Nova GR HD kolekcija - moji utisci

By Beauty junkie - 14.10.18

Još jedna nova kolekcij Golden Rose kozmetike koja je namenjena šminkanju lica. U kolekciji su tečni puder, korektor i kompaktni puder koji je namenjen setovanju lica.
Svi proizvodi su obeleženi sa HD, jer treba da ostave taj efekat na koži - koža koja je spremna za slikanje i koja izgleda kao da je obrađena. Do sada najbolji tečni puder koji sam probala od kompanije GR je longstay matte puder, koji mi je ovo leto bio odličan i mislim da ću ga opet kupiti.
Novi HD tečni puder sam poredila baš sa ovim, jer smatram da je mojoj masnoj koži potreban puder koji će obezbediti mat efekat i trajati dugo.


Sva tri proizvoda su upakovana u kvalitetno plastično pakovanje, koje je jednostavno, crno, sa zlatnim detaljima. 
Tečni puder i puder za setovanje su mi bili posebno zanimljivi i jedva sam čekala da ih probam, ali nažalost korektor mi po boji nikako ne odgovara, dok sam uspela da kupim puder u nijansi koja mi je približnija i koju sam mogla da testiram, jer mi je stigao najsvetliji puder u nijansi 101 porceline, koji je zaista super za one sa svetlom puti. 
Sama struktura pudera i ono što obećava su me naterali da kupim sama puder odgovarajućeg tona, koji je 104 beige. Korektor tek treba da probam pa zato ovaj post posvećujem tečnom puderu i kompaktnom puderu. 
Kompaktni puder sam dobila u nijansi Translucent i to mi je bilo super, jer ja baš volim ove proizvode i mojoj masnoj koži su potrebni.

Prvo ću vam opisati tečni puder.
Na zvaničnom sajtu Golden rose kozmetike HD puder je opisan ovako:
This HD Foundation creates a "soft focus” effect on the skin with special pigments in its formula which diffuse light that hits your skin, gives a smooth finish and blur the appearance of imperfections and fine lines.

Its formula is enriched with antioxidant Vitamin E.
Creamy, moisture rich and oil-free formula provides medium coverage to provide an even skin tone. Thanks to its moisture complex which keeps the skin hydrated.
It protects the skin from harmful sunrays with SPF 15.



Puder je dostupan u čak 16 nijansi od najsvetlijih do tamnijih koje su pogodne za balkanski tip kože. On obećava postojanost i "blur" izgled kože, kao i hidrataciju. Moja koža voli mat pudere, ali i hidrataciju, tako da sam mislila da će ovaj puder biti ok i na mojoj masnoj koži.
Kako sam proizvođač kaže puder je srednje prekrivne moći i ja se u potpunosti slažem sa tim. Teksura mu je srednje gustine i jako je prijatan i kremast na dodir i lako se razmazuje. Ne suši se brzo što vam ostavlja mogućnost da ga dobro sjedinite sa kožom i da ne brinete da nećete moći da ga razmažete.
Ovaj puder sadrži SPF 15 što je tokom ovih jesenjih i predstojeći zimskih dana odlična zaštita za kožu, jer SPF treba nositi tokom cele godine.
Puder da lepo prekrivanje u jednom sloju, ali ja ga na određene delove lica nanesem u još jednom. Ja uvek nanosim puder sunđerom za šminkanje, stvar navike, ali možete ga nanositi i četkicom i rukama.
Na mojoj masnoj koži ovaj puder se brzo prosija. Sijanje je slično kao kod drugih pudera koji nisu namenjeni masnoj koži. Prosijavanje je prisutno posle 4-5 sati, ali meni se sviđa kakav utisak puder daje na koži. Zaista lepo izgleda, nigde se ne razdvaja, niti skuplja na mojoj masnoj koži, tako da mu ne zameram što se prosija.
Puder traje ceo dan i jako se lepo slika. Mislim da je ovo odličan puder za sve sa suvom ili normalnom kožom. Izgledaće besprekorno i trajaće ceo dan. Kvalitet ovog proizvoda je nesumnjiv i GR svakom kolekcijom poboljšava kvalitet svojih proizvoda i sve mi je draže da ih koristim. 


Za mene je ipak kompaktni puder poseban i pravi dragulj ove kolekcije. Ovo je brzo postao omiljeni proizvod u mojoj svakodnevnoj rutini šminkanja. Uz Rimmel Stay matte kompaktni puder ovo je jedini koji koristim. Jako je fino mleven i veo prijatan na licu. Uopšte ne ostvalja suv traga na koži ispod očiju, a ova nijansa translusent jako lepo posvetli predeo ispod očiju, i da mat efekat bez veštačkog izgleda. Ja ga koristim i u predelu ispod očijju, ali i na celom licu. Drži moju masnu kožu pod kontrolom i izgleda baš lepo na licu. Zaista sam oduševnjena ovim proizvodm. Pakovanj je lepo i jednostavno, a sam puder je dostupan u 4 nijanse. Uz puder dolazi i mali sunđer, ali ja ga nisam koristila jer je proizvod lakše i lepše naneti gustom velikom četkom po celom licu ili manjom četkom u obliku lale na predeo ispod očiju.

Ako bih ocenjivala ova dva proizvoda - tečni puder bi dobio ocenu 5/10, dok bi ocena za kompaktni puder bila 10/10. 

Sve Golden rose proizvode možete pronaći u Lilly drogerijama ili Golden rose prodavnicama. 
Cene ovih proizvoda su: tečni puder 773 din, dok je kompaktni puder 618 dinara. Oba proizvoda su pristupačna i sigurna sam da će naći svoje mesto kod vas.
Tečni puder bih definitivno preporučila devojkama sa suvom kožom, a ako vas zanima kakvi su utisci nekoga sa takvim tipom kože pogledajte blog In relationshit with beauty.
Kompankti puder je možda bolji za nas sa masnijim tipom kože, ali ako imate masnu T zonu ili vam se lice nekada prosija obavezno probajte ovaj HD puder.

Toliko u ovom postu. Nadam se da vam se sviđa. Pišite mi ako ste probali ove proizvode. Do novog čitanja pozdrav.
Dunja!

  • Share:

You Might Also Like

1 comments