My The Ordinary skincare!

By Beauty junkie - 22.3.19

I know all of you by now know about a super affordable brand for skin care The Ordinary. 
I wrote about products I use as my skin care for a few times now and I always write about this brand. Today I decided to show you all the products I have and how I use them. Also, I will say who would I suggest these products to and if they are for all ages or not.

Pitala sam vas pre nekako na IG da li biste voleli da vidite moju kompletnu negu kože lice The Ordinary proizvodima. Odgovor je bio pozitivan i evo danas pred vama je kompletan post u kom možete da pročitate ponešto o svakom proizvodu koji imam, kako ga koristim i kada, ali i da vidite moju celokupnu jutarnju i večernju negu kože.

I must say that I write this post just from my experience and my own research. I am not a doctor and I can't say that these products will be 100% god for your skin. I can only suggest what was working for me and why and you can make your own decision and your own research and see if some of these products might work for you. I have oily skin - and I know that only 6% of the human population has this type of skin and others have combinations of 2 types like oily and dry, dry and sensitive etc. I do not have sensitive skin, but my skin can react to silicones in products and I have acne prone skin from the age of 17 and almous half of my life I've been fighting these problems.

Ovaj post nastaje na osnovu mog iskustva, jer se sa bubuljicama i aknoznom kožom borim od svoje 17. godine. Sada imam 33 godine i tek od pre 4-5 godina moja koža pokazuje poboljšanja kada su nepravilnosti u pitanju. Ja imam masnu kožu, i znam da je ovakav tip kože redak, da ga negde samo oko 6% ljudske populacije ima, alil ovo ima i svoje prednosti i mane. Masna koža zahteva posebnu negu i negu prilagođenju vremenskom periodu, a ujedno moja koža je osetljiva na silikone u proizvodima za negu, pa je i izbor odgovarajuće kozmetike za mene jako bitan. 
The Ordinary brend koristim već 2 godine, i mogu slobodno reći da od kad sam počela sa korišćenjem ovih proizvoda vidim velika poboljšanja u stanju moje kože.
Sada mogu da kažem da imam čistu kožu i da sam baš zadovoljna ukupnim izgledom, i time kako mi se koža sada ponaša i kako reaguje ne promene u temperaturi i sve spoljašnje uticaje. Ne mogu reći da imam čistu kožu, ali idemo ka tome i to me baš raduje. 

Now I am 33 years old and every day still I get acne and pimples on my face and my body and I used to go to doctors but on my last visit to one of dermatologist she really said that she never saw someone with problems like mine and that she doesn't know what to do.  I got my hormones done, tested my ovaries and breasts for cysts and not a single result suggested why I have acne on my face and body for such a long time. 
This was 4 years ago and from that time I decided to start exploring new things, learning more about skin and how I can have better skin. 
Today I am so happy with how my skin looks and I must say that big part of my skin care is this brand and their formulas and product that helped me to have great skin and feel great about myself.

Let's now talk about products I use. I think that few of these are my favorite and they work the best on my acne prone skin. Few products I just started using and also I made new order on Deciem site for backups of products and I ordered one new to try. 
The Ordinary skin care philosophy is to use just 3 product in the combination to have the best impact on your skin.

A sada par reči o svim proizvodima koje koristim. Znam da ih ima mnogo, ali ne koristim ih sve od jednom. Držim se filozofije koju propagira sam brend The Ordinary - da ne treba koristiti više od 3 proizvoda iz njihovog asortimana odjednom i to zaista funkcioniše. Iskrneo nisam ni probala više od 3 proizvoda da mešam, jedino o čemu vodim računa jeste da uvek stavljam tečnije teksture, pa sve gušće i odvojim bar 5-6 minuta za negu kako bi se sve pravilno upilo.


One of my favorite product for sure is Glycolic Acid 7% Toning Solution. This product is great because it has huge packaging and I can use it off my face and body. I use it to exfoliate my skin in the mornings usually and I use it on my body in the nights. When it was cold weather I used it more than I do now. Also, because I use retinol I try not to use any acids same day as that product. This toner helps a lot with my acne and pimples and with scars from acne I get on my body. It is not strong and you can use it daily. I would suggest starting using acids when you are 25 years old not before.

Jedan od proizvoda za koje nisam znala zašto ga toliko pominju bio je Toner sa 7% Glikolne kiseline. Počela sam da ga koristim pre par meseci i danas ne mogu da zamislim negu kože bez njega. Ovo je tonik koji ja koristim ili ujutru ili uveče, ćešće ujutru, nakon umivanja. Ako koristim uveče retinol ujutru ću nakon umivanja koristit tonik. Ovo je blagi piling za kožu koji pomaže kod bubuljica i akni i ja ga koristim i na licu i na telu. Preporucila bih ga svima preko 25 godina koji imaju problematičnu kožu. 


Next product I really use a lot and I am on my second bottle and ordered the third one is Salicylic acid 2%. This is the product I use on acne and pimples. Just on those parts. If I use this acid I will not use retinol. This type of acid will help to heal pimples and if you have acne that hurts this will solve them and make them disappear faster. This acid is something I would suggest for all of you with acne problem even if you are in your teen years because I think from the age of 15 is safe to use this product. That I had this in my high school it would solve so many problems and I would be more confident and open to the world. 

Sledeći proizvod koji koristim često i koji mi je pomogao kod bubuljica jeste rastvor Salicilne kiseline 2%. Ovo je sigurno proizvod koji koristim najčešće. Već mi je druga bočica pri kraju, a novu sam naručila. Ovo je tretman za ciljano uklanjanje bubuljica. Nanosom ga na akne i bubuljice u danima kada ne koristim retinol i to samo uveče. Ovo je proizvod koji mogu svima da preporučim. Uzrast nije bitan, samo je bitno da ga nanosote ciljano i to samo uveče, a preko dana da koristite SPF kremu. 
Sve kiseline za lice mogu da utiču na osetljivost kože na sunce i SPF je neophodan. Ovo pravilo važi i za Glikolnu kiselinu. Mislim da je ovo proizvod koji mi je najviše pomogao u bržem uklanjanju bubuljica i da one ne budu vidljive na mojoj koži. 



I use one more acid for acne problems and it is Azelaic acid 10%. This acid helps with scars and depigmentation on your skin. I used to use it all over the face but now I use it just when I have acne on my face that hurt. This product is not for teenagers and I would suggest to use it if you are 20 years and more. Also, I use it at night. At first, I used it on a bigger area of my face but now it is just on dark spots I have from acne and pimples. I use this for scars on my body as well because it helps to heal faster.

Još jedan proizvod koji mi je mnogo pomogao jeste Azelična kiselina 10%. Ova kiselina ima veliki uticaj na ožiljake na koži koji mogu da se jave od bubuljica i akni. Kada sam je tek kupila koristila sam je na većem delu lica za sve nepravilbosti na koži, kako bi mi ujednačila ton kože. Sada je koristim ciljano, samo uveče i samo kad ne nanosim retinol. Ovaj proizvod obožavam, jer ga koristim i na licu i na telu. Naručila sam novu tubu, jer je ova pri kraju. Preporučila bih je svima koji imaju više od 18 godina. Ovo je jaka koncentracija Azelične kiseline i može da izazove reakciju na koži. Njena osnovna uloga je da skloni odumrli deo kože (da uradi piling kože) pa je moguće da vidite kako se koža na ožiljcima od akni ljuspa, ali je to normalan deo procesa. Ako tek počinjete sa ovom kiselinom preporučujem da je prvo nanosite 2 puta nedeljno, pa češće ako je potrebno. 

Kao što sam napomenula pri korišćenju sva 3 proivoda koja sam pomenula SPF krema je obavezna. 

With all these acids it is super important to use SPF cream during the day even when you put them on your face at night.


One acid I now use less than before is 100% L-Ascorbic Acid Powder or better known as Vitamin C. This is pure vitamin C that is a powder you mix with any moisturizer you have. In packaging, you get the small spoon to you with a product and just a third of it is enough for the whole face. If you use too much of this product it will feel sticky on your face. 
Same applies to this product as it was for all the other - I use it at night and during the day I use SPF cream. Start using Vitamin C on your skin when you are 25 years old or more. 

Jedina kiselina koju sada korisitm manje nego pre je Askorbinska kiselina 100% ili bolje poznata kao Vitamin C. Ovo je proizvod koji poboljšava teksturu kože, ujednačava njen ton i pomaže kod starenja tj. ublažava znake starenja kože. Preporučila bih vam Vitamin C samo ako imate preko 25 godina i naravno samo uveče. 
Ovo je prah koji se meša sa drugim proizvodima. Ja ga najčešće mešam sa Hada labo hidratorom. U pakovanju dobijete i malu kašičicu koja služi za doziranje proizvoda. Dovoljna je trećina kašičice da se pomeša sa drugim proizvodom. Znaćete da ste preterali kada nanesete ovaj proizvod, a lice vam bude jako lepljivo. SPF je obavezan ujutru ako ste uveče naneli Vitamin C u bilo kom obliku. 


Few products that are not acids but helped with my skin condition are:
Niacinamide 10% and Zinc 2% - this product should regulate sebum production in your skin. I do not use it that often now but I should go back to it. This product is great for all of us with oily skin and even teenagers can use it. You can use it day or night and do not need to use SPF with it.

Još jedan proizvod koji je pomogao mom licu i stanju moje kože jeste serum Niacinamida 10% i Cinka 2%. Niacin je vitamin koji pomaže pri smanjenju lučenje sebuma i reguliše površinsku barijeru kože. Sada ga koristim mnogo manje nego pre. Ja sam ga uvek koristila ujutru, pre šminkanja. Malo je čudne teksture, gušći je i morate ga lepo naneti i sačekati da ga koža upije pre nego što nanesete šminku, jer može da počne da se grudva na licu ako se nije dovoljno upio, a preko njega ste krenuli da nanosite novi proizvod.
Od zimus baš retko posežem za njim. Pogodan je za sve dobi, i mislim da bi tinejdžerima baš dobro došao. 


2 more product left to talk about. 
I started about a month ago to use retinol form the ordinary. I bought Granactive Retinoid 5% in Squalane. This is a different type of retinol that is suitable for persons who are just starting with retinol. It spouses to fight against aging and blemishes on my skin. Also, it should be good for textured skin and making your skin younger, healthier and evenly looking. For a month of use what I noticed is that my pores are less visible and I do not have that many blackheads on my forehead. Also in last week, my skin started reacting on this product that is completely normal - I have some dry spots on my skin and on few parts my face started peeling. Also, I noticed a few bumps on my skin, but this product helps in healing them and they go away so fast. I tried using this for a few weeks 2 nights in a row and one night I do not use it. I think that I really can tell my skin looks so much better and I love that I can see results in such short notice. This product is slightly yellow in color and I use it only at night. I do not need to say that SPF is a must with any type of retinol products. Also, If you are under 30 years old you can skip retinol but if you see first marks of aging and lines on your face try with something like this type of retinol that is not too strong and harsh on your skin.

Ostalo je da vam predstavim još 2 proizvoda koja sam od pre mesec dana uvela u svoju negu. 
Proizvod koji je namenjen uklanjanju prvih znaka starenja, sređivanju onih finih borica i regulisanju stanja kože jeste Granulativni retinoid 5%. Ovo je blaži oblik retinola namenjen početnicima, koji do sada nisu imali ovaj sastojak u nezi svoje kože. Ovo je retinoid rastvoren u prirodnom skvalanu, u formi laganog ulja za kožu, zućkaste boje. Retinol treba da popravi ukupno stanje kože. Retinol je prvobitno bio sastojak za negu problematične i aknozne kože, a kasnije su uvideli i njegova "anti-aging" svojstva. Nakon mesec dana upotrebe mogu reći da se poboljsanja u stanju kože jasno vide. Mitiseri na čelu su skoro potpuno nestali, moja koža sija, pore oko nosa su mi mnogo manje i jasno mi je zašto je retinol toliko dobar za kožu. Iskreno sam oduševljena ovim proizvodom. Jeste da mi koža od prošle nedelje blago reaguje na njega, ljuspajući se na pojedinim delovima, ali to je očekivano. Tkđ. kod prve nedelje upotrebe ovog proizvoda izlazile su mi veće bubuljice, jer se koža čisti, tako da je i to bio normalan i očekivan proces. Ovo je proizvod namenjen onima preko 30 godina, ali možete da počnete da ga koristite i ranije, ako primetite promene na koži, linije, bore i da vam koža stari brže. 
SPF je obavezan preko dana ako koristite retinol. 


The second product I started using at this time is 100% plant-derived squalane. This is a light oil solution that should hydrate your skin. Is so nice to use that I use it day and night. I use it almost every day before I apply makeup and some nights when I am too lazy to have all the steps in my routine I will use this to hydrate my skin. I thought that oil will be too much for my skin but this one really works good and you can put any day cream on top of it.

Drugi proizvod koji sam počela da koristim je 100% biljni derivat skvalana. Skvalan je sastavni deo kože i on ima funkciju hidratacije kože. Ovo je blago ulje koje se upija u sekundi. Odličan je kao dnevne i noćna nega. Iako imam masnu kožu ovaj proizvod mi mnogo pomaže da ublažim neke suve delove na licu koji mogu nastati od upotrebe retinola ili kiselina. Jako, jako mi se sviđa i super je što preko njega možete nanosite dnevne ili noćne kreme. Moju šminku ne remeti ni kad ga koristim ujutru, a kažu da se može koristiti i za lice i za kosu. 

AM routine:
  • Glycolic acid toner
  • Hada Labo hydrator 
  • 100% plant-derived squalane
  • Burra day cream
  • SPF cream 
PM routine with retinol:
  • Hada Labo hydrator
  • 5% retinoid in squalane 
  • Burra day cream
PM routine without retinol:
  • salicylic acid or azelaic acid (spot treatment) 
  • Hada Labo hydrator + Askorbic acid (not always) 
  • 100% plant-derivate squalane / Burra day cream

I take off my makeup with micellar water and I wash my face morning and evening with Biodrma sebium face wash. 

Pogledajte kako to izgleda u praksi i kako ja koristim ove proizvode ujutru i uveče. 

Jutarnja rutina nege:
  • Toner sa glikolnom kiselinom
  • Hada labo hidrator
  • 100% biljni derivat skvalana
  • burra dnevna krema - opcionalno, ne svaki dan
  • SPF krema obicno Eucerin oil kontrol spf 30
Večernja nega kože sa retinolom:
  • Hada labo hidrator
  • Granulativni retinoid 5%
  • Burra dnevna krema

Večernja nega kože bez retinola:
  • Salicilna ili Azelaična kiselina samo na delovima kože gde je potrebna
  • Hada labo hidrator + Vitamin C (ne koristim svako veče, već kad se setim) 
  • 100% skvalan ili Burra dnavna krema

To some, this probably looks like a lot. For me, this is just everyday routine and I use it every day and night. My skincare is a reason why I do not like to travel for a night because I need to pack a lot of skincare and my skin seas the difference when I skip some of these steps for a few days or few nights. My night skin care is the most important for me because I think that at night skin can benefit from sleep and skincare mixed together. 

Few more advise for keeping your skin clear:
  • change your pillowcase every 5 days
  • change your face towel frequently 
  • do not sleep on your hair
That is it in this post and I hope it was helpful and you learned something about The Ordinary range. I buy all products on their website and you can see prices off all these products there. Acids are under section acids, retinol and vitamin C have their own section on web site and 100% plant-derived squalane is under option hydration. The official website is www.deciem.com.

Hope you liked this post. Write to me in comments if you have tried some of these products and what are your thoughts about them. 
Till next post-bye. 
Dunja

Ja sam navikla na obimnu negu kože, mada iskreno ja mislim da ovo nije mnogo već potpuno normalan obim proizvoda potrebnih za negu kože. Čak i kada sam jako umorna koristiću većinu ovih proizvoda i truditi se da ispoštujem sve korake. Naravno ima dana kad i mene mrzi sve ovo da korisrim i tada mi je obavezno umivanje i Hada labo hidrator i/ili Burra dnevna krema. Uveče obavezno skidam šminku micelarnom vodom, a umivam se i ujutru i uveče Bioderma sebium gelom za umivanje. (ovaj gel mi je otkriće godine i obožavam ga) 
Noćna nega kože mi je bitnija od dnevne, jer uz spavanje koža može da se odmori i sva dejstva proizvoda koje koristite se vide bolje na odmornoj koži. 

Još par saveta za negu masne kože koji će vam pomoći:
  • menjajte jastučnicu redovno, bar na 5 dana
  • menjajte peškir za umivanje svaka 2-3 dana
  • ne spavajte na kosi
Toliko u ovom postu. Nadam se da vam se sviđa i da sam vam malo približila deo asortimana koji ima brend The Ordinary. Kod nas je ovaj brend dostupan u Metropoliten parfimeriji u Beogradu, ali često se proizvodi rasprodaju brzo, pa zato ja većinu ovih stvari kupujem online, na njihovom zvaničnom sajtu www.deciem.com
Na sajtu je sve podeljeno u sekcije, tako da imate sekciju retinoli, kiseline, vitamin C a 100% derivat skvalana je u sekciji Hidratacija. 

Do novog čitanja pozdrav. 
Dunja

  • Share:

You Might Also Like

0 comments