GR sjajevi za usne - Vinyl glosses

By Beauty junkie - 17.5.19

Jedan od trendova ovog proleća i ove godine kada je šminkanje u pitanju svakako jesu sjajne usne i sjajevi za usne se ove godine vraćaju na velika vrata. Dok je sjaj za usne u mom detinjstvu bio prvi proizvod za šminkanje koji bismo kupili još u osnovnoj školi i krišom nanosili u "posebnim" prilikama, danas su sjajne usne trend, a sjajevi su ili prozirni i puni šljokica ili potpuno u boji sa sjajnim finišem. 
Dugotrajnost svakako nije jedna od osobina ovih proizvoda, ali izgled koji daju usnama i celokupnom licu može biti vrlo efektan. 

Golden rose kompanije u trend sjajnih završnica prvo je ušla kolekcijom metals u kojoj su se pojavili sjajevi, a sada imamo i novu kolekciju potpuno pigmentovanih, gustih sjajeva za usne koji nose naziv Vinyl glosses. U kolekciji je 12 nijansi sjajeva, koji su obeleženi brojevima od 1 do 12, a ja sam nakon dobijena 3 od strane GR kompanije sama kupila još 2, i to vam već govori u kom smeru će ići ova recenzija. 


Trebalo mi je vremena da se naviknem na taj trend sjajnih usana i uvek mi je na drugima to izgedalo bolje nego na meni. Ja iskreno volim mat karmine i njihovu dugotrajnost, ali ono čime sam se iznenadila jeste kakvi su ovi sjajevi za usne upravo kada se kombinuju sa GR mat karminima. 

Boje koje sam dobila i kupila su odlične za kombinovanje sa raznim karminima, ili samo sa olovkama za usne, i upravo taj način slojevitog nanošenja omogućava dugotrajnost na usnama, ali i umanjuje suvoću koju mat karmini mogu da imaju.
Iako je ovo post o sjajevima, napisaću vam i koje su moje omiljene kombinacije kada su GR mat karmini i ovi sjajevi u pitanju.

Vinyl sjajevi za usne su izuzetno gusti i malo lepljivi, ali taj osećaj na usnama brzo nestane. Ujedno ovi sjajevi su jako postojani i pune boje tako da ih u poslednje vreme nosim i samostalno.
Mislim da je jedina stvar koja mi smeta što kod tečnijih proizvoda, kao što su sjajevi možete da očekujete da će te osetiti neki ukus u ustima, a ovi imaju prilično gorak ukus, mada mi se čini da nemaju sve nijanse istu gorčinu koju osetim kada nanesem sjajeve.
Sjajevi imaju slatkasti miris, i divan aplikator sa kojim se proizvod lako i precizno nanosi, a pošto su dovoljno pigmentovani možete ih nositi samo sa olovkom za usne.
Kao i drugi sjajevi ni ovi neće trajati večnost, poput mat karmina i nestaće pri prvom jelu, ali sjaj koji imaju na usnama i ukupan utisak je ono što me konstantno privlačni njima.
Moje omiljene nijanse su 03 i 07, potpune suprotnosti, jer je 03 neutralna nijansa braon podtona, a 07 pink roza nijansa za koju se nikako nisam nadala da će mi se svideti.


Pored ove 2 nijanse imam još 3 i mislim da je izbor boja ispao super, jer mogu da ih kombinujem sa različitim karminima.

01 je neutralna nijansa sa hladnim podtonom, koja je jako slična onom famoznom GR mat karminu broj 10. Nijansa je jako specifična i drugačija i iskreno ne stoji baš svima. Kombinuje se sa karminima hladnog tona ili ako hoćete neki topao karmin malo da posvetlile i smanjite tople nijanse u njemu.

Broj 02 je standardna roza neutralna nijansa koja ide na sve neutralne (nude) karmine. Ja je iskreno ne koristim često, jer više volim neutralne boje koje naginju braon tonovima nego rozikaste. Boja je savršena za sve i često je koristim na drugima.

03, moj favorit i omiljena boja koju nosim uvek u torbi. Neutralna nijansa brao podtona koju ja nosim na svakom mat karminu. I nekako mi se generalno svi ovi sjajevi jako sviđaju kada se upare sa mat karminom. Trajnost mat karmina se ne pokvari mnogo, a sjaj ostane duže. Nekako se lepo stope i daju divnu završnicu. Kombinujem je sa GR mat karminima broj 13 i 16, ali i samo sa Aurinom olovkom broj 31.

07 je prava ciklama boja, kako bismo mi to rekli u srpskom jeziku. U poslednje vreme ovo su nijanse koje me asociraju na leto i nosim ih stalno, kad god mogu i kad je povod i prilika takav. Savršeno se stapa sa nijansom GR mat karmina 32 i 31.

Poslednja nijansa je nijansa 12 - crvena, puna boja, koja se slaže sa svakim crvenim karminom Malo je tamnija od one vatreno crvene, ali baš zato mi je divna. Odlično se kombinuje sa mat karminom u nijansi 09 i 30.

odgore nadole: 12, 02, 03, 07, 01
To je sve za ovaj post. Na mom IG profilu možete videti neke kombinacije karmina i sjajeve i na videima, ali i na slikama. Nadam se da će vam se svideti. Ako želite sjajne usne obavezno probajte ove sjajeve i verujem da će vam se svideti koliko i meni. 
Do novog čitanja pozdrav.
Dunja.

  • Share:

You Might Also Like

0 comments