
Šampon Derma hair je namenjen i muškarcima i ženama koji imaju problem sa opadanjem kose. Napravljen je na prirodnoj bazi i trebalo bi da se koristi bar dva meseca da bi se videli rezultati. 
Upravo ta dva meseca prolaze i ja sam sada sigurna da mogu da vam pišem o ovom šamponu, jer sam ga dovoljno puta koristila. 
Sve o Derma hair šamponu je na ovom linku.


Mr. Black u kolekciji protiv opadanja kose ima kako derma hair šampon, tako i proizvod koji se zove Derma hair fiber, koji je namenjen osobama koje imaju veće zaliske ili ćelave delove na glavi. 
Ja imam mnogo kose tako da nisam mogla da koristim ovaj proizvod.
Čitala sam o njemu malo i ono što mi je poznato jeste da je efekat ovog proizvoda postojan između dva pranja kose. Možete videti slike kako muškarci prekrivaju ćelave delove glave ovim proizvodom i zaista deluje "wow". Kako sam ja probala samo šampon u ovom postu će moj fokus biti uravo on.

Šampon dolazi u pakovanju od 200ml, u tvorođ plastici, koja ipak nije teška za upotrebu. Proizvod se lako dozira i ima zelenkasto-zemljanu boju. Pošto je na bazi prirodnih sastojaka ne mogu reći da mu je miris lep, ali ja sam navikla da često efikasni proizvodi ne mirišu lepo, tako da me to nikada ne odbija od upotrebe nekog proizvoda. 
Miris se ne zadržava na kosi, a i ja uvek koristim masku za kosu nakon šampona, tako da one imaju primat kada je miris kose u pitanju. 
Predlog proizvođača je da ovaj šampon nanesete na kosu i ostavite da deluje 2 min. Ovo je odlična prilika da tada masirate teme i pomognete svojoj kosi dodatno.
Šampona sam koristila tako što bi obično prvo šamponiranje započinjala nekim od šampona u kupatilu, a pri drugom šamponiranju bih koristila ovaj proizvod.
Našamponiram, ostavim da deluje dva minuta, blago masiram teme i  isperem. Prva dva puta kada sam koristila ovaj šampon nisam primetila nikakve efekte, ali sa trećim korišćenjem to se skroz promenilo. Mnogo manje kose mi je opalo, gotovo 2 trećne manje i taj efekat se nastavio pri svakom sledećim pranjem. 


Jutros sam opet oprala kosu, ali ovaj put sam koristila obične šmpone kako bih videla da li se opadanje vraća, i bila sma iznenanđenja, jer je količina opale kose bila još manja. 
Ono što je posebno primetno kod korišćenja ovog šampona jeste da kosa nakon njega nije suva ni kruta i ima dodatni volume, nekako je "živa" i meni se jako sviđa taj efekat. 
Iako ja imam dosta kose, nekad i previše, jako mi se sviđa efekat punije kose koji dobijam ovim šamponom, a činjenica da zaista smanjuje opadanje kose je dodatni + za ovaj proizvod. 

Ovaj šampon možete naručiti online, i cena mu nije previsoka, posebno za šampone protiv opadanja kose - 999din. Ovakvi proizvodi znaju da koštaju više hiljada dinara, pa verujem da je ovo odlična investicija. 

Ako ga koristite kako sam ja, sigurno će vam trajati 2-3 meseca. 
Nastavljam sa korišćenjem ovog proizvoda, a sigurna sam da ću mu se vraćati kad god mi zatrema pomoć oko opadanja kose. 
Ako vi imate neki teži problem sa opadanjem kose, koji nije izazvan sezonskim opadanjem, potrebno je da se konsultujete sa dermatologom. Ovi proizovdi nisu svemogući i ako vam kosa opada u pečatima ili na temenu imate promene obavezno konsultujte stručnjaka i ne pokušavajte ništa na svoju ruku. 

Ovo je sve u današnjem postu. Čujemo se uskoro, sa novim recenzijama. 
Do sledećeg čitanja - pozdrav.
Dunja.



  • Share:

You Might Also Like

0 comments