DOVE pure care dry oil - review

By Beauty junkie - 14.1.19

Izgleda da mi je istraživanje novih proizvod za negu kose postala nova obaveza i zanimljivost, jer u  poslednje vreme mnogo više nege posvećujem svojoj kosi, koja je do sada iskreno bila zapostavljena.
Duga kosa mi je donela nove izazove i želju da je očuvam što duže zdravom i lepom. 

Probala sam u poslednje vreme dosta proizvoda za negu - šampone, ulja, maske, ali posebno se izdvojio proizvod koji sam uzela, jer sam se setila da sam ga kod sestre jednom probala i da mi je bio odličan. Pri tom pakovanje je super lagano, malo i praktiično i odličan mi je za putovanja sa folklorom, kad znam da ću kosu vezivati svaki dan, i prati je svaki dan.
Taj proizvod je DOVE dry oil regenerator ili balzam za kosu.

Nakon dužeg vremena korišćenja isključivo maski  za kosu vraćam se onim počecima kada je mama kupovala proizvode za pranje kose i među njima je uvek bio balzam za kosu. Uvek sam verovala da maske imaju bolji i značajniji uticaj na stanje kose i njenu negu, da imju bolje sastojke i da je koncentracija onih dobrih sastojaka u njima veća. Uostalom, moja suva, farbana kosa je uvek mnogo više volela maske i sa njima sam uvek videla razliku u nezi i mogla sam lako da prepoznam šta odgovara mojoj kosi, a šta ne. Zato je za mene pravo iznenađenje bilo kada sam shavtila da jako lako posežem za ovim proizvodom, da ga koristim stalno od kad sam ga kupila i da moja kosa sa njim ima odličnu negu.


Dove ima 4 kolekcije za negu kose, koje su namenjene različitim tipovima kose i koje su podeljene po boji. Ja sam izabrala zlatnu kolekciju dry oil, jer sam smatrala da mojoj suvoj i tretiranoj kosi najviše odgovara.
Dugo nisam koristila balzame za kosu, a želela sam nešto novo da probam. Dove je došao kao logično rešenje zato što sam pročitala par dobrih kritika o ovim kolekcijama šampona i regeneratora, i zato što je ovo pakovanje vrlo praktično za putovanja.
U pakovanju dolazi 250 mililitara proizvoda, koji je dosta gust, ali jako lako se dozira pomoću ove tube na stiskanje.
Proizvod  je žute boje i ima miris na ulje, koji je jako blag i ja ga nekada ni ne osetim.
Evo šta sam na sajtu Lilly drogerije pronašla o ovom proizvodu:

Dove Pure Care Dry Oil regenerator za kosu predstavlja novi, inovativni proizvod iz Dove linije proizvoda za negu kosu, specijalno dizajniran za izrazito suvu kosu.
Formula prožeta delikatnim uljima makadamije, ostavlja kosu nežnom i svilenkastom, a da je pri tome ne masti i ne opterećuje. Pored toga, pomaže u obnovi oštećenih i ispucalih krajeva kose i revitalizuje ih.... 

Originalno objavljeno na stranici https://shop.lilly.rs/srpski/proizvod/dove-pure-care-regenerator-za-kosu-8279 

Jako mi se sviđa što osetite da proizvod deluje čim ga stavite na kosu. Jako bih volela da Dove ovakav proizvod sa nekim jačim hidrirajućim sastojcima pretvori u masku za kosu, onako gustu i hranjivu posle koje vam kosa sija od zdravlja.
Ovaj balzam je u poslednje vreme zamenio dosta proizvoda koje sam koristila, jer često posežem za njim. Imam utisak da sa ovim balzamom postižem efekat isti kao sa nekim maskama za kosu, ako ne i bolji. Kosa je posle nanošenja i ispiranja jako nežna i glatka. Zaglađenost je ono što mi treba trenutno.
Primetim da se jako lako oblikuje, a ono što mi se posebno sviđa jeste da i nakon sušenja fanom ili stilizovanja presom za kosu ona nije suva, tršava, "ne vodi svoju politiku", i mogu da budem mirna do sledećeg pranja.
Ono što mi se posebno sviđa jeste mekoća koju kosa ima nakon upotrebe ovog regeneratora.


Jako sam zadovoljna ovim proizvodom. Za cenu od 400-500din zaista dobijate odličan drogerijki proizvod. Znam da nisu svi u stanjnu i ne žele da potroše 1000-2000din na maske za kosu, i da je opcija iz drogerija velika ušteda za budžet.
Baš zato ovaj post je pred vama. Ne znam da li dugoročno ovaj proizvod ima uticaj na stanje kose, ali efekat koji ima nakon nanošenja i ispiranje je savršen. 
Mekoća kose i sjaj koji je prisutan su razlog što ću sigurno ponovo kupiti ovaj proizvod, ali isti tako jako bih volela da probam i neki proizvod iz drugih kolekcija, posebno roza i crvene.
Koliko sam videla na sajtu Lilly drogerije ovi porizvoid su trenutno na velikom sniženju, tako da je svaki šampon ili balzam iz ove kolekcije samo 255din - već vidim sebe kako kupujem i balzam iz crvene kolekcije. 


Nadam se da ćete i vi pronaći neki za sebe i javiti mi svoje utiske, ako već niste probali ovaj proizvod. 
Svakako u komentarima obavezno podelite sa mnom koje to vi proizvode volite za negu kose i zašto. Istražujem stalno polje nege kose i jako bih volela da čujem vaše preporuke. 
Toliko u ovom postu. Do novog čitanja pozdrav.
Dunja.

  • Share:

You Might Also Like

1 comments

  1. Odlicna recenzija. Nisam probala Dove proizvode za negu kose ali ovaj regenerator deluje obecavajuce :)

    Novi post ¤¤¤¤¤¤▪▪¤¤¤¤¤¤

    http://xbeautyplace.blogspot.com/2019/01/oriflame-one-illuskin-prajmer-za-lice.html?m=1

    ОдговориИзбриши