It's skin foaming cleansers

By Beauty junkie - 22.11.19

Umivanje i čišćenje kože su osnova dobre nege i ja moram da priznam da dugo nisam shvatala koliko je razlika u stanju kože ako ne koristite prave proizvode za umivanje. Kao i mnogo drugih koristila sam samo sapune namenjene mojoj masnoj koži, ali oni su za nju bili preagresivni i često u sebi imali ulja koja mojoj koži nikako nisu prijala.
Zbog toga sam pre par godina počela da koristim umivalice koje su posebno namenjene masnoj i problematičnoj koži. 


Danas je stanje moje kože 100 puta bolje i mogu da osetim već pri prvom korišćenju da li mi neki proizvod odgovara ili ne. Sama nega kože je skupa i novac koji ozdvajate za proizvode za negu nikako nije mali, ali ja sam shvatila da su prednosti dobre nege jako bitni za vaš opšti izgled, za to kako se osećate u svojoj koži i kako vidite sebe u ogledalu. Zdrava koža je preduslov za lepu šminku i ulaganje u kožu, tj. njenu negu se dugoročno isplati i vidi. Nažalost kod nas u narodu nega kože nije dovoljno popularna i moram reći da svi treba više da ulažemo u negu kože, kako bi ona izgledala bolje. Kada šminkam ono što najčešće viđam na klijentima bez obzira na uzrast je dehidrirana koža kojoj fali nega.
Iako stalno pričam o nezi jasno mi je da je kupovina svih tih "mazalica" izdatak koji ne mogu svi uvek da priušte, ali zato vam na IG profilu i ovde uvek dajem opcije kremica koje su jeftinije, pristupačne, a koje mogu da pomognu i poboljšaju izgled vaše kože. 

Danas upravo pričam o jednom takvom proizvodu, koji je jako povoljan, i koji može biti prvi korak u nezi kože i pomoći njenom ukupnom izgledu.
U pitanju su dva gela za umivanje dostupna u DM drogerijama, koji su povoljni, a opet po mom mišljenju odlični i učinkoviti na koži. Oba dolaze od brenda It's skin, u dve verzije, za različite potrebe kože i kostaju svega 600din, a na sniženju možete ih naći i za svega 360din.

It's skin je korejski brend i samim tim ima drugačiju filozofiju u nezi kože od evrpskih brendova poput Bioderme, Nivee, garniera i mnogih drugih. 
Korejska kozmetika je obično blaža, jer nega kože kako je oni vide treba da bude slojevita kako bi svaki sloj dao koži nešto novo, a opet kako bi se svakim proizvodom targetirali različiti slojevi kože kao organa koji je najveći na našem telu.


Umivanje je u suštini prvi korak u nezi kože, jer samo čista koža može da bude osnova lepe i pravilne nege. Ove dve umivalice su drugačije od svega što sam do sada koristila. Jedna je sa ljuskom jajeta, ali ja bih pre rekla belancima, jer se ona često koriste u nezi kože, posebno u tim korejskim proizvodima, jer ima dokaza da pomažu masnoj koži i posebno mitiserima. Ljuska jajeta bi ostavila grudvice u ovom proizvodu, a njih zapravo ovde nema. 

Druga umivalica je sa pomorandžom i vitaminom C i namenjena je posvetljavanju kože, ujednačavanju tena i smanjenju flekica koje se mogu javiti od sunca ili bubuljica.
Oba gela pene drugačije od ostalih, pa je i sam doživljaj pri njihovom korišćenju drugačiji od ostalih. Kada ih nanesete na vlažnu kožu stvara se bogata pena kao šlag koja nije jaka na licu i baš je osećaj lep. Dovoljno je jako mala količina proizvoda da biste dobili baš bogatu penu.

Ja ovaj gel nanosim tako što prvo počnem penu da pravim na dlanovima i nanesem je na lice. Pena je jako meka i lepa, bez mehurića.
Gel za umivanje sa jajima je baš za nas sa masnom kožom, nikako nije za nekog ko ima suvu kožu, jer će joj biti prejak.
Nakon njega moja koža ostane čista i sveža i ima onaj pomalo škripav osećaj na licu. Moju masnu kožu ovaj gel ne isuši, ali smatram da bi suvoj, a možda i normalnom tipu kože ovaj gel bio prejak.
Ovo je gel koji nosim sa sobom na putovanja i mogu da ga korisitm i ujutru i uveče, bez bojazni da će biti prejak i da će mi isušiti kožu.
Kada sam pak kod kuće volim da menjam gelove za umivanje i da koristim bar 2 - jedan ujutru (blaži) i drugi uveče, koji je jači.


Upravo tako koristim ove dve umivalice. Gel sa pomorandžom je blag i pogodan za sve tipove kože. Miriši prelepo, na pomorandžu i ima izuzetno blag efekat na licu.
Oba gela imaju sjajnu, metalik belu boju i dovoljno je da na dlan istisnete malu količinu, poput zrna pasulja da biste oprali celo lice.

Gel sa jajima koristim već 2 meseca i ono što mogu reći jeste da sam primetila smanjenje mitisera posebno na čelu i nosu. 
Kada je gel sa pomorandžom u pitanju, ne vidim smanjenje nekih tamnijih fleka koje imam na licu, ali za sada mi prija kod jutarnjeg umivanja.
Svakako oba gela su jako pristupačna i jako dobra kod jutarnje i večernje nege, i ja vam ih iskreno preporučujem.
Ako ste već probali ove gelove javite mi vaše utiske, jer sam ja stvarno jako zadovoljna i mislim da zaslužuju veću pažnju.

Do novog čitanja pozdrav.
Dunja.

  • Share:

You Might Also Like

0 comments