Mixa krema za osteljivu kožu sklonu aknama - recenzija.

By Beauty junkie - 23.7.19

Mixa brend nije često bio u mom fokusu, jer do sada nisu imali kolekciju za masnu kožu ili kožu sklonu aknama. Srećom i to se promenilo. Skoro sam u drogeriji videla i kupilada micelarnu vodu koja je namenjnena nama masnokožcima, a danas vam prenosim utiske o jednoj supe pristupačnoj kremi za masnu kožu sklonu aknama, koja mi se baš sviđa i od kad sam je kupila koristim je svakodnevno.


Leti za moju masnu kožu sklonu bubuljicama tražim lagane kreme koje mi neće biti teške na licu, ali koje će dati hidrataciju i koje će smanjiti lučenje sebuma. Ova krema upravo obecava to - matiranje i smanjenje nepravilnosi. Jedan od sastojaka joj je Cink koji doprinosi mat izgledu koze, takođe u sastavu ovog proizvoda je i salicilna kiselina koja je na visokom mestu u samom sastavu i treba da pomogne smanjenju bubuljica. Iako na kutiji pise da proizvod ne sadrzi alkohol u sastavilu ga ima, jer je svakoj kremi potreban za bolje vezivanje razlicitih sastojaka.

Krema je gelaste i lagane teksture i jako brzo se upija. Daje mat izgled koži i to mi se baš sviđa. Pošto ima salicilnu kiselinu nakon ove kreme ja obavezno nanosim SPF.
Tokom ovih nedelja nanosila sam je ujutru. Mat izgled je ono sto mi treba pre šminkanja i pokazala se kao dobra podloga za šminku. 

Mislim da to što sadrži salicilnu kiselinu pomaže u kontrolisanju manjih nepravilnosti na mojoj koži. Mogu da primetim da mi koža biva čistija, posebno u danima pms-a kada se obično više masti i izbijaju mi bubuljice. Mislim da mi ova krema pomaže da ih brže i bolje suzbijem, zalečim, da budu manje vidljive. Opšti ton kože je ujednačeniji i kako sam počepa da je koristim smanjila sam i upotrebu tonika sa kiselinama, kako ne bih radila preterani pilinh. 


Jedini nedostatak ove kreme je što me ponekad blago pecka. I ne svaki put i kod svakog nanošenja. Peckanje je samo kratkotrajno i ne ostavi nikakve tragove na koži, crvenilo ili suve delove. Nisam još otkrila kada dolazi do tog peckanja i zašto, kao ni šta bi mogao biti uzrok tome - jedino što mi pada na pamet je alkohol u kremi, ali nije ovo prvi put da koristim proizvod koji u svom sastavu ima alkohol. 
Nadam se da je ovo neka slučajna reakcija i da će nestati. 
Ovo može da bude i posledica mešanja dva sastojka iz različitih proizvoda koje koristim, ali još nisam shvatila šta izaziva to peckanje. Svakako ono nije neprijatno i jako, ujedno jako kratko traje, svega par sekundi pa mi i ne smeta, ali morala sam da napomenem, jer je moguće da će i neko drugi imati isti osećaj na koži. 


Svakako ću kremu koristiti do kraja jer mislim da je odnos cene, kvaliteta i onoga što dobijate odličan. Za 799 din dobijete tubu sa 50ml proizvoda i kremu koja je baš namenjena nama sa masnom kožom, što je u drogeriji retko.
Mislim da je ovo odličan proizvod ako vam treba nešto blago, a efikasno protiv bubuljica. Takođe ako ste tek počeli da neguje svoju kožu mislim da ovo može biti odlična krema kojom biste započeli svoju negu kože, a kasnije je nadogradili.
Mixa me je baš prijatno iznenadila ovom kolekcijom, jer i micelarna voda im je odlična, a ovo je drugi proizvod koji probam i mogu reći da su napravljeni baš kako treba da bi targetirali problematičnu, mansu kožu.

Toliko u ovom postu. Nadam se da vam se sviđa i da sam vam pokazala povoljnu opciju kada su kreme za lice u pitanju, a koža vam je masna i problematična. Ako ste već probali ovu kremu obavezno mi pišite svoje utiske, kao i predloge šta ja da probam ili o čemu da vam pišem na blogu. Pratite moj IG profil jer tamo možete naći videe o nezi masne kože u kojima detaljno opisujem kako se nositi sa masnom i problematičnom kožom.
Do novog čitanja pozdrav.
Dunja.

  • Share:

You Might Also Like

0 comments