Balea mleko za kosu

By Beauty junkie - 22.10.18

Jedan brzi post koji je zapravo stari / novi post, jer je prvi put objavljen 2014, davnoo,  a danas je osvežen, jer sam se vratila starom proizvodu koji me je iznova oduševio.
Ponovljena ljubav na prvo korišćenje, a reč je o brendu koji je svima dostupan i koji je vrlo pristupačan. U pitanju je Balea mleko za kosu sa mirisom manga.



Mleko ima ulogu live in kreme - štiti tokom feniranja i pomaže pri češljanju ( reči na deklaraciji ), ali ja bih dodala da ovo mleko i ravna kosu i odlično je ukoliko vam se kosa lako ispravlja fenom, a svakako će pomoći i kada koristite presu za kosu, samo tada obavezno nanesite sprej koji štiti kosu od visoke temperature, iako na ambalaži stoji da je ovaj proizvod i za to, ja lično volim kad imam nešto što je posebno namenjeno zaštiti od toplote, ili dodajte neko ulje za kosu koje ćete koristiti nakon stilizovanje kose.




Mleko ima predivan miris, kao sve Baleine stvarčice, a po sastavu nije preopterećeno jakim silikonima, a takođe je pogodno za vegane.
Mleko je ređe teksture i za moju dužinu kose potrebne su tri pumpice da bih ga ravnomerno rasporedila po kosi i osetila neki efekat. Miris dugo traje i ostaje u kosi, a dlaka će vam nakon ovog mleka glatka i lepa na dodir.
Proizvod je srednje gustine i bele boje, i jako se jednostavno nanosi i dozira, jer ima pumpicu.


Cena ovog mleka je preko 385 dinara i naravno dostupno je u svim DM drogerijama.
Za ovaj novac dobijate proizvod koji je odličnog kvaliteta i koji će vam pomoći u oblikovanju frizure. Od kada ga koristim mnogo mi je lakše da ispravim i stilizujem kosu i zaista imam osećaj lepe, negovane, glatke kose kada koristim ovaj proizvod. 
Prethodni put kada sam koristila ovo mleko, kosa mi je bila zaštićena od sunaca i soli i nisam morala da se šišam posle mora. Očekujem isto i sad - da mi kosa duže vreme bude zdravija.

Da sumiramo! 

100% sam za ovaj proizvod i mogu reći da parira svim visokobudžetnim i profesionalnim proizvodima, a košta mnogo manje. 
Ovaj proizvod ćete sigurno brže potrošiti nego neki profi, ali za novac koji dajete dobijate više nego što očekujete.
Baleino mleko za kosu je za mene pravo iznenađenje i uživanje za korišćenje. Drago mi je da sam ga ponovo probala i da što nije razočaralo.

U ovom postu toliko. Jeste li do sada koristili ovaj proizvod? Koji proizvod iz DM drogerija biste preporučili?
Vidimo se uskoro!
Dunja



  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. Obožavam ovaj proizvod. Koristim ovo mleko za kosu već mesecima i dosta mi znači jer imam kovrdžavu kosu, lokne mi se ne slepe, kosa mi prelepo miriše, obožavam ovo mleko stvarno. Ponekad uveče stavim na kosu malo više mleka, ispletem pletenicu i onda kosa preko noći upije i bude negovana ujutru. Baš sam fan Baleinih proizvoda :)

    ОдговориИзбриши
  2. Pixie drago mi je da jos neko ima lepo iskustvo vezano za ovaj proizvod. Meni je bilo pravo otkriće na moru, jer koristim već dugo Amiku. Svi Baleini proizvodi su zaista kvalitetni i uvek se radujem kad probam nešto njihovo. :)

    ОдговориИзбриши