Battle of concealers - fit me, colourpop, catrice, makeup revolution

By Beauty junkie - 10.5.18

Affordable makeup gets better and better every day but also some old school products can't be beaten even after years.
In today's post, I will compare few drugstore concealers. Some of them are new on the market but also I will talk about one that becomes a staple in every makeup bag.
I will test all of them in the same way so I could compare them on my oily skin.

Proizvodi iz drogerija sve češće pariraju mnogo skupljim proizvodima po kvalitetu. Srećom i u Srbiji je sve veći broj proizvoda dostupan i ono što se pušta u prodaju u svetu vrlo brzo dođe i na naše police. Ja lično volim drogerijski proizvode, jer sam se sa njima prvima upoznala i zato što smatram da u nekim slučajevima mogu da nadmaše skuplje brendove. 
U današnjem postu poredimo drogerijski korektori od četiri proizvođača, kako bismo uporedili njihova svojstva na mom masnom licu i videli koji najbolje odgovara mom tipu kože. 


4 drugstore concealer I will test are: Catrice camouflage concealer, Maybelline fit me, MUR conceal & define and Colourpop no filter concealer. 
I wear 3 of them for quite some time and I  have an opinion about them but MUR concealer is new in my collection and I wanted to see how it will look on my oily skin.
All 4 are good in some way and I use them all, but when it comes to concealer we will talk about few things: how creamy they are, how drying, about longevity, how they highlight the face and if they are comfortable to wear... 

When we speak about how much product you get in each concealer I must say that Maybelline has the most product 6,8 ml and costs around 5$. Catrice cosmetics concealer has 5ml and costs around 4$, Colourpop concealer has 4g and it's 6$. MUR concealer has the least amount of product with just 3,4 ml and price is 6$.

Četiri Brenda čiji proizvod poredimo su Maybelline, Catrice Cosmetics, Make-up revolution i colourpop. Tri korektora koristim već duže vreme, a četvrti je nov u mojoj kolekciji, ali sam ga dovoljno testirala da mogu da sa vama podelim moja iskustva. 
U ovom postu pričaćemo o svemu što je bitno za jedan korektor: koliko traju na licu, da li su kremasti, da li suše delove kože, da li izgledaju veštačko na koži itd.

Počnimo prvo sa poređenjem cene i količine proizvoda. Korektor koji najviše daje kada je količina u pitanju svakako je Maybelline sa 6,8ml i cenom od 500 RSD. Nakon njega najveću mililitrazu ima Catrice Cosmetics korektor koji ima pet mililitara i košta oko 500 dinara. Sledeći je korektor cClorpop Cosmetics koji ima četiri grama i košta 6 dolara, a sa najmanjom mililitražom je Makeup Revolution korektor koji ima 3,4ml i košta oko 700 RSD. 

When it comes to longevity all of these concealers perform the same way - they are extremely long lasting on my oily skin and they do not get oily in the under eye area.
These concealers act the same on my skin but some get more into my fine lines than others. Also, I know that I can mix some together and get great coverage and fresh looking skin whole day.
I will share this post by categories - every single one explains what I want from a concealer and which concealer is the best in a specific category.

STAY  PUD / DON'T CREASE AND DO NOT SET INTO MY FINE LINES
In this category, the top winner is Catrice cosmetics concealer. I have 3 dipper lines on my lower lid area and those can be tricky to work with. Catrice cosmetics camouflage concealer doesn't move and doesn't crease under eyes and most important for me it doesn't set into my fine lines not even after 8 hours of wear.
I always apply concealers with a makeup sponge and set them with Rimmel stay matte powder. And Catrice one works the best and look the best on my eyes after a long time.

The second one I love is Maybelline Fit me - it is old one in every makeup kit but it is so good. This concealer s good for oily but also for dry skin. Catrice one is better for oily skin because it is more matte on the eyes and can stick to dry skin.
Alos Colourpop can pair with Maybelline fit me on this but you need to learn how to work with it and how much you need to apply it - I suggest tin layer and blend with brush or makeup sponge.

MUR one looks to dry on my oily skin and after a while, my lines get more visible and concealer rubs off from that part of my lower eyelid.

U današnjem postu porediću ove korektore po nekim odlikama koje su po meni bitne pri izboru ovakvog proizvoda - dugotrajnost, pokrivna moć, isticanje lica, uvlačenje u bore i linije oko očiju itd.
Ono što  je zajedničko za sva 4 korektora jeste da na mojoj masnoj koži traju dugo i da ne blede niti se istope ili pobegnu sa kože. 

OSTAJE NE KOŽI / NE UVLAČI SE U FINE LINIJE / NE BLEDI I NE POMERA SE

U ovoj kategoriji kao najbolji drogerijski korektor za moju kožu pokazao se Catrice liquid camouflage. Ovo je korektor koji slobodno možete korisiti za sprecijalne prilike. Catrice korektor se meni ni malo ne uvlači u linije oko očiju i traje satima. Svaki korektor sjedinim sa kožom i puderom sunđerom za šminku i setujem Rimmel stay matte kamenim puderom i to sam radila sa svakim od pomenutih korektora.

Drugi korektor kom ide moja svakodnevna privrženost je sigurno Maybelline Fit me, koji je jedan od starih, dobrih proizvoda koji sam koristila davno, a sada je ponovo dostupan u Srbiji. Ovo je korektor koji se takođe ne skuplja u linijama, ne beži sa kože i traje satima. Ovaj korektor koristim svaki dan, jer je odličan.

Treći po redu bi bio Colourpop, ali ovaj korektor je gušći i odličan za normalnu i suvu kožu, a ako imate masnu kožu morate da naučite kako da ga nanosite da se ne bi uvlačio u linije oko očiju, potreban je samo tanak sloj i dobro blendanje.


CANCELS DARK UNDER EYES AND HIGHLIGHTS SKIN
In my opinion, MUR and Catrice have the best coverage, but also they are for oily skin and more pigments mean more drying they are. Fit me and Colourpop are similar in pigmentation, and I like mixing them. I put Fit me concealer under my eyes to highlight and a dot of Colourpop for more coverage just in the inner corner area.
They work together and are beautiful for everyday use.

CREAMY FORMULA AND EASY APPLYING
Most creamy concealer from all of them is Colourpop and you can see that in the picture below.
It is pigmented and has the best applicator that is flexible and flat and for under eye area works great. I love it.
After that comes Catrice concealer and Maybelline Fit me. Maybelline concealer has the smallest applicator that picks up less products than others.
MUR concealer has a big applicator that is good for picking u products but also it takes so much space in that small tube and I think it's the only reason you have so little product in the tube.

UKLANJA TAMNE KOLUTOVE OKO OČIJU I POSVETLJAVA KOŽU

Kada govorimo o pokrivnoj moći MUR korektor i Catrice najbolje prekrivaju tamne kolutove oko očiju ili bilo kakvu diskoloraciju koju imate. Oba korektora imaju malo više pigmenata pa su zato i suvlji i nisu pogodni za suvu kožu. Olični su za isticanje i posvetljlivanje delova lica i ne pomeraju se sa kože.

Fit me i Colourpop su slične pigmentacije i ja najviše volim da ih mešam da bih pokrila tamne koluktove oko očiju tako što ispod očiju nanosim Maybelline Fit me, a u ugao oka samo po tačicu Colourpop korektora. Kod posvetljavanja kože pokazali su se odlično, jer se lako sjedine sa puderom i ne pomeraju se sa kože.

KREMASTA FORMULA I LAKO NANOŠENJE

Kada govorimo o ovoj kategoriji najkremastiji korektor je bez sumnje Colourpop. Videćete i na slici dole koliko je kremast i nije suv. Sam aplikator je savršen i najbolji kad poredimo ova 4 korektora. Izuzetno je fleksibilan i pljosnat zbog čega je lako naneti proizvod na lice i sjediniti ga kasnije.

Posle ovog koretkora kremastu formulu ima Catrice korektor i Fit me, koji su kremasti i laki za nanošenje, s tim što Fit me ima najmanji aplikator zbog čega moram više puta da posežem za tubom kako bih nanela dovoljnu količinu proizvoda. 

MUR ima zanimljiv aplikator po uzoru na Tarte cosmetic, koji je velik i pokritva lako veće delove lica, ali ujedno smatram da je on jedan od razloga zašto je tako malo proizvoda u tubi. Korektor je dosta suv i zbog toga ne izgleda lepo i laskavo na licu. Po mom mišljenju predeo oko očiju izgleda starije sa ovim korektorom, jer izgleda suvo, a ujedno u tri veće bore koje imam oko očiju lako se uvuče i gotovo skine sa tog dela, oljušti, pa izgleda nejednako.


OVERALL REVIEW
When it comes to oily skin and under eye area that is not oily but not dry my best concealer from the drugstore, in my opinion, is Catrice cosmetics camouflage concealer. This one you can use for your special occasions without fear that it will crease or meltdown or just disappear from your face.

For everyday use I love Maybelline Fit me and Colourpop concealer. Fit me is great for all skin types and Colourpop is so creamy and so good for normal and dry skin but it can be used on oily skin girls if you use it lightly. Mixing these two is my favorite way of wearing concealer on daily basis.

Unfortunately MUR new conceal and define concealer is not for me. I must say that it looks great for few hours but after that, it disappears in the under eye area where I have bigger lines and it gets to dry so my undereye looks older.
But this concealer is great as an eyeshadow primer. It will make your eyeshadow stay put for hours and for my oily eyelids this is perfect. I saw a lot of YouTubers use it like this and now I know why - it works great and it is just 6$.

At the end here you have a comparison of all shades from all 4 brands I have. Colourpop changed shade numbers so I put new once under original name written in bold letters.

OPŠTI UTISAK


Pobednik ove borbe definitivno je Catrice liquid camouflage korektor koji ispunjava sve uslove koji su po meni potrebni da bi neki korektor meni bio potreban. Ovo je korektor koji ja korisitm za sve svečane prilike, jer znam da će stajati satima, a uz to lako prekrije podočnjake i tamne kolutove, ne uvlači se u bore i izgleda prelepo. 

Maybelline Fit me je sigurno drugi po redu korektor koji ja koristim svakodnevno, jer ima dobru pigmentaciju, ne ulači se u bore, traje ceo dan i ne izgleda veštačko već prirodno, a uz to je pogodan za sve tipove kože.

Colourpop No filter korektor je najkremastiji korektor, prelepe završnice, pigmentacije i odlične trajnosti, ali na mojoj masnoj koži i predelu oko očiju koji nije suv, niti mnogo masan, ovaj korektor zahteva uvežbavanje u korišćenju, jer mnogo proizvoda može da se skupi u linije na licu. Jedini nedostatak ovog korektora je što oksidira pa boja postane mnogo tamnija (na slici je boja korektora kada je suv).

Nažalost MUR consile and define korektor je presuv za moju kožu. Iako ima sjajnu pigmentaciju predeo oko očiju nakon par sati izgleda mnogog starije, jer koža izgleda suvo, iako je u početku izgledao savršeno. Drugi problem je što nakon par sati na delovima na kojima imam dublje linije on gotovo da se odvoji, oljušti i onda mi koža izgleda nejednako. 

Ono što mi se sviđa kod ovog korektora jeste što je odlična baza za senku. Izdrži satima na očima, čak i na mojim masnim kapcima. Videla sam mnoge Jutjubere kako ga nanose kao bazu za senku i jasno mi je zašto, jer je odličan, a košta samo 700din (6$).

Za kraj posta evo i kako korektori izgledaju na koži, koje nijanse imam i koje su slične. Colourpop je nedavno promenio nazive svojih korektora pa je ispod originalnog naziv novi, kako biste ih pronašli na sajtu.


That is all for this post. Hope you liked it. Share with me your best drugstore concealers and tell me if I need to try something. 
Till next post bye.
Dunja...

Toliko u ovom postu. Pišite mi koji su vaši omiljeni korektori iz drogerije.
Do novog čitanja pozdrav.

Dunja!

  • Share:

You Might Also Like

0 comments