NOVITETI GOLDEN ROSE

By Beauty junkie - 15.4.18

Golden rose kompanija i Danijela comerce kao njihov uvoznik nas svakih par meseci obraduju novim proizvodima. Ovaj put dopunjuju svoj kolekciju Metals proizvoda i donose jedan novi puder koji obećava punu moć prekrivanja i 2 u 1 opciju tj. sa njim vam ne treba korektor.
O proizvodima koje sam dobila više ćete saznati u nastavku posta. Tu su 4 proizvoda koja vam predstavljam, a neke koristim stalno i bili su sa mnom na putovanju u Belgiji.


U paketu koji sam dobila od GR kompanije bilo je 5 proizvoda, ali sam ja jedan poklonila vama, tako da su na slici samo 4.
Mogu slobodno reći da su 2 proizvoda stalno sa mnom, jer su posebna i drugačija, a to su balzam za usne i metalik sjaj, koji bih pre nazvala matalik sjajni karmi, jer je jako pigmentovana i ima prelepu i punu boju koja prekriva usne u jednom potezu.
Balzam za usne ima sladak dizajn poput jajeta u kom se nalazi proizvod. Sam balzam ima jak i snažan miris - nota je cookies, koji vam može smetati ako ne volite jake i slatke mirise. Kad je nega usana u pitanju meni je ovo odličan proizvod i za hladnije dane i za svaki dan, jer ja balzame koristim bez obzira na vremenski period, ponekad i češće leti nego zimi, jer sunce zna da mi jako isuši usne. Sam oblik proizvoda je odličan za svakodnevnu upotrebu, i brzo nanošenje, uz to nega usana koju pruža je odlična.

Kada je metalik sjaj u pitanju -  stvarno je prelep i multi-funkcionalan. Ja još nisam skroz prihvatila trend sjajnih usana, jer mi se lično to ne sviđa, ali ovi metalik sjajevi ili ti karmini su taman dovoljno sjajni za mene, a da nisu lepljivi i ne nestaju brzo sa usana. 
Moj sjaj je u nijansi 04 rose copper i odlično se kombinuje sa mnogim mat karminima, i ja ga tako najčešće nosim. Sjaj je postojan i gust, jako lepo izgleda na usnama i nećete ga pojesti za tren. Nije lepljiv i super je što možete da ga kombinujete samo sa olovkom za usne da dobijete veću dugotrajnost. Ovo je definitivno proizvod koji mi se najviše svideo i sigurno ću nabaviti još ovih sjajeva u različitim nijansama. Savršen proizvod koji mi se svideo od prvog korišćenja.



Olovku za oči sam do sada probala 2 puta.. Zaista je zanimljive boje i lepo se nanosi i razmazuje. Nijansa je maslinasto zelena sa zlatnim sjajem (broj nijanse na olovci je 04). Pored toga što sam je lepo i lako nanela i razmazala, odlično se pokazala i pri nanošenju drugih proizvoda preko nje. Nosila sam je na donjoj liniji kapka i preko nje koristila senke i svaki put je sve bilo postojano i nije se razmazalo ispod očiju. Volele bih da probam ovakvu olovku u crnoj nijansi, baš zbog sjaja koji ima i koji se vidi pri prelamanju svetla.

Proizvod sa kojim sam najviše imala poteškoća, prvenstveno zbog nijanse koja mi ne odgovara jeste novi GR tečni puder pod nazivom Total cover 2in1 founadtion i concealer. Ovo je proizvod koji treba da ima punu moć prekrivanja i da se koristi i kao puder i kao korektor.
Puder je spakovan u plastičnu bočicu sa pumpicom što se meni lično sviđa, jer je lako istisnuti dovoljnu količinu proizvoda, a pri tome ne morate da prljate prste. Takođe u sebi sadrži zaštitni faktor 15, što nije mnogo i za leto nedovoljno, ali može biti korisno. 
Puder nažalost nema punu moć prekrivanja, već srednju, ali je nadogradiv i jako lepo se nanosi. Lako ga je rasporediti po licu, i naneti u više slojeva za veću pokrivnu moć.
Ovo je puder koji licu daje zdrav i prirodan izgled. Nažalost moj je stigao u nijansi 7 Natural, koja je previše narandžasta za moj ton kože, pa puder samostalno nisam mogla da nosim (nosila sam ga samo jednom bez mešanja sa drugim puderima).



Puder sam zato mešala sa drugim proizvodima, i uvek ga nanosila sunđerom za lice. U kombinaciji sa različitim puderima i on se pokazao drugačije, ali ono što je zajedničko bilo pri svakom korišćenju, jeste koliko se moja masna koža masti. Kada ovaj puder pomešam sa drugim puderom za koji znam kako mi stoji na koži, koliko traje i za koliko se prosijam sa njim, primetim da kritične zone mog lica mnogo brže prosijaju i brže se izmast. Ujendo primetila sam da na nekim mestima puderse brže skine sa lica. 
Predeo čela i između obrva je na mom licu drugačiji, jer je koža tu drugačija, zato što sam kao beba i kao jako mala na tom mestu imala beleg od rođenja u obliku slova V. Vremenom beleg je nestao, ali je koža na tom delu drugačija nego na ostatku lica - baš na tom mestu ovaj puder nije izgledao lepo i jako lako se skinuo sa kože, kao da na tim delovima nije lepo namazan i nije ga koža dobro primila. 
Puder se ne oseća na licu i mnoge su njegove prednosti, ali mojoj masnoj koži on ni najbolji saputnik. 
Ovo je puder za svaki dan, postojan i lagan na licu, lak za nanošenje i prirodnog izgleda (baš semi-mat kako kažu na pakovanju).
Verujem da bi bio odličan za normalnu i mešovitu, kožu koja se ne masti mnogo. Devojke koje imaju suvu kožu takođe mogu uživati u vom puderu, ali bih im preporučila da lepo hidriraju lice, ili da pre njega koriste neki prajmer koji daj sjaj, jer mislim da će tada ovaj puder izgledati najbolje. 

Za kraj ovog posta evo i slika proizvoda na koži. Videćete koliko je narandžast puder, ali i kojiko su lepe nijanse metalik sjaja i olovke.
Hvala vam što čitate blog i nadam se da ste uživali u ovom postu.



Do novog posta i novog čitanja...
Pozdrav.
Dunja!

  • Share:

You Might Also Like

0 comments