Aura total pro tečni puder - recenzija

By Beauty junkie - 16.3.19

Tečni puderi su sigurno nešto bez čega ne mogu da zamislim dan. Odavno sam navikla na šminkanje i volim kada imam kompletnu šminku na licu. Uvek biram pudere sa većom prekrivnom moći, jer sam dugo imala problem sa bubuljicama i to je bio jedini način da ih prekrijem. 
Danas srećom nemam tako velike probleme sa licem i mogu da nosim pudere sa laganijom moći prekrivanja, ali nekako volim šminku i uvek su mi puderi velike moći prekrivanja mnogo bolji od onih sa manjom.
Zato nije čudo što me je ovaj Aurin puder privukao, jer u svojoj kampanji kojom otkrivaju ovaj puder govore da je on pune moći prekrivanja, mat izgleda i da traje dugo na koži. 


Ako pratite IG videli ste da je Aura kozmetika poslala mnogo paketa sa PR uzorcima svih nijansi ovog pudera, novih trepavica i karmina, ali i nakon toliko slika i otvaranja PR paketa na IG pričama, ja nisam čula ni jednu reč o ovom puderu niti je iko od ljudi koji su dobili PR pakete pričao o ovom puderu. Izgleda čudno i neverovatno i možda me je baš to zaintrigiralo još više da ga kupim i probam. U Lilly drogeriama je bio na sniženju i kupila sam ga za 699din.

Pakovanje pudera je jednostavno, u tubi od tvrde plastike i nekako odgovara identitetu Aura kozmetike i svemu što su do sada radili. 
Puder dolazi u 7 nijansi koje idu od jako svetle od tamnijih nijansi koje su žućeg podtona i odgovaraju tonovima kože žena sa Balkana. 
Ja imam poprilično neutralan ton kože i nekada mi je teško da pronađem puder za mene, posebno u domaćim drogerijama, a Aura je domaći proizvođač i nema mnogo izbora za nas sa neutralnim tonom kože. Negde najpribližnija mom tonu je u drogeriji izgledala nijansa 414 Cameo. 
Uzorci pudera su na stalku Aura proizvoda i nalaze se u malim bočicama sa poklopcem, na kom je broj nijanse pudera. Jako me je iznerviralo to što je neko očigledno probao više nijansi pudera i bez problema vratio poklopce po slobodnom izboru i nije obraćao pažnju kako vraća i koja je koja nijansa, tako da nijansa koju sam kupila nije nikako bila kao na uzorku, jer je neko izmešao poklopce. Iskreno takvo ponašanje meni spada u bezobrazluk, jer nisu uzorci samo za jednu osobu nego više nas će ih probati i minimalno što možete da uradite je da ih vratite gde ste ih našli, onako kako ste ih našli. Bahatost kupaca mene ponekad stvarno fascinira i zgrožava i malo više kulture u prodavnici, drogerii ne bi nam škodilo.

Izvinjavam se ako možda nije mesto ovom komentaru na blogu, ali kao kupac jako se uznemirim kad potrošim novac na nešto što nisam htela i to ne svojom krivicom. 


Da se vratimo temi posta i samom puderu Total pro. U tubi imate standardnih 30ml proizvoda. Činjenica da je pakovan u tubu omogućava lako doziranje proizvoda. 
Puder je teksturom dosta gust i kada ga istisnete iz tube pomislite da će biti jako velike moći prekrivanja, jer Aura ima već jedan puder koji prekriva bukvano sve i koji je dosta gust (Cover me tečni puder). 
Total pro je manje gustine, ali i dalje gušći od onoga što sam očekivala. 
Boja Cameo 440 je nekako sivkasta, i nijansa kada je istisnete iz tube izgleda baš čudno. Mislila sam da sam u potpunosti promašila nijansu i da ovaj puder nikako neću moći da iskoristim. Ispostavilo se da nije tako, srećom ili ne, saznaćete u nastavku teksta.

Ovaj puder obećava puno prekrivanje, ali zapravo potpuno je drugačije. Ovaj puder ima slabo, gotovo nikakvo prekrivanje. Ja iskreno ne mogu da ovo nazovem srednjim prekrivanjem, jer to nije, a pri tom meni ovaj puder ne može ni da se nadogradi, jer i kada stavim dva sloja ne vidim veliku razliku. 
Upravo ta nemogućnost prekrivanja i ujednačavanja tena i lica učinila je da uspem jednu nijansu koja nije moja da stopim sa kožom, jer je dovoljno providna da se boja pudera ne vidi u potpunosti. Suprotno onome što očekujete od gustog pudera ovim Total pro puderom dobijate providnost, lagan osećaj na koži i nema prekrivanja nepravilosti što je većini nas sa masnom i problematičnom kožom jako potrebno. 

Ovaj puder zaista traje ceo dan na koži i kao jedan tipičan masnokožac moram reći da se baš dobro drži tokom dana i da nisam preterano masna kada ga nosim i duže od 8 sati. Nakon 5 sati on prosija, ali ako taj sebum pokupite tapkanjem maramicom u narednih par sati opet ćete imati prirodan izgled na koži.
Lakoća i neosetnost na koži su verovatno najveća prednost ovog pudera. Ne osetite ga tokom čitavog dana, a on se opet održi na koži.
Ako kojim slučajem zaspite, dremnete tokom dana ovaj puder će se potpuno skinuti sa lica. Imam osećaj da svakim dodirom on se prenosi na prste ili odeću. Ja ga dodatno setujem kamenim puderom, ali mu to ne pomaže mnogo.


Ono što sam primetila jeste da tokom dana na koži polako blede bronzer i rumenilo kada ih nanesem, ali niie svaki dan isto. To verovatno zavisi i od stanja moje kože, ali postoje dani kada će bronzer potpuno nestati, a rumenilo i hajlajter dosta izbledeti. 
Mislim da sjajni proizvodi poput hajlajtera i nekog rumenila sa sjajem se mnogo bolje drže na ovom puderu, verovatno zbog svog sastava bolje se slepe sa njim, dok mat proizvodi lako izblede. 

Nisam korista ovaj puder sa prajmerom, samo sa Hada labo serumom kao pripremom i samostalno na licu, ali nisam primetila znacajne razlike na kozi. 
Završnica ovog pudera je prirodna, satenska, nije mat i iskreno mi se sviđa. Da ima veću moć prekrivanja ovaj puder bi bio mnogo lepši i korisniji. Ovako više podseća na BB kremu.

Još jedan od nedostataka ovog pudera je što tokom njegovog nanošenje potrebno je dosta pudera da biste dobili bilo kakvu prekrivenost. Kada sam kupila ovaj puder neki od vas su komentarisali na mom Instagram profilu da im je ovaj puder izazvao upaljene, velike bubuljice. Za razliku od Cover me pudera ovaj nema naznaku na bočici da nije komedogen i moguće je da izazove reakcije. Srećom ja nisam imala to iskustvo.

Iskreno ovaj puder vam ne bih preporučila nikada. Ne vidim razlog da ga imate ili kupite, jer postoji toliko boljih proizvoda koje možete kupiti po istoj ceni ili malo većoj, a da kvalitet bude petostruko veći, da moram reći da je ovaj puder potpuno razočaranje za mene i da jedva čekam da ga potrošim, jer ću ga koristiti, platila sam ga.
Ako bih trebala da vam preporučim proizvod koji bi imao laganije prekrivanje, mat izgled i da traje ceo dan na licu, onda bih vam sigurno rekla da probate Farmasi BB kremu.
Žao mi je što mi se ovaj proizvod nije svideo jer volim da podržim domaće kompanije, i Aura pravi neke divne proizvode koje svi volimo sa razlogom, ali ovaj jednostavno nije jedan od njih.

Do novog čitanja pozdrav.
Dunja

  • Share:

You Might Also Like

1 comments

  1. Meni je avon bb +u riza tubi fenomenalna krema bb a farmasi cc mi je odlicnaALI mi izaziva bu uljice kao i Aurin puder refresh me i cover me od kojih sam dobila bukvalno cireve...tako da imam averziju premaAuri... Pre sam za laganiju verziju i koristim sam tu Avon bb+ i oriflame giordani gold mineral puder tecni i nikakvih priblena nemam a imam inace zreliju kozu.

    ОдговориИзбриши