Empties again (x16)

By Beauty junkie - 3.3.19

Postovi o potrošenim proizvodima često nisu najpopularniji, ali su meni za pisanje zanimljivi, jer često prolazeći kroz prazne bočice setim se šta sam volelal, šta bih trebala ponovo da kupim i zašto, ali i onih proizvoda koje treba zaobići, jer stvarno ne vrede potrošenih para i ne služe ničemu.

Danas vam pišem o proizvodima koje sam potrošila u prethodnih par meseci. Neke sam kupila ponovo, neke neću nikako kupiti opet, ali drago mi je što mogu i sama da se setim šta mi je sve dolazilo pod ruku i koliko zapravo kozmetike trošim na mesečnom nivou ili svaka 2-3 meseca.

Jako sam srećna što sam pročitala da će do kraja godine biti moguće vraćati ambalažu potrošenih proizvoda u drogerie, koje će biti zadužene za reciklažu istih. Nadam se da će to do početka primene biti lepo uređeno. 

A sada o potrošenim proizvodima. Mislim da ću početi sa onim proizvodima koji imaju veću ambalažu i mililitražu. Ako me pratite znate da sam imala problem sa opadanjem kose i da sam odlučila da minimum 3 meseca koristim Allin šampon za kosu, koji je domaći proizvod, potpuno drugačijeg sastava i teksture od standardnih šampona za kosu, a koji je namenjen upravo rešavanju problema opadanja kose.
Potrošila sam več dve bočice, treću trošim sad i mada mi je prvobitna namera bila da koristim ovaj šampon 3 meseca sigurno ću ga koristiti duže, jer želim da vidim da li će pomoći i kod rasta kose a ne samo opadanja. Uskoro vas čeka post o ovom proizvodu nakon 3 meseca korišćenja, a sumiraćemo njegov uticaj na moju kosu i nakon 6 meseci.


2 micelarne vode sam potrošila - jedno mini pakovanje Garnier dvofazne micelarne, i jedno veliko pakovanje Balea micelrne vode, ljubičaste. Baleu sam kupila po drugi put, i sigurno ću je kupiti opet, mada u roza pakovanju, jer svi kažu da je bolje za kožu, ali trenutno koristim druge micelarne vode, čisto da promenim malo.
Garnier dvofazna micelarna je odlična za skidanje mat karmina, i to je jedina namena za koju je meni potrebna. Malo je masna za moju kožu i nekako mi se čini da ni nakon umivanja ne skinem taj masnjikavi osećaj sa lica.

2 dezodoransa su tu - standardno jedan mora biti FA (ovaj narandžasti Bali kiss mi se nije jako svideo, jer je miris čudan, a uz to ima aluminijum što nisam očekivala i  sigurno ga neću opet kupiti), dok je drugi Balea. Ova kolekcija Balea dezodoranasa je bila dostupna zimus, više nije, i baš mi je žao jer su jako lepi, bez aluminijuma i imaju odličan raspršivač, nemaju jak miris, a svakako utiču na to da se manje znojite i da se to ne oseća.

Pored toga na slici je i velika bela bočica bez natpisa, koja je od skidača za nokte, koji pravi domaći brend Still. Moram reći da iako je pakovanje praktično, ne sviđa mi se preterano i trenutno koristim jedan mnogo bolji skidač. Obično kod acetona - skidača laka za nokte tražim da mi ne izbeli nokat po skidanju laka i da ne osećam suvoću na prstim, oko noktiju i na samim noktima. Still nažalost uradi baš to što ne želim, tako da ga neću koristiti opet.


Potrošila sam jedan Batiste šampon za suvo pranje kose, i već imam drugi. Uvek biram između ovih šampona i Dove. Kupujem ono što je na sniženju. Dove je malo bolji, jer nema beli trag, ali u svakom slučaju sve preporuke i za jedan i za drugi brend.
Tu je i mini  pakovanje laka za kosu iz DMa. Ovi lakovi za kosu su jako praktični, možete da ih nosite na put u ručnom prtljagu, a ne slepe kosu i nisu jaki. Sada sam kupila novi, sa braon poklopcem, koji je navodno jači. Uvek imam jedan kod sebe da mi bude tu ako idem na dan - dva, ali i za nastupe sa folklorom, jer je mnogo lakše nositi ih nego veliki lak za kosu.

Tu je i jedna od omiljenih stvari koju sam otkrila krajem prošle godine i koju obožavam. U pitanju je NC kozmetika sapun za čišćenje četkica, koji je domaće proizvodnje i koji je odličan za čišćenje sunđera za šminkanje i četkica. Ima u sebi ulja pa je lako otkloniti sve ostatke proizvoda sa alata za šminkanje, a cena mu je samo 400din što je mnogo jeftinije u odnosu na sve druge proizvode slične namene koji su dostupni kod nas.

Prethodni meseci su prošli u trošenju mojih omiljenih partfema, jedan nažalost više nije dostupan - Cavala Serpentine, koji sam čuvala i trošila retko, i uglavnom zimi, jer je izuzetno jak i nije za svakoga. Meni je ovaj miris prelep i rado bih ga opet koristila, ali se ne proizvodi više.
Drugi parfem koji sam potrošila je meni omiljen za leto Moschino Funny prelepe ambalaže i još lepšeg, svežeg, letnjeg mirisa. Kupila sam već novi, i uvek ga imam uz sebe, i nadam se da i neko od vas deli sa mnom ljubav prema ovom parfemu.


Nekako sam uspela da potropim i dva pudera. Maybelline super stay u nijansi 28 mi je jedan od omiljenih i imam još dve bočice sa 2 druge nijanse. Nosila sam ga sa sobom i na put u Dohu, i stvarno se odlično ponaša kada je temperatura oko 20 stepeni, kada je sunčano i toplo, ali ne onako prevruće, kada se sve na licu topi.
Obožavam ovaj puder stvarno, ali rame uz rame sa njim je i LA girl pro matte tečnin puder koji je jedan od najboljih mat pudera koje sam probala. Dostupan je na sajtu beautybay.com. Cena mu je na sajtu oko 11 evra i vredi svake pare. Celu zimu sam ga koristila i nijansa natural je baš za moj ten. Još 2 bočice sam poručila, jer mi se stvarno toliko sviđa. Ako biste da ga probate možete ga naručiti i na IG profilu @Simnkabrend, gde košta 13 evra.
Nikako ne stižem da posvetim poseban post ovom puderu, ali hoću uskoro. Već duže vreme planiram da napišem uporednu recenziju Pro Matte i Hd pudera istog brenda i nadam se da će u naredna dva meseca to biti moguće.

Na slici su još ampule za negu kose Selective ili popularno zvane Botoks za kosu, koje od kad sam probala koristim bar jednom mesečno i promena na kosi se vidi, jer su one tu da održe kvalitet moje dlake i pored stalnog peglanja i feniranja. Na blogu Zdrava kosa imate više o njima i Aleksandra zaista piše odlične postove o nezi kose, kod nje sam i pronašla ovaj proizvod, pa trk na njen blog da pročitate zašto su ove ampule toliko dobre.

Jedan od proizvoda koji kupujem stalno, ali retko pričam o njemu jeste Ziaja krema za ruke. Jedna je potrošena, a imam već 2, jer jednu držim u stanu, a drugu na poslu. Porbala sam mnogo krema za ruke, ali Ziaja su mi najbolje, jer se upiju u roku od 5 sekundi i ne ostavljaju nikakav masan osećaj na rukama. 

O Burra kremi koja je na slici ne moram mnogo da pričam, jer stalno pominjem koliko mi je ova krema dobra, pogodna licu i zaista nisam našla ni jednu drugu kremu koja bi mi odgovarala ovoliko. Trentno testiram i neke nove proizvode, pa ćemo videti da li će neki od njih pobediti Burra kremu kada je u pitanju nega moje masne kože. 

Na slici su i Q10 ampule koje se mogu naći u DM drogerijama, a deo su Balea brenda. Ove ampule su mi zimus bile super ako ih koristim jednom u 2 nedelje. Imaju dosta silikona, ali utisak pod prstima je da su uljane. Sumnjam da imaju nekakvo magično dejstvo, ali u hladnim danima, kada mi vetar isuši kožu one su mi baš prijale, jer daju instant hidrataciju, i mada deluju kao uljane jako brzo se upiju i ne ostave trag na koži. Kako im je silikon glavni sastojak ne bih se usudila da ih nanosim na kožu stalno i često, jer nisam sigurna kako bi moja koža reagovala na to. Ne verujem da ću ih kupiti ponovo, jer kako dolaze topliji dani neće mi biti potrebne.

Na prethodnoj slici još je jedan proizvod koji neću ponovo kupovati. U pitanju je EOS balzam za usne. Iako sam prethodno pisala o ovom balzamu, kada je tek dospeo u Srbiju i svi se pitali da li je vredan novca, desilo se da ga je nadmašio Carmex, koji je za moje usne mnogo bolji, a duplo jeftiniji.


Na sledećoj slici su svi mini proizvodi ili oni koji su nakon upotrebe postali mini.
Znate već da mi je jedan od omiljenih ajlajnera Essence Liquid ink, i kao što vidite jedan sam potrošila, a sledeći već koristim, jedno vreme sam probala neke druge ajlajnere, ali sam se vratila ajlajneru koji sam prvi probala i super mi je što je i dalje toliko dobar. Za 400 dinara dobijate potpuno mat i crn ajlajner koji na mojim masnim kapcima traje ceo dan.

Nekako u ovom postu svega imamo po 2 - pa tako i dva balzama za usne. Beli je propantenol koji sam koristila letos, onda ga zapostavila, pa mu se vratila. Mislim da je ovo proizvod koji zbog SPFa treba koristiti leti, lep je, masan i meni to leti baš treba. Naravno po nazivu pretpostavljate da je pantenol osnovni sastojak.
Drugi blazam je Blistex, koje je pre bio dostupan u Srbiji, a ovo je neka moja stara zaliha sa sajta iherb.com. Ovi balzami  su odlični, jako lako nahrane ispucale usne, ali kao što znate ako me pratite na IG od kad sam probala Carmex, stalno ga koristim i uvek imam 2 kod sebe.

Proizvod koji sam konačno opet naručila i jedva čekam da stigne jeste ovaj korektor koji je potrošen, a ako ne prepoznajete ambalažu u pitanju je Colourpop brend. Ovaj korektor je meni odličan, hidrtantan, dobro pokriva, traje na licu ceo dan, samo moram malo da pazim da ga ne nansim u predebelom slojujer zna da se uvuče u borice. Colourpop korektor je oličan i kao baza za senke. Nijansa ovde je NC20, ali je mnogo žuta, tako da sam sada naručila nova dva u svetlijim nijansam i jedva čekam da stignu i da ih probam.

Aura olovka za obrve u broju 05 je tkđ. na slici. Jako dugo koristim ove olovke i smatram da su odlične. Znam da Aura kozmetika ima noviji proizvod u vidu tanje olovke za obrve, ali meni su ove standardne olovke uvek bile dobre, jer su mekane i imaju voska u sebi koji pomaže da obrve ostanu na mestu. Trenutno rpobam olovke drugog proizvođača i sumiram utiske, pre nego što odlučim da se vratim Aurinim olovkama.


Na poslednje dve slike vidite neke maske koje sam potrošila. Ljubičasto pakovanje je piling za stopala u vidu seruma koji se sipa u čarape. Iako sam viđala razne slike i videe kako ovo funkcioniše i koliko je intenzivno na mojim stopalima efekat nije bio tako snažan (ne znam da li sam ja dovoljno dugo držala serum na nogama) svakako ovo je rpoizvod koji ću probati još jednom pre nego što kažem da li valja ili ne, ali je sam koncept fantastičan i odličan kada želite spa kod kuće.

Egg white pack je sa sajta iherb.com i ovo je set od 7 setova trakica/flastera za skidanje mitisera sa nosa, čela i brade. Ovaj proizvod je super, ali ne treba ga koristiti baš po uputstvu. Potrebno je nakvasiti delove lica na koje stavljate ove flaster i držati ih na njima dok se potpuno ne osuše i minut - dva duže. Preporučeno je držati ih 10 ili 15min u zavisnosti od godišnjeg doba, ali meni se tada previše zalepe za kožu, i gotovo ih je nemoguće skinuti. Kada ih konačno skinem koža je crvena, a ne vidim da su mitiseri uklonjeni. Kada god ih držim do sušenja i koji minut preko toga (max. 5 do 7 min) uspem da ih skinem u jednom potezu, i na samim flasterima vidim mitisere koji su izvučeni. Znam, zvuči odvratno, ali to je uloga ovih flastera i sigurno ću h kupiti opet.

I došli smo do kraja. Svi potrošeni proizvodi su pobrojani. Da li nešto od ovoga vi koristite i volite? Da li neki od proizvoda meni odgovaraju, a vama ne? Pišite mi. 
Do novog čitanja pozdrav.
Dunja!

  • Share:

You Might Also Like

0 comments