Maybelline tattoo brow - review / recenzija

By Beauty junkie - 17.6.18

This post is for sure about one product that actually worked and blow my mind how cool and useful it is. 
Now I told you everything in just one sentence but if you want to know what are the pros and cons of this product and how to use it in the best possible way stay till the end of this post.
Brows are a big thing now and in the past two years. Products that we use for brows are sell from drugstore high-end brands and they can be really pricey. I love some drugstore products that you can use daily but today we will speak about Maybelline tattoo brow - a product that should last 3 days on your brows and save you some time when it comes to preparing in the morning or for some special occasions.

Ovaj post je posvećen jednom od pproizvoda koji me je oduševio već pri prvom korišćenju. I možda sam ovu recenziju već otkrila i završila, već prvom rečenicom, ali ako vas zanima zašto mi se Maybelline tattoo brow toliko sviđa, nastavite da čitate. 


Tattoo brow is a gel-like product that you apply on your brows, leave for 20 minutes and peel off - it should tint your skin and stay there for 3 days. It comes in a tube packaging with brush applicator similar to lip gloss applicators. This way its so easy to apply and you can control shape you need.
Thicker you apply gel more intensive will color be. My shade is dark brown and this product comes in 3 shades. When I apply it looks much darker and it peels off to cool toned brown that has a hint of gray in it. As days go by color fades and it gets warmer toned brown. At the end of the second day, most of the tint goes off from my face because I have to oily skin and that really impacts the longevity of this product.
However, I love how this works because it saves me a lot of time in the morning and I can do my makeup in just 10-15 minutes, and before that, I neede 10 min just for brows.
Maybelline really made such a fun, easy to use product that really works and for someone that works or doesn't want to spend to much time on makeup in the morning it works great.

Obrve su tokom poslednji godina postale nezaobilazni deo svakodnevnog šminkanja. Velike, čupave, prirodne ili kao nacrtane, različiti tipovi obrva se nose u različitim prilikama, one su nešto kao vaš asesoar, ali i deo koji značajno doprinosi ukupnom izgledu šminke i koji uokviri celo lice i istakne oči. 
Ponekad je sam proces crtanja i dorade obrva veoma naporan i oduzima vreme. Na tržištu je bezbroj proizvoda koji služe ulepšavanju obrva, a Maybelline je ovim proizvodom našao način kako da efikasno, brzo i lako stignete do savšenih obrva koje će trajati bar 3 dana. 
Tattoo brow je proizvod koji je teksture gela - smole i koji pomaže da vam se obrve i koža oko njih oboje. Dolazi upakovan u tubu sa aplikatorom kao kod sjaja za usta. Upravo je ovaj aplikator razlog što lako i precizno možete naneti proizvod. Po mom iskustvu potrebno je gel naneti u debljem sloju i ostaviti ga da se osuši, minimum 20 minuta. Nakon toga gel se oljušti i ostaje vam boja na obrvama i koži. Imajte na umu da je proizvod mnogo tamniji od onoga što vam ostaje na koži, ali ne bojte se kada ga nanosite.
U Srbiji je ovaj proizvod dostupan u DM drogerijama i Lilly online prodavnici. Moj gel je u nijansi dark brown i kupljen je u Londonu, a kod nas je dostupan u ovoj nijansi i nijansi Medium brown, cena na sajtu Lilly drogerije mu je 1489 din, a u DM-u je bio na sniženju za nekih 1050 dinara, ali svuda je bio rasprodat i to sa razlogom.
Boja proizvoda nije naznačena na pakovanju, potrebno je da pogledate na poleđini proizvoda, gde je sam opis proizvoda i tu malim slovima piše nijansa.


I tried this for 3-4 times now. I can say that this will be great for summer and beach but also I must say more you use water product will more easily come off.
If you train or have some physical activity that makes you sweat, brows will disappear in one day. So if you are sports type this product will not be for you. It will be the same as if you put any other brow product.
In my case and for my every day use this product is perfect. I love it and I film how I apply it the first time I did it on My Instagram stories and now you can find it there under highlighted stories.

Have you tried this product? Do you like it?
Share with me your thoughts about it and which product is the best for your brows.
Till next post by.
Dunja!!!

Kada proizvod jednom nanesete i oljuštite naredna 3 dana imaćete izgled prirodnih i punih obrva, a vremenom će boja na koži da bledi. Dark brown je nijansa koja je braon sa sivim podtonom (hladna braon), a tokom vremena bledi na toplu braon boju. Drugi dan nakon nanpošenja ja popunim neke sitne delove obrva za koje mi se čini da su izbledeli, a treći dan boje je znatno manje, ali ako se ne šminkam neću dodavati ništa.
Testirala sam proizvod i kod kupanje i pranje kose i nije se skinuo, ali npr. trening, probu ili neku drugu fizičku aktivnost ne podnosi najbolje. Obrve su mi se tada skinule odmah po nanošenju, od znoja i brisanja lica peškirom stalno, tako da... Ako ste sportski tip ili trenirate svaki dan intenzivno, nisam sigurna kako će se ovaj  proizvod pokazati na vašoj koži i obrvama. Moje iskustvo je da se skinuo za jedan dan.
Za mene to iskreno ne pravi bitnu razliku u kvalitetu proizvoda i njegovoj funkciji, jer sam ja njim oduševljena.
Imate sve preporuke da probate ovaj zabavan i drugačiji proizvod.
Jedva čekam da vidim kako će se pokazati na moru, jer mislim da je za te dane kada vam sunce dodatno izbledi obrve ovo najbolji način da ne idete po plaži obrva bez. :)

Toliko u ovom postu. Pišite mi ako ste probali ovaj proizvod i kakvi su vaši utisci. 
Na mom IG možete u sačuvanim pričama videti mini videe kako je to izgledalo kada sam prvi put nanosila proizvod i kakav je učinak ostavio na obrvama i koži okolo.
Do novog čitanja pozdrav!
Dunja!!!

  • Share:

You Might Also Like

0 comments