My complete hair care.

By Beauty junkie - 11.2.19

I must say that till last year and summertime I didn't have any hair care - I used products I was familiar with and I knew what is good for my hair. From summer time my hair got much longer and I started enjoining my hair and taking good care of it. 
This time I want to show you all the product I use and why I use them. Some of them are from the drugstore but others are more expensive and I will write if they are worth your money.

Ovaj post nastaje jer iskrneo do pre par meseci, tačnije do leta prošle godine moja nega kose je bila potpuno obična, jednostavna i sve sa proizvodima iz drogerije. Leto mi je donelo kosu koja je mnogo duža od onoga na šta sam navikla, jer sam je skoro 2 meseca stalno vezivala, sušila prirodno i apsolutno nisam ni jednom koristila fen ili presu za kosu. I eto baš na taj način kosa mi je jako porasla i ostala negovana i lepa, pa sam rešila da zadržim tu dužinu i ako je moguće isto stanje kose. 
Počela sam da gledam tretmane za kosu, koje je moguće uraditi kod kuće i našla neke proizvode koji mi baš prijaju i pomažu da imam kosu kakvu sam želela i da često dobijam komentare upućene baš mojoj kosi što se do sada retko dešavalo. 


Good hair care changed my hair and before this, it was just part of me not something I love about myself or I think about. True my whole childhood I had short hair and I was one of those people that could sit in a hairdresser chair and say "Do what you want". That has changed when I started college and for a long time I had a long bob hair cut and I loved it. 
Now my hair is longer and it needs more nourishment, more steps in hair care but I must say I feel more beautiful with this hairstyle and length. 

I use some nonconventional product and non-popular that are made in Serbia and I love them because of that. Also, I learned the difference between hair masks and why there are two types - the once that hydrates and the once that helps hair density/protein masks.
The best thing about hair care was that - learning new things. 
In the last two months, I started a routine that can prevent hair loss and maintain my hair quality. It is a mixture of correct shampoos and masks and treatments but nothing too much that will overwhelm my hair.

Two months ago I decided to try shampoo made in Serbia that should prevent hair loss. It is called Allin and you suppose to use it for 3 months to see results. I use it for 2 months now and as I can see my hair is less falling out when I wash it and my hairdresser told me that I have a lot of new hair. I was really pleased with this information. I used to use this shampoo a few years ago and that made my hair loss under control but now I plan to use it for more than 3 months maybe 6 just to see will I have a difference in hair length because this shampoo promises 3cm of hair when using it.

Moram prvo da spomenem šampon koji koristim u poslednja dva meseca, a koji je namenjena rastu kose i koji sprečava njeno opadanje - Allin crveni šampon. Ovaj šampon je drugačiji od svih drugih, jer je na bazi belog luka i prirodnog bilja koje je odstajalo u vodi. Zato je i sam šampon tečan, kao voda, i nikada ga ne nanosite na ruku već direktno na kosu. Lepo peni, jer ima sulfate, a prvi efekat smanjenog opadanja kose ja sam videla već nakon 3 nedelje. Oduševljena sam njim, i ovo nije prvi put da ga koristim, samo što ću sada probati da ga koristim duže od 3 meseca, koliko je preporučeno za primećivanje prvih rezultata, jer ovaj šampon obećava i brži rast kose. Tako da ću sigurno u budućnosti napisati post sa svim utiscima i o tome kako mi se popravila i da li je više porasla kosa njegovom upotrebom. Što se opadanja kose tiče, tu isgurno deluje i imate sve preporuke da ga probate.

Kada se desi da perem kosu češće nego obično desi se i da preskočim allin šampon. Tada na red dolazi Eucerin šampon za svakodnevno pranje. Eucerin šampon je spasio moju kosu od masne peruti i nakon toga rešila sa da probam i ovaj blagi šampon, koji je stvarno super. Jako je dobar ako čećše perete kosu jer nije jak i iskreno Eucerin proizvodi za kosu su za mene pravo iznenađenje i rado ih iznova kupujem, jer sam videla rezultate.


This shampoo leaves my hair a little bit dry due to not having any silicones or nourishing ingredients that can tame your hair. This is why it is important for me to have a good hair mask or conditioner after I wash it. I use a few products to help it look and feel better. 
One of the latest discoveries in my hair care is Dove hair conditioner that I just love. It is super affordable and it works. I wrote about it a few weeks ago. It has a similar feeling on my hair like my beloved Tigi Catwalk hair mask.
It is not the same by any means but my hair after it feels super soft and easy to style it. That is super important for my hair because I usually can't manage my hair and I look like a sheep. With this product and just a few more, I can have nice, shiny hair that I love. And this conditioner is super affordable.

Jedna od negativnih osobina Allin šampona je što ostavi moju kosu jako suvom posle pranje, jer nema silikona ili drugih sastojaka koji bi impregnirali dlaku i zaštitili je ili zagladili. Zato mi je nega u vidu balzama i maski za kosu jako bitna kod svakog pranja kose. 
Jedan od favorita koji koristim nakon ovog šampona i koji mi pomaže mnogo, jer nakon njega kosa bude prelepa, i nahranjena je iz drogerija i u pitanju je Dove balzam za kosu Pure care dry oil. Mislim da mu je ambalaža, tj. dizajn sada malo izmenjen, ali u pitanju je zlatna linija iz asortimana Dove šampona i balzama. Ovaj balzam mi je bio pravo otkriće u prethodnom mesecu i uživam koristeći ga, jer je efekat koji ima na moju kosu savršen. Posvetila sam mu i  poseban post, koji možete porčitati ovde.

Pored ovog balzama ponekad mi je pootreban tretman koji spada u profesionalnu negu i koji koristim periodično, na 3 nedelje, kako bih držala kosu nahranjenom i zdravom.


When it comes to life-changing product for hair care I must say it is Tigi catwalk Honey & Ointment hair mask. I discovered it form one blog that is dedicated to hair care and all posts are super informative and you can learn a lot for Alex (her blog is here).
From the first use I was surprised how it changed my hair - my hair is super soft after it and it gets less curly from this mask, after using it for a few months now I can really see the difference in the quality of my hair and that it doesn't get easily damaged for heat and my flat iron. As you can see I almost used it up but the new one is on its way. You can buy this mask on Lookfantastic.com or feelunique.com and they have a lot of discounts from time to time that can go up to 50%.
I try to use it once in every 3 hair washing. I use it like every other mask for 5-10 minutes on my hair. They say it has an even better impact on hair when you dry your hair with a towel and put a hair mask on it for 15min.

Jedna od dva proizvoda koji su potpuno promenili stanje moje kose i njenu negu našla sam zahvaljujući blogu Zdrava kosa, koji je posvećen samo kosi i temama u vezi sa njom. Ovo je blog kom najviše verujem, jer Aleksandra ima isustva sa različitim proizvodima i zna o čemu priča. Mislim da me je ona najviše edukovala o kosi, tipovima nege i kod nje je svaki post napisan tako da ga svi možemo razumeti.
Upravo sam tu otkrila Tigi Catwalk Honey & Oitment masku za kosu koju trenutno obožavam i kako mi je jedna pri kraju ja sam već naručila drugu. Ova maska je magična, kosa nakon nje je jako glatka, sjajna i nahranjena da se to oseća pod prstima. Ujedno ova maska pomaže da obuzdam svoju jaku, suvu kosu, i sa njom je stilizovanje, ravnanje, uvijanje kose mnogo lakše nego sa drugim proizvodima. 
Ovu masku koristim kao i svaku drugu, namažem i držim 5 minuta ili malo duže, mada kažu da je efekat još bolji ako kosu blago prosušite peškirom i nanesete masku od sredine kose ka vrhovima i ostavite bar 15min. Ja je nisam probala na ovaj način, ali i sa standardnom upotrebom ova maska je čudo.
Masku koristim jednom u 3 nedelje, jer je ona više tretman nego nešto što ćete svakog pranja stavljati na kosu.


Two product that I also use, one for hair styling and one as a monthly treatment also are a must for me.
Both of them are super affordable and I would recommend them to all of you to try and see f they will work on your hair type.
The first one you can buy in DM drugstore and it their own brand called Balea - it is available in most Europian countries.
This is hair milk with the sent of Mango. I use 3 pumps for my whole hair before blow dry and I must say that this makes my hair super manageable and I can easily style it and have curly or straight hair if I want. This product is not more than 4 euros and I love it. I don't think it has heat protection but it works for my dry hair because it gives moisture and my hair doesn't get too dry from heat.
Next product is a treatment that I use once a month - it is protein treatment that 2 components. You mix 2 ampoules and wait for a couple of minutes for the mixture to react. It will give you tick white cream that you should put on your hair from the middle to the end. I usually apply it with a brush that I use for my hair dye. Leve it for 20min and rise off. It can make your hair a little stiff but the best thing about it is that effect it gives lasts for a few washes. Even after 3 washes I still can feel my hair softer, fuller and I really can feel the difference in my hair strength and density. Protein masks are there for it.

Drugi proizvod koji moram da vam pomenem jeste Botoks za kosu. Ovo je proteinski tretman za kosu koji koristim jednom mesečno i on treba da pomogne strukturi dlake, održi njenu punoću i onemogući pucanje. Ovaj proizvod je malo čudo u 2 ampule. Kao što vidite na slikama ovo je proizvod koji se koristi tako što se dve ampule pomešaju i ostave par minuta da reaguju. Tada se stvara gušća smesa poput farbe za kosu koju treba naneti na kosu od sredine ka vrhovima. Ja za to koristim četku za farbanje kose i obavezno rukama utrljam sam proizvod. Ostavim da deluje minimum 20 minuta i nakon toga isperem. 
Ovo je proizvod koji ima efekat na vašu kosu čak i nakon dva-tri pranja. Kosa je meka, popunjena, sjajna, lagana i izgleda zdravije kada ovaj tretman koristite.
Kako je ovo proteinski tretman kosa može da vam nekada bude malo kruta, ali to brzo prođe i možete malo balzama staviti na kosu nakon ispiranja tretmana. 
Moja preporuka je da ovaj tretman stavite na kosu samo opranu šamponom.

Nakon tretmana koji se ispiraju mojoj kosi je neophodno nešto što će je obuzdati pri sušenju i što će omogučiti lakše stilizovanje.
Pronašla sam odličan drogerijski proizvod koji je samo 400din, i dostupan u DM-u. U pitanju je Balea mleko sa kosu sa mirisom Manga koje je meni stvarno odlično za smirivanje i ispravljanje kose. Iako piše da ima i zaštitu od toplote, u tu tvrdnju nisam baš sigurna. Proizvod svakako ima svojstvo da obloži dlaku i oteža je, tako da se lake stilizuje. Negde bi logičan sled bio da prilikom upotrebe fena za kosu ili nekog drugog alata, obložena dlaka je manje podložna krzanju i oštećenju nego ona koja nije ni sa čim tretirana.
Po meni je ovo odličan drogerijski proizvod koji radi ono što obećava. Za moju kosu su potrebne 3 pumpice i ono što je dodatan bonus je miris manga koji je divan i suptilan.


The last step in my hair care goes when my hair is dry. I use hair oil. This one is made in Serbia and I always support products made in my country.
This is a macadamia oil that is super light and hair soaks it immediately. I use 5 drops on half of my hair and 5 drops on the other half. I always use it in that way and I love to use it a lot because my hair feels great with it and it never looks greasy.

Poslednji korak u mojoj nezi kose je upotreba ulja na već osušenoj kosi. Trenutno koristim Angel therapy makadamija ulje koje moja kosa obožava. Jako je prijatno na kosi, lako se dozira pomoću pipete, a pri tom je jako povoljno. Ovo je domaći brend i kao što znate sve što je domaće ja podržavam. 
Kada kosu osušim obično je podelim na pola i nanosim 5 kapi na polovinu kose. Kosa ovaj proizvod upija odmah i jako mi se sviđa šti je lagano i nikako ne oteža kosu niti ona postane masna.


I style my hair with Amika straightener that I have fore years and use it all the time. I curl my hair with it and it is great because Amika has special technology they use for they hot tolls. It is not super affordable and unfortunately no longer available in Serbia but you can find it online.

And this is it for today. My complete hair care in one post. I think it is not too much and it works for me. With this type of hair care, I am trying to keep my hair in a condition that it is and to make her look and feel just hydrate and nourished. My main goal is hair loss and preventing it but also hair that makes me feel beautiful.
Till next post-bye. 
Dunja

Za stilizovanje moje kose koristim najčešće Amika presu za kosu koju imam godinama. Amika je pre bila dostupna u Aexandar cosmetics radnjama, ali nažalost više nije. Pošto istu presu koristim i za uvijanje i ispravljanje kose meni je ona savršena i ima posebnu tehnologiju kojom je napravljena tako da njene ploče manje štete kosi od drugih. Mislim da ovoj presi pariraju neke Remingtonove, Braun i Diva prese za kosu. 

I to je sve u vom postu. Svaki deo moje nege kose je opisan. Meni je ovo taman što se tiče broja korak u nezi i mislim da sam konačno našla dosta stvari koje ću duži vremenski period koristiti. Slobodno mi pišite šta vi koristite za negu kose i koje proizvode preporučujete. 
Do novog čitanja pozdrav.
Dunja.

  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. Od Alin samoona sam dobila tolike naslage peruti i svrab tako da ga izbegavam kao i izvikan Farmasi beli luk...moj spas je Pantene aqualight...nista necu reci osim ko ga izmisli svaka mu cast 😉😁

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas super sto si nasla nesto, meni drogerijski samponisa silikonima nikako ne odgovaraju.

      Избриши