My summer skincare / Kako negujem kožu leti

By Beauty junkie - 4.7.18

Skin care becomes my obsession over the years. I learned a lot about ingredients, how to use and apply skin care and what are the best products for my type of skin - oily/acne prone skin.
I change my skincare routine every season and I think that winter and summer are most challenging for any skin type and for me it is so difficult to keep my skin under control and I struggle each time season changes.

Ako ste čitali moj poslednji post - Biti bloger danas - mogli ste da saznate zašto sam počela da pišem blog i kome su sve namenjeni moji postovi i zašto. 
Jedna od mojih opsesija, ili bolje rečeno strasti jeste nega kože. Nisam mnogo znala o pravilnoj nezi kože kada sam bila tinejdžerka, ali vremenom sam mnogo toga naučila i upoznala se sa sastojcima koji prijaju mojoj koži, ali i sa proizvodima koji mi ne prijaju i koje ne treba da koristim. Mislim da jedan od bitnih stavki za negu svakog tipa kože jeste godišnje doba u kom smo i kao naša koža reaguje na temperaturne promene. Moja koža najteže podnosi zimu i leto i svaki put se moja nega značajno razlikuje u letnjem i zimskom periodu. Danas je pred vama post o tome kako neguje kožu tokom ovih toplih dana, kada je temperatura preko 30 stepeni. 


Every year I learn something new and try some new things. Not all of them work but I becаme more aware of skin benefits I want and I love when you ask me for a suggestion about skin care because that was a reason I started this blog.

This spring/summer hot weather camo in early but after few hot days temperature got low and that impact my skin in general.
Some new products I incorporated in skin care but as always some old favorites are here to stay.
The biggest change in my skincare came with these two products - Bioderma sebium lotion and hada labo hyaluronic serum. Bioderma lotion is a new release from this brand and I talked about it in a separate post. This product becomes so great for my skin because it allows me a fast and efficient skin care.
In the morning I wash my face and after that, I use Bioderma lotion. This lotion gives you hydration and has a small amount of salicylic acid that impacts acne and pimples on my skin.
on days I am in a hurry I will use just this and on top of it SPF and makeup. It works great and I really feel like my skin gets enough hydration and it is not dry or too oily.
On top of this lotion, I use Hyaluronic serum Hada Labo - this is Japan brand and it is available in Europe. This is a light serum that feels like applying water to your face - it dries so quickly and skin absorbs it all.

Svake godine naučim nešto novo o nezi kože i probam nove proizvode, ali takođe ostajem verna proizvodima koje volim i koji su se pokazali kao efikasni. 
Оvog proleća/leta dva proizvoda prednjače kada je nega kože lica u pitanju. Noviji su za mene i probala sam ih relativno skoro, ali su mi postali omiljeni i koristim ih svakodnevno. 

Jedan od njih je Bioderma sebium lotion - losion za hidrataciju i negu lica koji je namenjen masnoj koži i koji pored hidrirajućih svojstava ima i malu količinu salicilne kiseline koja pomaže u čišćenju akni i bubuljica. O ovom proizvodu imate i poseban post. Stvarno je odličan, jer je lak za korišćenje i pruža dovoljno hidratacije licu tako da mogu ujutru, kad sam u žurbi, samo njega da stavim na lice i nakon toga nanesem šminku. 
Ako ipak imam malo više vremena sledeći korak u nezi će biti Hada labo hijaluron serum koji zaista opravdava svu pomamu koja postoji u vezi sa ovim proizvodom. Ovo je serum vodene teksture koji se brzinom svetlosti upija u kožu, a opet ima hijaluronsku kiselinu i pomaže da koža bude dovoljno vlažna i nahranjena. Ta brzina kojom se upija je presudna za moje spremanje ujutru, jer ja ne volim da ustajem rano, a ujedno ova dva proizvoda pružaju mojoj masnoj koži potrebnu negu, hidrataciju, i koža izgleda zdravo, sveže, nahranjeno što je upravo ono što ja tražim od proizvoda. 

Ako putujem na par dana ovo su proizvodi koje nosim sa sobom i ništa više mi ne treba, jer ih mogu koristiti i ujutru i uveče.


If I travel anywhere I can't go now without these products and for days I can use just them, but I like when I can have more hydration on my skin in the evening. That is why I still use my favorite cream Burra cosmetics day cream. This is Serbian brand and this cream I use for a year now. This is the best cream for oily skin I tried so far. It works great on oily skin and I feel a big difference in skin texture and overall appearance of my skin when I am not using it.
I do recommend this cream to all oily skin girls and boys out there who can have it in hand because it is so, so, so good.
I love using this cream in the evening and it gets all moisture I need and my skin looks great in the morning.

With Burra day cream I use eye cream from the same brand and it works. I love that is not too oily for my eyelids and it gets absorbed quickly and I can put makeup on top of it fast.
I must say I am lazy when it comes to undereye skincare and I know I need to take that more seriously because that is the part of my face where aging signs will see first. But

One more product is in my everyday skincare routine and this is also an affordable cream that I use from time to time for day and night just when I feel like switching and mixing things up.
I love that it dries quickly and you got 125 ml for 3-5 pounds. It is so good and so affordable and for summertime is one of those I can count on when it comes to skin hydration.

Besides these products, I use few more that target specific needs of my skin - those are products for acne prone skin, chemical peelings, and scrubs.
I do not use them all the time but only when my skin needs more help to stay clear. These products are effective on my skin and they work so I stay true to those brands and do not plan to change them.

Ipak kada mi je potrebno više hidratacije i kada osetim da me koža malo zateže uvek je moj izbor Burra dnevna krema. Ovo je definitivno najbolja krema za masnu kožu i kada je ne koristim primeti se razlika u kvalitetu kože. Jednostavno uz ovu kremu koža mi je sjajnija, punija, izgleda mlađe i lepše i to mi se jako sviđa. Hvalim je i preporučujem svima, uz to je u pitanju domaći brend i onda ne možete da promašite. 

Pored dnevne kreme koristim i njihovu kremu za predeo oko očiju. Odlilčna mi je, jer je koža brzo upije i nakon nje mogu brzo da nanesem šminku. Ne remeti korektor ili puder i to je ono što mi treba. 
Iskreno, ne posećujem dovoljno nege predelu oko očiju, pre sam bila revnosnija, ali sada ne i svesna sam da moram da poradim na tome, jer je regija oko očiju mesto gde ćete najlakče i najbrže videti znakove starenja. 

Još jedan proizvod je u mojoj svakodnevnoj nezi kože jeste Simple cosmetics blaga dnevna krema (light moisturizer) koji koristim povremeno, kada hoću malo da promenim, i da mi se koža ne bi zasitila istih proizvoda - tada korisitm samo nju bez drugih proizvoda, jer je ovo stvarno lagana krema koja je odliična za masnu kožu i odlična je podloga za šminku.

Uz ove proizvode koji su tu kao deo obavezne dnevne i noćne rutine koristim još par proizvoda koji treba da zadovolje specifične potrebe moje kože, jer se borim sa nepravilnosima, aknama i bubuljicama. 


Products that are so long in my skin care are The ordinary salicylic acid and Azelaic acid suspensor.
I sue them for the first time I tried The ordinary products. Salicylic acid is for acne and pimples on my skin - it helps them to heal faster and brings them to the surface of the skin.
Azelaic acid is for scars and hyperpigmentation on the skin - it allows your skin to has even tone. It helped me a lot with acne scars and nowadays I use it when I need ti because all acne and bumps on my skin leave trace and small or big brown spots on my skin - azelaic acid is then my savior. I use it just on spots and parts of my skin where I have acne scars. Both of these products I use on face and body because I suffer from body acne as well.

Occasionally I use AHA 5% toning solution as the first step in night time routine. I have one form Serbian brand Lipo cosmetics that is so affordable and good for chemical peeling because it is not to harsh on my skin and I do not have a reaction on it.
This product really helps when you have more than one acne on your skin and when you want to treat them at once. You can use it all over your face with cotton pads.

If you use any of these 3 products you should be using them in the evening and in the daytime, you must use SPF sunblock. I use different creams on face and body but because I test new face SPF cream I didn't include them in this post.
When you use acids your skin gets more sensitive to sunlight so SPF 30 is a must.

As you can see one more product is in my skin care. This is a new one that I really like using because it helps my skin to be soft and clear.
L'oreal sugar scrubs are so nice to use and I love that I can use them on face and lips. I use once a week green one with kiwi seeds that should be for oily skin and for cleaning pores.
I did not see my pores much cleaner after using this product but when I feel ruff skin on my face and I can see small bumps I use this product. I think that this scrub helps mu blackheads to be more on a surface of the skin and then I can remove them with some peeling masks easily.
I do not know how to describe it but it works and I like it.

Proizvodi koje koristim kao posebnu negu su na slici iznad. Nije ih mnogo, samo 4. Neki su moji trajni favoriti, a neki su noviji i savršeno mi odgovaraju, pa su zato u ovom postu. 

Dva proizvoda koja koristim duži vremenski period i koja kupujem iznova jesu The Ordinari Salicilna kiselina i Azelaična kiselina. Ovo su proizvodi koji služe suzbijanju bubuljica i ujednačavanju tona kože. Salicilna kiselina se bori protiv bubuljica tako što ih sasušuje i umanjuje ožiljke od njih. Azelaična kiselina je tu da se rešite svih ožiljaka na koži, koji su nastali od akni ili od nekih problema sa pigmentacijom, ona ujednačava ton kože i pomaže mi kod onih većih bubuljica koje su podkožne. Koristim ih na delovima kože gde je potrebno i kada je potrebno, ne nanosim ih na celo lica. 

Pored ova dva proizvoda još jedan proizvod sa kiselinama je AHA tonik sa 5% kiselina koji proizvodi Lipo kozmetika - ovo je tonik koji ima ulogu hemijskog pilinka koji pomaža takođe u ujednačavanju tena i skidanju fleka i ožiljaka tako što vrši blagi piling kože. Upravo to što je tako blag omogućava da ga koristim po potrebi na celom licu. 
Kada koristite ova 3 proizvoda neophodno je da ih koristite kao deo večernje rutine, jer tokom dana morate da koristite SPF kremu kako biste zaštitili svoju kožu. Pilinzi i kiseline povećavaju osetljivost kože pa je zaštitna krema neophodna i potrebna da ne dobijete fleke po koži. Baš zato kod korišćenja kiselina na koži potrebno je početi sa malim procentima kako bi se koža navikla i prihvatil njihovo dejstvo. 

Pored ova 3 proizvoda tu je i jedan klasičan i fantastičan piling. U pitanju je L'oreal šećerni piling koji je odličan i za lice i za usne. Ovaj piling je sa semenkama kivija i namenjen je masnoj koži i mitiserima i čišćenju pora. Iskreno, on nema direktni uticaj na mitisere, ali pomaže u ukupnom izgledu kože. Kada osetim da mi je koža lica neravna i osete se sve nepravilnosti koristim je da skinem odumrle ćelije kože i koža zaista odmah postane glatka. Takođe ovaj piling mitisere izvlači na površinu, a nakon toga ih skinem nekom maskom za lice koja može da ih povuče. Zaista mi odgovara ovaj piling i zamenio je u letnjem periodu sve maske u maramici koje sam pre koristila. 


That is it - All my summer skincare. Whit these products I can have healthy skin and this will not be matte skin - I have a healthy glow to it and I don't get upset if I get more oily then usual.
Not all of these products are needed for you - this is just my routine at the moment. If you are just starting whit skin care you should think about good cleanser and a good moisturizer for your skin. After that, when your skin is in balance, you can think about acne prone skin care products and I would recommend salicylic and azelaic acid for that.
Till next post bye.

Dunja!

Toliko za ovaj post. Znam da ovo može izgledati kao mnogo proizvoda, ali meni oni odgovaraju i pomažu izgledu moje kože. 
Ako tek počinjete sa negom kože moja preporuka je da prvo pronađete dobar proizvod za čišćenje lica, neki gel za umivanje ili sapun koji će vam odgovarati (ja korisitm sapun sa uljem čajnog drveta), nakon toga uložite u kremu koja će dati vlažnost vašoj koži i tek nakon toga kupite neki proizvod koji suzbija bubuljice i akne. Moja preporuka za borbu protiv akni su dve pomenuta proizvoda Salicilna kiselina i azelaična kiselina. Znam da neće svi želeti da naručuju proizvode online, ali cena ovih proizvoda i kvalitet su odlični i slične proizvode nećete naći kod nas. 
Do novog čitanja pozdrav.
Dunja!

Hada labo proizvode mozete naci na sajtu https://www.magicbeauty.rs/nega-lica/hidratacija/

  • Share:

You Might Also Like

0 comments