Empties x 15!

By Beauty junkie - 15.12.18

Post  o potrošenim proizvodima dolazi u pravo vreme, pred kraj ove godine kada treba staro ostaviti iza sebe. I dok pišem ovaj post već polako punim korpu sa potrošenim bočicama i sve "Jovo nanovo".
I dalje se nadam da ćemo nekako naći načina da ove boce od potrošenih proizvoda recikliramo ili priložimo u drogerijama i zamenimo za neke bodove. Na taj način bila bi "win win" situacija za kupce i prodavce, ali čini mi se da Srbiji treba još par godina da bismo neke ovakve ideje realizovali.

Da ne bih zalazila u temu ekologije i reciklaže previše, vratimo se temi ovog posta - Poizvodima koje sam potrošila u prethodnom periodu. 
Nakupilo se tu svašta iako sam mislila da neće, posebno me je iznenadilo kada sam pored potrošenih proizvoda morala ovde da uvrstim i one kojima je rok istekao. Ja iskreno jako pazim kako trošim svoj novac i nekada robujem navikama i kupujem iste proizvode - kada su dezodoransi u pitanju često to radim, ili proizvodi za negu kože. Mislim da najviše eksperimentišem kada je šminka u pitanju i iskreno uživam igrajući se njom. Srećom neki proizvodi, popul paleti senki se jako teško troše, ali puderi su nešto što lako potrošim i uvek mi se čini da ih nemam dovoljno.

Na slikama ispod videćete šta sam to potrošila. Podelila sam ih nekako u kategoriju šminke i kozmetike, ali jasno je da se prepliću i međusobno su povezani.


Pa da krenemo sa onim većim proizvodima na slici ili onim kojih ima više. Do sada ste već navikli da iznova koristm maske za lice u maramici K beauty i više  puta je slična slika bila u mojim postovima o potrošenim proizvodima. U poslednje vreme smanjila sam njihovu upotrebu, ali i dalje kada sam umorna ili mom licu treba dodatna hiratacija koristim ove maske. Da li znate da ih sada možete naći i u Univerexport marketima, ja sam se baš iznenadila kada sam ih videla na polici.
Proizvod koji često trošim jesu i micelarne vode za skidanje šminke. Ova ne slici je Eucerin. Dobila sam je kao poklon uz kupovinu nekog drugog proizvoda. Ok je, ništa posebno. Iskreno meni je zaista mnogo da dam na micelarnu vodu 1500 - 2000din, jer ih jako brzo trošim i svaki dan se šminkam, a nekada i dva puta dnevno ako snimam nešto za Instagram ili blog. Tako da micelarna koja je povoljna, a unčikovita je moj najbolji izbor. 
Alkohol 70% je tu za čišćenje drški četkica, za prskanje na palete, i dezinfekciju svega što mi je potrebno pri šminkanju. 
Jedan kozmetički proizvod je na slici, a u pitanju je K piling. Proizvod koji u Novom Sadu pravi Lejla i koji je odličan. Ovo je piling na bazi kafe, cimeta i kokosovog ulje. Odličan je kao nega za kožu, a ja volim da mislim da zato što ima kafu pomaže i kod celulita. Možda sam to samo ja. 

Na slici je i dosta šminke koju sam potrošila, ili koja je istekla kao npr. NYX rumenilo, koje sam dugo čuvala jer je jedan od prvih njihovih proizvoda koje sam kupila i verovatno prvo rumenilo koje sam probala. Ali sentimentalnost na stranu, moramo da se rastanemo.
Rastajem se i od Maybelline baby skin - nikada mi nije bio "wow" i stajao je predugo u fioci. Meni lično pri šminkanju ne treba prajmer. Nikada nisu imali preterano važnu ulogu u trajnosti šminke, ali zato sprejevi za setovanje i te kako mi trebaju. 
Potrošila sam voljeni UD All nighter. Nisam ga ponovo kupila, a hoću sigurno, jer čekam porudžbinu sa beautybay sajta jer sam tamo uzela sprej Mario Badescu i 2 Gerard cosmetics koji su bili na sniženju, i bukvalno sam za cenu jednog UD mogla da kupim 3 gerrard cosmetics. 
UD sprejeve pravi Skindinavia, koja je najbolja na tom polju, i sprejevi su njihova specijalnost. Ovaj sprej radi sve što obećava i odličan je kada šminka treba da vam traje satima. Inače meni je ovo druga potrošena bočica.


Tu je i jedan lak za nokte u svetloroza nijansi, koji sam baš volela. Ovakve nijanse nosim nekada leti samo na rukama, jer mi se sviđa taj neutralni izgled naspram tamne kože.
GR maskara False lashes mi je jedna od omiljenih. Trenutno imam još jednu maskaru koju trošim, a ovu planiram opet da kupim, jer je savršena, a cena joj je oko 350 - 400din. 
Farmaski gel za obrve nisam potrošila, ali nije mi nikada odgovarao, zapostavila sam ga skroz kada sam počela da koristim NYX pomadu i Aura olovke za obrve.
Da ne zaboravimo i moj omiljeni ajlajner Essence cosmetic liquid ink, koji je mat, crn kao ugalj i crnji, a ja ga obožavam i stalno kupujem. Novi je već tu. Znam da nekima ne odgovara ovaj ajlajner, jer im se ljušti sa kapka, ali meni je savršen i po ceni od 400din teško ćete naći bolji.
Tu je i jedan od omiljenih korektora Colourpop no filter concealer. Ovo je najbolji korektor za suvo područje ispod očiju, odličan je kao baza za senke i jako pigmentovan. Ima najbolji aplikator i trenutno kod sebe imam još jedan, a kad taj potrošim nameravam da ih kupim još. Ovo je nijansa Ligh 15, ali znam da trenutno ima drugačiji naziv na Colourpop sajtu, jer su dodali još nijansi u svoju ponudu. 
Jedan korektor koji ne volim da nanosim na lice, ali koji obožavam da koristim kada je Cut crease tehnika u pitanju jeste Makeup revolution conceale & define. Ovaj korektor mi nikako ne leži kao korektor za područje ispod očiju, ali zato je za kapak odličan. Dugo drži senke i kod tehnike "sečenja kapka" je odličan jer ima punu  moć prekrivanja, koja je potrebna.
Još dva pudera je ostalo da pomenem, oba za masnokošce. L'oreal infallible je jedan od meni omiljeninh pudera za masnu kožu, a nekako sam ga zapostavila, kada sam se ovoj bočici vratila shvatila sam koliko je lep i mat na mojoj masnoj koži. Jedini nedostatak ovog pudera jeste to što L'oreal kompanija testira na životinjama, a ja se trudim da ne koristim proizvode koji nisu cruelty free tj. koji se ne testiraju na životinjama.
Zato je GR kompanija koja ne testira na životinjama, a ovaj puder Longstay matte foundation, u nijansi 05, mi je jedan od omiljenih proizvoda koje prave. Celo leto sam ga koristila, jer je savršen za toplo vreme, lagan na licu, dugo mat i nekako baš lep i prijatan na licu. Kupiću ga sigurno opet.


Ostalo je još da vam pišem o onim proizvodima u većim ambalažama koji su za kosu ili telo.
Ovaj put imamo dosta proizvoda za kosu, a neke nažalost nisam potrošila, ali im je istekao rok trajanja i moraju u kantu.
Ono što sam potrošila svakako je Eucerin šampon za mesnu perut. Ovo je šampon koji me je oduševio, bukvalno mi je sredio perut nakon jednog pranja. Eucerin šamponi su sada postali deo mog svakog pranja kose, uz još jedan šampon o kom ću vam tek pisati i svima bih preporučila ako imaju perut da probaju eucerin, jer imaju čak dve vrste ovih šampona koji su namenjeni različitim tipovima peruti, a o svemu se možete informisati nanjihovom sajtu za Srbiju.
U nedelju obavezno pogledajte moj Instagram i FB stranicu, čeka vas mala nagradna igra, u kojoj poklanjam nešto od Eucerin proizvoda.
Još jedan šampon protiv peruti sam potrošil, koji mogu da preporučim ako imate suvu perut. Biomelem je domaća kompanija i baš zato bio je moj prvi izbor kada sam perut dobila. Mislim da sam do sada potrošila 3 bočice ovog šampona. Odličan je ako je vaša perut poput snega u kosi, a cena mu je svega 250din. Posle eucerina sam koristila i ovaj šampon, ali sam se nakon potrošenog pakovanja vratila eucerinu i kupila njihov blagi šampon koji i sada koristim.
Sledeći poizvod koji sam potrošila jest Fa dezodorans. Toliko ih pominjem da mislim da nema potrebe ništa novo da pišem, reći ću samo da su Fa dezodoransi jedini koje koristim, jer nemaju aluminijum i odlično mirišu tokom celog dana.


Čak 3 ulja za kosu su u ovom postu. Omiljeno mi je Wella koje nažalost nisam potrošila.  U pakovanju koje ja imam je čak 100ml i koristila sam ga baš pri svakom pranju, ali nakon dve godine potrošila sam samo pola bočice, i ono je promenilo miris i moram da ga bacim. Ovo je stvarno divan proizvod za sjaj kose, i njen ukupan izgled nakon sušenja. Postoji u verziji od 30ml i kupiću tu manju bočicu  opet, jer mi je ovaj proizvod toliko lep i dobar i jedva čekam da ga opet koristim.
Drugo ulje koje nisam potrošil, jer je stajalo dugo i nisam ga koristila je Afrodita arganovo ulje koje mi je na prvu loptu bilo super, ali sada znam za bolje i neću ga opet kupiti. Ako biste kupili nešto što  je pristupačno, a lepo za kosu moj predlog je Angel Therapy serum za kosu o kom sam vam pisala ovde.
Treće ulje je skoro potrošeno, ali takođe je dugo stajalo. U pitanju je jedno od Avonovih ulja, ali ja sam od prošle godine prestala da koristim njihove proizvode, jer ih testiraju na životinjama, tako da ovo ne mogu da vam preporučim, a i meni iskreno njihove te kapi nikada nisu bile nešto posebno, moja kosa je na neke druge proizvode bolje reagovala.
Ostao je za kraj moj omiljen porizvod, koji sam potrošila, a uveliko trošim i novu bočicu. U pitanju je Hada labo hidrator - serum sa 3 vrste hijaluronske kiseline. Ovo je proizvod koji košta 2000din, ali dobijete neverovatnih 150ml i on vam traje 3 i više meseci. Odličan je za lice, ja ga nanosim i na dekolte i ruke, mešam sa njim vitamin C u prahu. Ma pravo jedno malo čudo u bočici od kog ne nameravam da se odvojim u skorije vreme.

I to je kraj ovog posta. 
Nadam se da vam se sviđa, a obavezn pogledajte IG i FB sutra vas čeka nagradna igra.
Do novog čitanja pozdrav.
Dunja.

  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. Slazem se sa tobom u vezi sa Eucerin micelarnom (nista posebno), alkohol uvek treba :), Nyx rumenilo sam imala (takodje nista posebno), GR maskara je savrsena.. Lorealov puder mi nije odgovarao a Avonove serume za kosu obozavam, mislim da upravo taj sa slike imam, odlican je. Kristina

    ОдговориИзбриши