Bioderma sebium - gel za umivanje za masnu kožu

By Beauty junkie - 7.3.19

Umivalice za masnu kožu nisu zastupljene dovoljno u drogerijskom rangu i najlakše ćete ih naći u malo višem cenovnom rangu, medicinske kozmetike. Neki od brendova koji su kod nas sada srećom dostupni, a koji imaju kolekcije specijalno formulisane za osobe sa masnom kožom su Eucerin, Avene, Vichy i drugi, ali u mom slučaju nakon probanja mnogih preparata različitih kozmetičkih kuća najčešće posežem za proizvodima Bioderma, koji su po mom mišljenju manje invanzivni i blaže formulisani od drugih.
Upravo zato ovaj post posvećujem Bioderminom gelu za umivanje iz linije Sebium koja je upravo namenjena masnoj i problematičnoj koži i koja mi je do sada najviše prijala kada su neki proizvodi za negu u pitanju. 

Umivanje je svakako za mene jedan od najbtnijih koraka u nezi kože, jer tokom dana se na našem licu skupe sve čestice iz vazduha, nečistoće i drugo što zagaćuje kožu i smanjuje njenu barijeru. Pravilno čišćenje kože je osnov dobre nege, barem ja tako mislim. 
Moram рriznati da sam dugo koristila sapun sa uljem čajnog drveta. Svesna sam da sapuni nisu najbolja opcija za kožu, zbog PH vrednosti, ali pronalazak pravog proizvoda za umivanje je za mene bio baš izazov. 
Ono što ja tražim od proizvoda jeste da mi ne isuši kožu, da me ona ne zateže nakon korišćenja i da ne osećam svoju kožu kao da je Sahara, i da nema ni trunke života. 
Znam da zvuči čudno, ali proizvodi za umivanje za masnu kožu su često jaki, sadrže salicilnu kiselinu i jake sastojke koji skinu sa lica svu njegovu prirodnu masnoću. Iako vam taj utisak može prvobitno biti lep i poželjan, nakon određenog vremena shvatićete da to masnoj koži ne treba. 
Ako isušite masnu kožu umivanjem mozak će da šalje impulse koži da je suva, da joj treba vlaga i doći će do većeg lučenja sebuma. Tako da hidratacija i blaga umivalica mogu da učine čuda za masnu kože.


Svi ti zahtevin čine da je teško pronaći jedan proizvod koji to može sve, ali čini mi se da Bioderma ima odgovor na sve potrebe moje masne kože u proizvodu koji vam danas opisujem.

Iskreno nisma mislila da će mi se gel za lice toliko svideti. Probala sam već ovaj gel u više navrata u pakovanjima koja su bili uzorci, ali nisam bila sigurna koliko mi je ovaj proizvod ptreban.
Sada kada ga koristim duže, i već sam kupila rezervnum, tj. drugu bočicu jasno vam je da je ovo proizvod koji je sada moja stalna potreba i deo svakodnevne rutine.

Biodermin gel za umivanje plave boje pripada kolekciji Sebium, koja je namenjena osobama sa manom i problematičnom kožom. Gel  je često hvaljen online i ima pozitivne recenzije i kritike, ali pre nego što sam počela da ga koristim nisam mogla da pronađem mnogo pojedinačnih postova koji ga opisuju.
Evo šta na sajtu Bioderma Srbija kažu o ovom proizvodu:
  • Sébium Gel moussant nežno čisti i jedini je gel za čišćenje koji sprečava nastanak nepravilnosti zahvaljujući Fluidactiv®  kompleksu koji vrši korekciju i reguliše kvalitet sebuma.
  • Obogaćena čistećim agensima, cink glukonatom i bakar-sulfatom, Sébium Gel Moussant čisti kožu i sprečava sekreciju sebuma.

Ovo je gel srednje gustine, koji ja koristim tako što jednuj pumpicu nanesem na ruku i trljajući dlanove napravim penu kojom ću se umiti. 
Kada sam gel nanesete na lice on ne peni dovoljno, a ja imam utisak da sama pena pomaže da se nečistoće i ostaci šminke najbolje skinu sa lica. 
Nikada ne koristim ovaj gel za skidanje šminke i iskreno nisam sigurna da može da skine više slojeva šminke, mat puder, konture i slično. Ja prvo šminku skinem micelarnom vodom, a nakon nje se obavezno umijem. Po korišćenju ovog gela mogu reći da je moje lice čisto. Mogu da primetim da nemam ostataka pudera u svim porama lica ili na liniji kose. Sve lepo skine, a dovoljno je samo par puta lice protrljati i to ništa posebno jako ili snažno. Ja u svojoj nezi ne koristim nikakve aparate i pomagala u čišćenju lica, i samo koristeći ruke uspem ovim gelom da dobijem osećaj potpuno čiste kože. 

Ovim gelom se umivam i ujutru i uveče i to što ima pumpicu pomaže pri doziranju proizvoda i jednostavnom korišćenju. Pošto je gel srednje gustine mislim da bi i pakovanje u tubi na stiskanje bilo podjednako korisno i da bi se proizvod u potpunosti iskoristio. 


Šta mi se toliko sviđa kod ovog gela:
  • mislim da je sam učinak čišćenja lica odličan i da je osećaj na koži zaista prijatan po njegovom korišćenju. 
  • gel ne sasuši moju kožu niti imam osećaj da je skinuo svo prirodno ulje koje koža ima. 
  • gel pomaže bržem uklanjanju bubuljica i čini mi se da njegovom upotrebom smanjujem i izlazak novih bubuljica, jer je koža lepo očišćena i spremna za dalju negu. 
  • koristeći ga duže od mesec dana nema zasićenosti kože proizvodom, niti njegova česta upotreba dovodi do sušenja kože (gelovi za umivanje za masnu kožu mogu da kod česte i duže upotrebe isuše lice, tako da morate da ga vraćate u originalno stanje, tj. da vratite prirodni balans kože) 
  • ambalaža i pumpica omogućavaju laku upotrebu
Bočica ovog gela ima 200ml i meni ona traje oko mesec ipo dana svakodnevne upotrebe 2 puta dnevno i još imam trećinu bočice da potrošim.
Cena ovog proizvoda jeste veća od svih umivalica u drogerijskom rangu, jer je gel oko 1500 - 1600din, ali na sniženju ga možete kupiti za 1200 - 1300din i ja se trudim da uhvatim sniženje i kupim ga tada. 
Iako većina neće dati novac na gel za umivanje, jer znam da se dosta ljudi, drugarica iz moje okoline umiva samo vodom, ja vas ohrabrujem da probate. 
Ulaganjem u negu kože videćete da ćete smanjiti potrebu za kupovinom šminke i da će vaše zadovoljstvo i samopouzdanje biti mnogo veće. Kad vam koža izgleda lepo i negovano to utiče na sve i vidljivo je ne samo vama nego i ljudima u vašoj okolini. 

Možda je ovo samo moj utisak, ali verujem da i drugi dele moje mišljenje i da negom kože počinje sve. 

U svakom slučaju, za mene je ovaj proizvod neophodan i smatram da je odnos cene i ono što dobijam ovim proizvodom odličan. Nastaviću redovno da koristim ovaj gel i baš me zanima kako će se ponašati na leto kada budu veće vrućine i kada se moje lice dodatno masti. 

Toliko u ovom postu. Nadam se da sam vam bar malo približila zašto ja volim ovaj proizvod i smatram ga nezamenljivim u mojoj nezi kože. Da li ste ga probali? Imate li vi omiljeni proizvod za umivanje koji biste mi preporučili? 
Do novog čitanja pozdrav. 
Dunja. 

  • Share:

You Might Also Like

6 comments

  1. Potpuno se slazem sa napisanim...😉treba ulagati u negu a ne u kamuflazu.

    ОдговориИзбриши
  2. Одговори
    1. Cao ovo nije gel koji prevashodno vlazi kozu, ima salicilnu kiselinu i malo ce skinuti visak sebuma sa koze, ali nece osusiti kozi niti ce koza posle njega biti suva i zategnuta

      Избриши