L'oreal 24h fresh wear foundation - does it work for oily skin?

By Beauty junkie - 6.4.19

In the last few weeks, I started using new L'Oreal 24h fresh wear foundation. It has a lot of good claims online and I wanted to see if it is so good. With my oily skin, it is extremely difficult to find a foundation that stays on my face a whole day and doesn't get shiny in 4-5 hours.
This is all I look from foundation - longevity and matte feeling.
L'Oréal infallible line has few foundations on market - matte, luminous and now fresh wear that should be good for all skin types.
Matte option I had and used and I really liked it. I try so many new products from time to time I forget about products that used to be my favorite. But, also because of my good experience with Matte one, I decided to try new Fresh wear as well.

Ovo je puder koji je sigurno napravio najveću pometnju na internetu i sve recenzije koje se pojavljuju o ovom puderu govore o tome koliko je dobar i pogodan za sve tipove kože. Pored toliko dobrih tvrdnji morala sam da ga kupim i probam. Ja imam izuzetno masnu kožu i jako mi je teško da pronađem puder koji će trajati ceo dan na mojoj koži i sa kojim neću biti masna nakon par sati. 
L'oreal u svojoj liniji ima više vrsta tečnih pudera - jedna od opcija je infallible Matte, druga vrsta je dostupna u Americi i nisam sigurna da imamo pandan kod nas, a treća opcija u liniji Infallible je ova tečni puder kojs nosi naziv 24h Infallible Fresh wear. 


This foundation comes in a bottle with a pump. It has a nice design similar to True match foundation. It comes in nice shade range but in Serbia, there is no enough fair shades. I bought shade 130 that looked ok for me because I have a natural skin tone, and usually, shades have a more pink or yellow undertone. This shade has good undertone for me but it is too light so I decided to buy one more.
And saying that means I really, really liked this foundation and more.

Novi Fresh wear tečni puder upravo obećava taj svež izgled kože tokom celog dana i nakon dobrog iskustva koje sam imala sa Mat verzijom ovog pudera, bilo je logično da probam i ovaj.
Fresh wear puder dolazi u bočici koja je slična True match puderu.
Pumpica je crne boje i vrlo lagana za korišćenje, jer jako lako i lepo dozira proizvod, i ne morate uvek da istisnete celu pumpicu.
U pakovanju je standardnih 30ml proizvoda, a puder je izuzetno tečan. U Srbiji je dostupno 8 nijansi, ali kao i uvek mom neutralnom tonu nekada ne odgovaraju ni svetlije ni tamniji nijanse, jer su žutog podtona, što je i očekivano za naše područje.
Prvobitno sam kupila nijansu 130 true baige, koja je najbliža po tonu mojoj koži, ali ispostavilo se da je presvetla, pa sam uzela još jednu bočicu, nijansu 220 Sand. Mislim da činjenica da sam kupila i drugu bočicu ovog puder daje da se nasluti kakva će ovo recenzija biti. 



The packaging of this foundation is in the glass bottle with a black pump. It is quite liquidy and I use 3 pumps for my whole face. Now I mix 1 pump of shade 220 sand and 2 pumps of shade 130 true beige.
This foundation has medium coverage that is buildable and I really like that it has a matte finish that is not too matte but looks fresh on the skin. I do not need to set this foundation with matte powder because it can give a too matte look on my face that I do not like these days. Also, this foundation will cling on your dry patches and make them more noticeable.
I know all the reviews online say this foundation is good for all skin types but I think this is not suitable for dry skin because it will show all flaws that this type of skin has. Only if you mix a few drops of some oil in it than I think it will look beautiful on the skin. 

Kao što sam već rekla ovaj puder je jako tečan i to vas može iznenaditi prilikom prvog korišćenja, a meni je za celo loce potrebno 3 pumpice. Do sada sam ga nosila i sa prajmerom i bez prajmera, čak i sa sjajnim prajmerom, ali i samo na kožu na koju je naneta hidratantna krema. Svaki put je ostao isti, besprekoran, nije se pomerao niti skidao.
Za mene ovaj puder ima srednje prekrivanje, i nadogradiv je. Izgleda prirodno i sveže na koži i nije previše mat. Jako je prijatan na licu i nije težak. Iskreno sam oduševljena ovim puderom, ali isto tako mislim da nije za suvu kožu, jer baš zna da istakne suve delove na koži i to ne izgleda lepo. Ono što bih još primetila jeste da mnogo lepše izgleda ako se setuje nekim kompaktnim puderom koji nije suviše mat kako biste izbegli onaj gotovo bezličan oblik koji previše mat puderi na licu mogu da daju. 

This foundation lasts on my skin whole day and that is really great because due to my oily skin a lot of foundations slip and move after 6 hours. This one stays the whole day. I wore it for 8  and 10 hours and even more. After a 10th hour, it will rub and will transfer to your fingers or anything you touch with your face. 
After 6 hours this foundation looked the same as if I just applied it. It keeps my skin super matte and even after 10 hours I do not need to tap powder on top of it to tone down shine. It looks natural and I do not look oily. I just love everything about it.
It doesn't enhance my pores and makes them more visible. My skin looks flawless and I like it more than Fenty beauty foundation. 

top shade 130 / lower shader 220 //svetlija nijansa 130, tamnija nijansa 220
Na mojoj masnoj koži ovaj puder traje ceo dan. Nosila sam ga i 8, i 10 sati i duže i gotovo uvek izgleda isto. Bukvalno nakon 8 sati nisam masna kao što obično biva, već sve izgleda prirodno i samo malo sjajnije od onoga što volim. Setujem ga uvek, i tek nakon 10 sati mugu reći da se prenosi na prste ili bilo šta što dodirnete licem, tako da pazite ako nekoga grlite 😉. 
Ovaj puder mi se sviđa više i od Feny beauty pidera, jer sam duže mat i izgleda prirodnije na koži. 
Pri nanošenju koža izgleda besprekorno i ovaj puder se odlično slika. Na ambalaži ne piše da ima SPF, tako da neće biti ni belog odsjaja na slikama. 

You can see in the picture below 2 shades I have. And here are a few pictures were I used it on my face. You can see me without foundation and with it. This is just my everyday makeup.
I use it really every day and I do not feel it on my face it is not heavy and it doesn't make my skin react and I do not get pimples or acne from it as I get from True match foundation.

Really, really recommend this foundation for all oily girls and boys. It will keep you a matte whole day, but be sure to have good skin day or good moisturizer because all dry parts can show true and the foundation will look cakey.
This is all for this post. Hope you like it. If you have tried this foundation please write me your impressions and how it works for your skin. 

Till next time bye. Dunja. 

Videćete na slikama ispod kako moje lice izgleda bez pudera i sa ovim puderom. Ovo je moja svakodnevna šminka i ja sam zaista iznenađena kako ovaj puder izgleda na koži, koliko ujednačeno i lepo izgleda i kako daje neki prirodan sjaj koji mi sada odgovara. 
Puder nikako nije težak na koži i iskreno bih ga  preporučila svakome ko je masnokožac kao ja. Takođe, super mi je što moja koža nije reagovala na ovaj puder i nisu mi izašle bubuljice kao što je to slučaj sa True Match puderom, koji nikako ne mogu da koristim. 


Nadam se da sam vam u ovom postu pribrižila svoje utiske o puderu. Ako ste ga probali pišite mi svoje utiske i da li vama odgovara ovaj puder. Obavzno sa ovim puderom imajte dobru pripremu za kožu i nanesite neku hidratantnu kremu bez obzira na tip kože. 
Toliko u ovom postu. Do novog čianja - Pozdrav.
Dunja.



  • Share:

You Might Also Like

4 comments

  1. My another blog is www.gulsahworld.com. I will be happy if you subscribe to my blog .Kisses

    ОдговориИзбриши
  2. I love this brand. It suits to my skin type and skin tone. it looks my skin better after putting the foundation. Thank you for this. keep on posting!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. My favorote foundation also. I used up this bottle of 130 shade and both the other one.

      Избриши