MUR x Roxy paleta za konturisanje - recenzija

By Beauty junkie - 8.12.19

2019. godina se zaokružuje i završava, a ja sam baš nekako poslednjih meseci ove godine pronašla proizvode koji su tako brzo postali moji favoriti i koji će sigurno biti oznčeni kao najbolja kupovina u 2019.
Ovo je paleta koju sam impulsivno kupila, a ispostavilo se da je jedna od najboljih u ovoj godini.
Paletu sam uzela na sajtu beautyabay.com, jer sam želela da probam nešto od brenda Makeup Revolution, jer do sada, koliko god to čudno zvučalo, ništa iz njihovog asortimana nisam probala.

Paleta me je privukla jer mi je treba proizvod za konturisanje, koji nije preskup, a koji ima vise od jedne nijanse. Takođe mi se svidelo što su ovde zastupljeni i hajlajteri, pa je paleta zgodna za put. 
O MUR proizvodima sam čula različite utiske, ali ono što je nekako zajedno recenzijama koje sam videla online jeste da su proizvodi koji su nastali kao saradnja uvek opisani kao proizvodi boljeg kvaliteta. 


Kao i svaki put kad nešto naručujem online ja uvek prvo istražim što je više moguće o ovom proizvodu, a pored toga gledala sam i samu recenziju i otkrivanje proizvoda koji je snimila Roxy. Ovo je jedna od 3 palete koje su se našle u prodaji i meni je ovo sigurno bila jedina potrebna i ona koja me je zainteresovala. 
Ovo je paleta za konturisanje i posvetljivanje lica i sastoji se od 4 nijanse pudera za konturisanje i 4 hajlajtera. Svaka nijansa ima 2,5g što čini ukupnu gramažu ove palete od 20gr. Palete je dostupna i u Srbiji u prodavnicama Alexandar cosmetics za 1550din.
Paleta ima odlično ogledalo i mislim da je za putovanja sjajna. Nosim je stalno sa sobom i u njoj imam sve što mi treba kada su proizvodi za lice u pitanju.

Nijanse u paleti nemaju imena ali je peleta jasno podeljena na deo za konturisanje i dao za hajlajtere. 
Kada je moja stigla sa beautybay sajta nazalost 2 nijanse hajlajtera su bile polomljene. Srećom, kao toliko puta pre sve sam spasila uz pomoć alkohola, tako da paleti sada ništa ne nedostaje. 
Na slikama ćete lako uvideti koje nijanse su bile slomljenje, ali meni ne smeta, i njihovo popravljanje nikako nije uticalo na kvalitet proizvoda ili njegove performanse.  

Puderi za konturisanje su vrlo pigmentovani i jako laki za blendanje. Jako mi se sviđa sam ton pudera i to što su gornja dva pudera hladnijeg podtona dok su dva tamnija puder toplog podtona i jako je lako i lepo mešati ih.
Najtamniju nijansu jedva da koristim i to je verovatno jedina boja koja nije taknuta u mojoj paleti. Ako pogledate malo bolje videćete da hajlajter koji je do ove nijanse malo se trusi i da su sjajne čestice malo prešle i na sam puder za konturisanje.


Hajlajteri iz ove palete su pravo iznenađenje, jer nisam očekivala da će mi se toliko svideti.
Napravljeni su tako da odgovaraju različitim tipovima i tonovima kože. Ja koristim i mešam čak 3 od 4 koji se nalaze u paleti. Naravno svaki hajlajter može biti senka za oči, tako da se igrajte i probajte kako će izgledati na očima. Najtamnija nijansa nije za naše područje, ali baž zato probajte da je iskoristite pametno i da što više proizvoda u jednoj paleti bude upotrebljeno.
I najtamnija nijansa pudera za konture može biti senka, u suštini baš svaki deo ove palete možete da koristite za lice ili oči.


Meni su hajlajteri u ovoj paleti fenomenalni, a i ovaj ljudičasti je lako iskoristiti ako ga nanesete kao poslednji sloj i ako ga blago nanesete četkicom nakon nekog drugog hajlajtera.
Bila sam skeprična u vezi sa ovom nijansom, ali sam pogrešila, jer izgleda prelepo na koži kada se meša sa nekim od druga dva hajlajtera.

Uostalom pogledajte i samo kako sve nijanse izgledaju na koži.


Stvarno imate sve moje preporuke da probate ovaj proizvod. Ako ste jako svetle puti ne verujem da će vam odgovarati, ali za nas koji nismo prebledi ovo je odličan proizvod koji će vam odgovarati i koji ćete moći da koristite na razne načine.

Cena i kvalitet palete su odlični i verujem da ću kupiti još jednu paletu kao rezervu, jer mi se baš sviđa.
Toliko u ovom postu. Do novog čitanja pozdrav.
Dunja.

  • Share:

You Might Also Like

0 comments