Empties x 14!

By Beauty junkie - 4.10.18

Dugo nisam napisala post ovog tipa, jer u poslednje vreme ovakve stvari se više objavljuju na Instagramu. Ja sam nekako i dalje ljubitelj blogova i čitanja, pa i sada češće čitam postove po raznim blogovima nego što gledam videe i IG storije na kojima ljudi pričaju.

Postovi sa ovim nazivom vec spadaju pod termin "old school blog" jer više nisu aktuelni i popularni, ali ja ih baš volim i kao što vidite pišem post sa ovom temom po 14 put. Znam da ćete ovde pronaći brzo i lako informacije o više proizvoda koje možda želite da kupite, ili pronaći proizvode za koje ste mislili da su super, a da se meni nisu svideli ili obrnuto.
Sve je zaista pitanje ukusa i proizvodi uvek drugačije izgledaju na različitim ljudima, ali neke ideje, utiske i stavove o proizvodima možemo i da podelimo i imamo iste i zbog toga se uvek radujem svakom novom postu koji napišem.


Danas sa vama delim dosta potrošenih proizvoda, jer se nakupilo, a kao i uvek najviše potoršim proizvoda za kosu i kozmetike za lice. Šminka se mnogo sporije troši, pa je zato i skuplja, ali uvek imajte na umu rok trajanja proizvoda koje kupujete, jer ništa nije večno.

Pa počnimo sa onim što je najveće na slici - lak za kosu i maska za kosu. Ako uvijate kosu u lokne figarom ili presom lak je obavezni deo nakon uvijanja kako bi vam lokne ostale oblika kog želite. Za ovu svrhu ja uvek menjam dva laka za kosu i oba su zlatnog pakovanja. Jedan je na slici i to je Taft lak za kosu sa keratinom. Volim ga jer ne lepi kosu i ne ostavlja beo trag na kosi. Pored njega koristim i Sayos sa keratinom i za sada su to dva laka koja preporučujem i koji mi odgovaraju.

Maska za kosu je već svima dobro poznata. Mnogo volim proizvode domaćih brendova, pa tako i Still kozmetici za kosu dajem prednost u odnosu na druge. Potrošila sam ovu masku sa arganom i alojom i kupila već novu sa malinom. Mislim da su njihovi proizvodi stvarno odlični i vredni vaše pažnje. Cene su im super povoljne, a imaju i veliku mililitražu.

Pored ovih proizvoda na slici su i proizvodi iz dm drogerije, balea brenda - u pitanju su gel za tuširanje, micelarna voda i sapun za ruke. Njihove tečne sapune volim, jer su vrlo mirisni i kremasti, a moram reći da ovaj gel za tuširanje nije bio ništa posebno i da sam jedva čekala da ga potrošim. Gelovi nekih drugih brendova mi mnogo više odgovaraju.
Proizvod istog brenda koji naprosto obožavam i pravo mi je otkriće jeste njihova micelarna voda koja je odlična. Kupila sam već novu bočicu nakon prve potrošene, a planiram da probam i onu sa roza poklopcem, jer kažu da je boljeg sastava od ove sa ljubičastim. 

Još jedan proizvod koji mnogo volim i koji ću sigurno ponovo kupiti je Dove šampon za suvo pranje kose. Najbolji šampon ovog tipa koji sam probala. Ne ostavlja ni malo belog traga na kosi i po meni je bolji i od Batista. Imam u rezervi nekih drugih šampona za suvo pranje, ali ovom se vraćam sigurno. 

Nekako u poslednje vreme sam mnogo parfema dokrajčila, a ovaj ću sigurno kupiti opet - u pitanju je Gucci Guilty parfem koji je odličan za hladnije vreme, prelepo miriše i dugo traje na koži. Ja retko eksperimentišem sa parfemima i imam omiljene kojima se vraćam, ali svake godine odlučim da probam neki novi i malo promenim kako mirišem.

Na slici su i dva laka za nokte. Mali GR je potrošen iako tako ne izgleda, ali više ga nema u bočici, dok mi je ovaj Essence dugo stajao i potpuno promenio izgled, gustinu i sastav tako da mora da ide u smeće. Najviše imam GR lakova za noke, a ove male posebno volim, jer mogu da ih potrošim, a ne da im se desi neka promena u sastavu, kao sa ovim Essence.

Potrošila sam i dva proizvoda Lipo kozmetike. Tonik sa kiselinama je divan za moju masnu kožu i planiram da kupim novo pakovanje ne samo ovog proizvoda sa 5% kiseline, već i pakovanje sa 10% AHA i BHA kiselina. Ovaj tonik je hemijski piling i baš je prijao mojoj koži, posebno za moje bubuljice na telu. Drugi proizvd je dobar, ali zbog pakovanja neću ga opet koristiti. U pitanju je Q10 serum koji u sebi ima sitne narandžaste bobice koje na koži treba da se rastope. Nažalost zbog male pumpice i uskog otvora, pri kraju korišćenja ovog serumam ostale su samo ove bobice u bočici, koje ne mogu da istisnem i iskoristim. Da je pakovanje drugačije sigurno bih ponovo kupila ovaj proizvod. 

Ali tu nije kraj potrošenim proizvodima za negu lica. Na sledećoj slici videćete da sam potrošila još jedan proizvod Lipo kozmetike - hijaluron gel za lice, koji je stvarno odličan i povoljan proizvod koji košta svega 550 dinara. Odličan je za masnu kožu, jer je gel koji je lagan na licu i hladi. Ovo mi je drugo pakovanje, ali kako sam nakon ovoga probala Hada Labo hijaluron serum ne znam da li ću kupiti ponovo ovaj proizvod, jer sad već trošim drugi Hada Labo serum. Ako vam je 2000 mnogo za jednu kremu, koliko košta Hada Labo, ovo je svakako povoljnija opcija, a proizvod je podjednako dobar. 

Od Bioderme sam potrošila gel za umivanje za masnu kožu, ovo je pakovanje koje sam dobila uz drugi proizvod koji sam kupila. Lep je i prijalan na koži, ne isušuje je, ali iskreno nekako se uvek vratim sapunu sa uljem čajnog drveta kao najjeftinijoj, a odličnoj umivalici za lice, ali svakako ću uzeti ovo opet kada bude na nekoj akciji. 


Jedan skidač laka za nokte je potrošen i ovaj kupujem u Univerexport radnjama i prilično je dobar - lako skida lak, a nemam ni masan, ni suv osećaj na rukama i prstima nakon njega. Kupujem ga ponovo, sigurno.

Tu su i dve paletice. Tanya Burr palete je bila jedna od prvih koju sam kupila na nekom sajtu, pre sada već 3-4 godine. Ovo je paleta sa 4 senke i stvarno ima one osnovne boje koje vam trebaju za svakodnevno šminkanje. Mnogo sam je volela, nije potrošena skroz, ali predugo je sa mnom pa se opraštamo. 
Pored nje tu je i No7 paleta koja je bila zaista lepa, ali zbog svog sjajnog pakovanja gotovo stalno na meti moje mačke koja ju je stalno čačkala i rušila kad god je nađe na stolu, pa mislim da trenutno u njoj imam možda samo 3 senke. Volela bih da mi je potrejala duže, jer je imala neke divne zlatne i srebrne boje koje nisam imala u drugim paletama.

Maske za lice u kesicama znate da trošim baš često, ali mogu reći da sam ovo leto malo zapostavila taj deo moje rutine, ali kako dolazi hladnije vreme vraćam se korišćenju ovih maski i sigurno ću ih mnogo više potrošiti do norednog posta o potrošenim proizvodima. 

Na slici su i Catrice korektor koji mi je uz Maybelline fit me omiljen i odličan za masnu kožu. Imam ga uvek u dve nijanse 10 i 20. Naravno 20 sam potrošila i kupujem je opet obavezno. Volim osećaj novog korektora na licu. 
Tu su i dve maskare - Maybelline i Essence - obe kupujem po 2-3 put. Essence mi je uvek siguran izbor, a mislim da ove maskaru Maybelline volim najviše od svih koje sam probala. 


Na slici je i jedan lepak za trepavice - ovaj je kupljen u nekoj maloj parfimeriji i super je. Lako i lepo lepi trepavice, a nije kao duo lepak u tubi kog jedva skinete sa očiju. 
O Rimmel Stay matte puder ne treba govoriti mnogo. Uvek imam rezerve i ako su Rimmel proizvodi na sniženju uvek kupim jedan da imam za svaki slučaj. Korostim uvek nijansu 03.

RT sunđer za nanošenje šminke na prvo korišćenje nije bio ništa specijalno, a sada ne mogu da se odvojim pd njega. Ne traje dugo, nekih 6 meseci, ali za 6$ ovo je najbolji sunđer na tržištu. Znam da je kod nas skuplji od 6$, ali možete ga naći na sajtu iherb.com po redovnoj ceni. 

I za kraj tu je i jedna olovka za usne od brenda Avon. Ja više ne posežem za ovim proizvodima, jer je Avon počeo da testira na životinjama, ali moram priznati da su im ove olovke jako lepe, pigmentovane, glatko se nanose i ne suše se. Dugo traju na usnama, a i samo pakovanje ima dovoljno proizvoda, pa se neće potrošiti nakon samo par upotreba.

I to je to.Svi potrošeni proizvodi na okupu. Nema nekih grešaka, i proizoda koje ne volim, možda dva. Nadam se da će tako biti i sledeći put. Ja jako vodim računa šta i kako kupujem i trudim se da ne trošim novac za džabe. Nadam se da će vam ovaj moj stav pomoći da među mojim postovima pronađete proizvode koji će biti vredni vašeg novca i koji će vam se svideti.
Do novog čitanja pozdrav.
Dunja!

  • Share:

You Might Also Like

0 comments